Grieksegids nieuws     
Leestip: Griekse Gids Glossy
#1
Vandaag ontving ik een exemplaar van de Griekse Gids Glossy. Een erg leuk blad met veel interessante informatie over Griekenland.

Vooral de uitgebreide stukken vergezeld door schitterende foto's over o.a. Pilion, Karpathos, Hydra en Andros zijn een aanrader. Deze keer ook een uitgebreid interview met Ingeborg Beugel en een rondleiding over Nysiros.

Jammer dat ik deel 1 gemist heb, de volgende exemplaren ga ik zeker aanschaffen.

Mocht ik andere Griekenland-liefhebbers nieuwsgierig hebben gemaakt, de Glossy is te koop bij een aantal
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




en via de Griekse Gids zelf.
Meer info vindt je hier:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




&path=59&product_id=51
(door op het blad te klikken kan je alvast door het blad heenbladeren).
Quote
#2
Hij is inderdaad erg leuk Ger.
Het aanschaffen zeker waard

gr janos
Quote
#3
(12 June 2012, 15:09)Ger schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Jammer dat ik deel 1 gemist heb, de volgende exemplaren ga ik zeker aanschaffen.

Deel 1 is wel volledig te downloaden op de website van de Griekse gids:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#4
In het eerste deel staan wij trouwens ook met onze bruiloft :)
Quote
#5
Oh wat leuk ik heb er meteen 2 besteld!

Had wel liever deel 1 gehad... vanwege de eilanden en meteora!!
Ik krijg het bestand van nummer 1 niet gedownload, jullie wel?
Quote
#6
Nee, mij lukte het gisteren ook niet. Zal het zo dadelijk nog eens proberen.
Quote
#7
(13 June 2012, 17:27)Margo schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Nee, mij lukte het gisteren ook niet. Zal het zo dadelijk nog eens proberen.

... stellen wij een gratis download beschikbaar voor de geregistreerde gebruikers van ons weblog.

Mischien ligt het eraan dat je niet geregistreerd bent dat de download niet lukt?
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#8
Voor de mensen die een Ipad hebben is
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




misschien wel leuk; daarmee is de glossy in z'n geheel te bekijken.

Je kunt 'm
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




downloaden.
Hopelijk komt er ook snel een versie voor de Android-tablets ;)
Quote
#9
Als ik op de link klik, krijg ik een scherm van de Griekse Gids en dan kan ik op een button klikken om te downloaden.
Daarna krijg ik deze zin te zien:
/home/weblog/domains/grieksegids.com/public_html/weblog/wp-content/plugins/download-manager/cache/ must have to be writable!
Quote
#10
Ik ben geregistreerd op de site, maar toch doet de download het niet Sad
Quote
#11
Hoe kan je je daar registreren Nikolaki? Ik vind nergens een mogelijkheid daartoe. En wat zijn de voordelen als je daar geregistreerd bent?
Quote
#12
Vanochtend plofte editie 3 (Lente-zomer 2013) op de mat.
Net zoals deel 1 en 2 weer een schat aan informatie, zeker als je nog op zoek bent naar een leuke bestemming voor 2013.
Vooral de pagina's over het eilandhoppen op de Sporaden ga ik eens goed bekijken, dat neem ik me al jaren voor maar het komt er maar niet van.
Verder nog leuke culinaire tips, impressies en informatie over o.a. Corfu, Kefealonia, Chalkidiki, Zuid-Kreta, (anti) Paxos, Samos, Lefkas, de "mooie dame in het Noorden" Thessaloniki en Tinos (staat ook nog op ons steeds groter wordende verlanglijstje).

De Griekse Gids glossy is te verkrijgen bij veel Griekse restaurants, op de vakantiebeurs volgende week en natuurlijk via de website van de Griekse gids:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#13
heb hem gisteren ook binnen gekregen,zeer veel mooie informatie,over eilanden waar ik al ben geweest meerdere malen,op paxos na
kun je wel weer even terug genieten van 30 jaren terug,toen er nog niet zo veel informatie was van sommige eilanden,tinos was ook heel mooi.
chalkidiki in combinatie met Thessaloniki was ook de moeite waard ,zeker de stad Thessaloniki
Quote
#14
Je kunt nu ook de andere twee delen alsnog bestellen.
Quote
#15
klopt ik had deel 2 ook besteld,omdat er veel over kreta zuid in staat
Quote
#16
Ook hier is deel 3 op de mat gevallen...
staat weer garant voor heel wat uurtjes leesplezier!
Quote
#17
JALOERS JALOERS JALOERS Hier ook besteld maar nog niet binnen
Quote
#18
[Afbeelding: Griekse-Gids-Glossy-NR41.png]

