Griekse vereniging Eindhoven
#1
De griekse Vereniging Eindhoven heeft sinds kort haar eigen website. Niets nieuws onder de (Griekse) zon zult u denken, maar in deze voor Griekenland turbulente tijden vinden wij het erg belangrijk dat het land en haar bevolking ook eens positief in het nieuws komen! Op onze fris vormgegeven website vindt u naast berichten over de Vereniging ook recepten en columns. Ook nieuwsitems die "wat langer houdbaar zijn" kunt u hier vinden. Kijk bijvoorbeeld voor cultureelnieuws over het Athens/Epidaurus Festival 2012, of een kijkje achter de schermen van de economische crisis in Griekenland eens op;
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




. Zoekt u een cursus Griekse taal, of informatie over ons jaarlijkse feest? Onze site is volop in ontwikkeling, wij hopen binnenkort nog enkele nieuwe columnisten te mogen verwelkomen. Bezoek onze website eens, u bent van harte welkom!
Quote
#2
Mooie website Erwin, complimenten!!!
Ik heb me ook gemeld bij de vereniging via FB, zodat ik jullie kan blijven volgen als wij straks geemigreerd zijn naar het prachtige Griekenland.
Quote
#3
Leuke site Erwin, gemakkelijk om te navigeren en goed informatie. Veel succes met de ontwikkeling en uiteraard met de syllogos!
ADO's signatuur Αύριο πάλι.....Morgen weer
Quote
#4
Binnenkort start op de website van de Griekse Vereniging Eindhoven een serie gastcolumns. Tot mijn groot genoegen heb ik enkele in Griekenland wonende Nederlanders, die overigens ook op dit forum actief zijn, bereid gevonden om een column te verzorgen. Zodra de eerst klaar voor publicatie is, zal ik u dit zeker melden. Columns en recepten vind u op:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




.
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  De Griekse Vereniging Eindhoven houdt op te bestaan iakovos 2 1.085 05 April 2021, 16:52
Laatste bericht: iakovos
  We want a direct Ryanair flight from Eindhoven to Thessaloniki all year round Geni 23 13.015 03 October 2012, 21:55
Laatste bericht: Beems
  NRC-artikel over de Nederl. vereniging in Athene - NRC ADO 12 8.521 18 April 2012, 10:51
Laatste bericht: ADO

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)