Gevraagd: eerste nummer Griekse Gids Glossy
#1
Wie kan me helpen aan het eerste exemplaar (van begin dit jaar) van de Griekse Gids Glossy?
Mocht iemand het blad niet meer willen bewaren of dubbel hebben stuur even een PB'tje.

Uiteraard wil ik er graag voor betalen.

Ger
Quote
#2
Helemaal niemand Sad ?
Quote
#3
Ik heb wel een Griekse Glossy Gids @Ger, die kom je gewoon bij ons ophalen als je in de buurt bent.zwaaivlag
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#4
(25 June 2012, 16:50)Arthur schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ik heb wel een Griekse Glossy Gids @Ger, die kom je gewoon bij ons ophalen als je in de buurt bent.zwaaivlag

Tja, je laat me weinig keus Arthur. Misschien moet ik toch eens gaan shuffelen in m'n 'nog te gaan zien'-lijstje en Kreta wat naar voren schuiven Big Grin
Quote
#5
Ger,

Is dit de gids die ze uitgedeeld hebben op de Vakantiebeurs?
Quote
#6
(25 June 2012, 18:27)Rolf schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ger,

Is dit de gids die ze uitgedeeld hebben op de Vakantiebeurs?

Precies, dat is 'm :)
Quote
#7
Hoi Ger,

Misschien heb je hier wat aan:

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Groetjes,
Cynthia
Cynthia's signatuur Neem ook eens een kijkje op mijn fotosite:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




of via de Facebook pagina
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





fotosmiley
Quote
#8
Helaas niet Cynthia; de download-link werkt niet en geeft een foutmelding........

Ger
Quote
#9
Ger,

Ik heb een herinnering in mijn telefoon gezet. Ik ga vanavond thuis kijken.

Gr,

Rolf
Quote
#10
Hoi Ger,

Ik heb even voor jou contact gehad met Jorgos Nikolidakis (De Griekse Gids).

Als het goed is moet deze link wel werken:

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Veel leesplezier.

Groetjes,
Cynthia
Cynthia's signatuur Neem ook eens een kijkje op mijn fotosite:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




of via de Facebook pagina
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





fotosmiley
Quote
#11
Ik had juist hetzelfde gedaan, en ook deze url van Jorgos gekregen.
Hij werkt.
Quote
#12
Bedankt Cynthia, deze link werkt inderdaad wél.
Desalniettemin zou ik graag een papieren exemplaar willen hebben dus hoop dat Rolf er nog eentje heeft :)

Ger
Quote
#13
@ Ger, op Marktplaats wordt nummer 1 te koop aangeboden (ik veronderstel dat je dit bedoelt):


▶ Boeken
▶ Tijdschriften en Kranten
▶ Advertentie: 1001599370

Succes!
Quote
#14
Helaas Confused

[Afbeelding: grieksegids-uitverkocht-228x228.jpg]

(27 June 2012, 18:24)prasoudi schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




@ Ger, op Marktplaats wordt nummer 1 te koop aangeboden (ik veronderstel dat je dit bedoelt):


▶ Boeken
▶ Tijdschriften en Kranten
▶ Advertentie: 1001599370

Succes!
Quote
#15
Ger,

Ik heb het nummer gevonden. Als je mij een bericht stuurt met je adres dan stuur ik hem vandaag nog naar je op.

Gr,

Rolf
Quote
#16
Alvast enorm bedankt Rolf.

Ik heb je een PB'tje gestuurd met m'n adresgegevens.

Ger
Quote
#17
Voor wie nog geinteresseerd is in nummer 1.

De Griekse Gids heeft nog enkele dozen van het eerste nummer gevonden in hun magazijn, zo las ik net op hun Facebook.
Ze staan nu op de webshop van De Griekse Gids en op = op.
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)