radio 2 komt naar kreta, input gevraagd!
#1
Viia de nederlandse school in aghios nicolaos kreeg ik dit bericht en is gevraagd hem zoveel mogelijk door te sturen bij deze:


Dag Bianca,

In mijn zoektocht naar leuke Nederlanders die op Kreta wonen stuitte ik op jouw website.

Ik heb namelijk een heel leuke vraag en hoop van harte dus je mij kunt helpen:

Ik werk voor het radioprogramma Cappuccino op Radio 2 en op 16 juni komen wij naar Kreta voor een live- uitzending van Cappuccino op Radio 2 (in Nederland!) om te kijken hoe het op Kreta is.
Noem het een crisiscontrole… Is het echt zo erg met de crisis? Hoe overleven de Nederlanders daar, maken ze zich zorgen of genieten ze van het heerlijke land en het prachtige weer?

We zenden uit van 9 tot 12 uur in de ochtend en uiteraard is iedereen ( dus ook niet-Nederlanders!) van harte welkom om te komen kijken bij de uitzending in Mirtos. Het wordt een gezellige morgen met live-muziek, lekkere hapjes en veel sprekers. Er wordt waarschijnlijk een straat in Mirtos afgezet ( de vraag ligt al bij de burgemeester) om een soort marktje te creëren zodat er lekker veel volk op de been is tijdens de uitzending voor een leuke sfeer.


We hebben al een aantal leuke gasten gevonden voor de uitzending, ( Allemaal Nederlandssprekenden: een kok, een wandelgids, een sterrenkijker, een hoteleigenaar die zijn klandizie ziet teruglopen…) maar we zijn nog op zoek naar mooie verhalen (iemand die zijn of haar grote liefde vond op Kreta bijvoorbeeld, of iemand die bijzondere olijfolie maakt, vreemde Kretenzer sages kan vertellen, of prachtige kunst maakt…) en een paar sprekers voor specifieke onderwerpen:

-Iemand die een heldere analyse kan maken over de verkiezingen op de 17e
-Een voetbalfanaat/kenner die prikkelend kan vertellen over de WK-wedstrijd van 16 juni (Griekenland- Rusland)

Als jullie zelf nog ideeën hebt hoor ik het heel graag, we zijn hard aan het nadenken over leuke onderwerpers en sprekers, maar kunnen best wat hulp gebruiken.

Ik hoor heel graag van u!

Grote groet!


Sanne Blankena

Redacteur
NCRV Cappuccino


T +31 (0)35 - 6719666
F +31 (0)35 - 6719972


cappuccino@ncrv.nl
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




elena2006's signatuur leef je droom![/font]
Quote
#2
Nou @Arthur, niks voor jou?
Quote
#3
De krant Nae Kriti heeft hier over ook een artikel staan in de online krant.
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




&DocID=943771&srv=127
Zou het kunnen dat Dick de gastheer van Villa Mertiza hieraan zijn medewerking heeft verleend.
Hij heeft als ik me niet vergis toch ook voor een of andere Nederlandse oproep gewerkt in zijn jonge tijd.
En die wandelgids zal dan wel Angela zijn , een Oostrijkse die daar in de buurt is blijven hangen na haar Hippytijd(?).

Hieronder enkele foto's met Angela ( met groen pet)tijdens een tocht in de Kapsakloof.Dit was in oktober 2005, en tijdens mijn verblijf toen in Mirtos heb ik mijn hart verloren aan de natuur van Kreta.Big Grin
Jeff
[Afbeelding: 1g3bbo.jpg]
[Afbeelding: 2rq0oci.jpg]
[Afbeelding: 2njgcpj.jpg]
Jef Dockx's signatuur " Εγώ... σαλεύω, ή το νησι... ταξιδεύει; "
                                                      ( Κ. Ι. ΣΕΡΒΑΝΤΩΝΑΚΗ )

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  USS GEORGE H.W. BUSH vliegdekpschip komt naar Souda op 6 februari Computer Boy 30 9.996 28 February 2017, 19:14
Laatste bericht: Damiaatje
  metaaldetector gevraagd in Kreta/Griekenland dashboot2005 15 10.322 20 August 2015, 13:36
Laatste bericht: Gibsea

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)