Gisteren viel editie 4 (zomer 2013) op de mat. Wederom een schat aan informatie waaronder:

Saronische golf eilanden: Poros, Aegina en Agkistri
- Authentiek Sporaden eiland Skyros (ook Roos komt erin voor)
- Een ontdekkingstocht in Noord Evia
- Het Orakel van Delphi
- Fietsen op Kos
- Column Ingeborg Beugel: Daar is ie weer, Lazopoulos
- Ervaar Rhodos
- Chios, een eiland met karakter
- Eilandhoppen Syros, Folegandros en Milos
- Pindos: Onbekend berggebied op het Griekse vasteland
- Zeilen in de Argo-Saronische zee
- Kreta: Oud, nieuw en altijd bijzonder!
…en veel meer. Net zoals de eerste 3 edities een absolute aanrader.

Meer info en bestellen via de
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#19
Ik heb hem ontvangen, en ik kan je beamen: het is een prachtnummer!
En ik heb zo 'n zin om in die mooie foto's te springen!
vlagreco's signatuur YAMAS !   ->  
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




 
Quote
#20
ik heb ze ook ontvangen deel 2,3 en 4 het zijn inderdaad prachtnummers nu nog op zoek naar nummer 1
ger64's signatuur groeten Petra en ger
lovegreece  
Quote
#21
Inderdaad, ook nummer 4 is weer een prachtnummer. Ik heb ze tot nu toe allemaal en kijk elke keer uit naar de volgende :)
Quote
#22
Jullie maken me nieuwsgierig. Ga er meteen ook eentje bestellen Big Grin
Quote
#23
Moet je doen KarenAnna, de mijne viel op de mat terwijl ik ziek lag te zijn op de bank vorig weekend.
Ik kan je zeggen... je voelt je meteen een stuk beter!
weer een pracht stukje werk met o.a. een mooi, zeer uitgebreid artikel over het mooie Skyros van Roos!
Quote
#24
Nou, ik ben ook benieuwd. Ik heb hun een mail gestuurd een paar dagen geleden met de vraag of het naar Griekenland gestuurd kan worden...nog geen antwoord. Nog even wachten dus..
Berendw's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




. Colourful walking guidebooks
Quote
#25
Inmiddels is ook nummer 5 (Lente/zomer 2014) verschenen; hij plofte vanmiddag op de deurmat. 104 pagina's waardevolle informatie waaronder leuke stukken over de meest uiteenlopende bestemmingen, de Griekse taal, lekkere recepten en interviews. Wederom een schat aan informatie waar we de winter wel mee doorkomen ;)

[Afbeelding: grieksegids-webshop-nr5-cover-500x500.jpg]


Meer info over de inhoud van dit nummer en waar je 'm kunt bestellen vindt je hier:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




&product_id=55

Véél leesplezier :)
Quote
#26
Ik heb hem ook vandaag ontvangen. En het nieuwe Griekenland Magazine is ook net uit en ligt ook klaar voor het weekend. Lekker genieten Smile
greece67's signatuur zwaaivlag
LIVE YOUR LIFE! YOU ONLY HAVE ONE!

Quote
#27
Heerlijk he
Glossy nr 5 besteld en morgen het nieuwe Griekenland Magazine halen
Weer genieten dus van de week.
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  De Griekse Gids Glossy zomer 2024 komt eraan! Ger 13 2.288 14 February 2024, 00:42
Laatste bericht: Electra63
  De Griekse Gids Glossy editie zomer 2023 komt eraan! Ger 6 3.789 08 February 2023, 18:21
Laatste bericht: Pieter
  De Griekse Gids Glossy zomer 2022 komt eraan! Ger 2 1.908 09 January 2022, 16:01
Laatste bericht: Ger
  Griekse Gids Glossy zomer 2021 komt eraan Ger 14 3.457 03 December 2020, 23:15
Laatste bericht: WillemP
  De Griekse Gids Glossy (zomer 2020) is uit! Ger 3 3.033 19 January 2020, 15:22
Laatste bericht: jjohn
  Griekse Gids Glossy zomer 2019 Ger 1 3.728 06 January 2019, 10:25
Laatste bericht: Debs
  Voorlopig geen nieuwe Griekse Gids Glossy Ger 2 2.434 04 December 2017, 17:33
Laatste bericht: Costas
  Leestip: 7 namen bij de ouzo Ger 2 2.339 28 July 2017, 11:32
Laatste bericht: Nanny
  De Griekse Gids Glossy zomer 2017 komt eraan! Ger 8 4.594 31 December 2016, 16:51
Laatste bericht: Ger
  Griekse Gids Glossy (zomer 2016) is uit! Ger 15 9.573 26 October 2016, 20:32
Laatste bericht: Costas

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 4 gast(en)