Duitse humor
#1
Ik vind hem wel leuk waarschijnlijk de meeste Nederlanders niet

[Afbeelding: f3e6nm.jpg]
Quote
#2
Gortdroge reactie van 1 Nederlander die in Duitsland woont:
het (Duitse) woord "Humor" is mannelijk, d.w.z. correct zou in dit geval zijn "Deutscher Humor"
By the way, de borden staan, met "correcte tekst" bij mij in de buurt: Oldenburg (N.Duitsland).
Nog 2-1/2 maand -----> dag GR (Pelops)
Groeten Johannes
Quote
#3
(13 June 2012, 19:03)JohannesGR schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Gortdroge reactie van 1 Nederlander die in Duitsland woont:
het (Duitse) woord "Humor" is mannelijk, d.w.z. correct zou in dit geval zijn "Deutscher Humor"
By the way, de borden staan, met "correcte tekst" bij mij in de buurt: Oldenburg (N.Duitsland).
Nog 2-1/2 maand -----> dag GR (Pelops)
Groeten Johannes

Gortdroge reactie van iemand die al jaren op Kreta woont, vroeger schreef je kat toch met een u met andere woorden de humor blijft hetzelfde toch
Quote
#4
Leuk Kees!
Ik ben verheugd dat je ná jouw/jullie 'Back to Basic' avontuur, toch nog wat simpele humor kan waarderen.... handjesogen
Bart0riste's signatuur Een vooroordeel is een mening die doorgaans niet op feiten is gebaseerd.....
Quote
#5
Dat avontuur is nog niet over beste man maar staat in de wachtkamer zoals je hebt kunnen lezen
Quote
#6
Dat de beste mogen winnen ...Nu na de 1e helft staan we 2-0 achter Grrrrr

[Afbeelding: 4uxlie.jpg]
Quote
#7
Hier in Agia Galini zijn meer Duitse toeristen en Nederlanders. Toch fijn dat de Griekse ober (met ook meer Duitsers op het terras) toch juicht voor hollandBig Grin en weigert te klappen na afloop van de wedstrijd. Het heeft niet geholpen maar voelt toch goedefcharisto
greece67's signatuur zwaaivlag
LIVE YOUR LIFE! YOU ONLY HAVE ONE!

Quote
#8
ook hier, met veel Duitse gasten, was het personeel echt pro Hollands, maar het mocht niet baten
Barbaraki's signatuur beleef het echte Kreta op
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)