De oplossing
#1
Misschien is dit wel de oplossing voor het Nederlands elftal om nog een kans te maken om in de finale tegen de Grieken te spelen. Cool

[Afbeelding: efqhwo.jpg]
Quote
#2
@Cornelius, ben blij dat GR door is. We hebben hier op het puntje van de stoel gezeten. Hadden een Grieks vlaggetje voor het raam hangen, maar deze uiteindelijk op aanraden van een van de buren weggehaald. De reden, omdat er andere omwonende zijn die zich hier behoorlijk aan stoorden, er zijn er bij die hier nog wel ff de ramen wilde ingooien of 4 lekken autobanden willen bezorgen.

Al met al hebben wij genoten van de wedstrijd lovegreece


Imogen zwaaivlag
Imogen's signatuur ΟΠΟΙΟΣ ΞΕΡΕΙ ΠΟΛΛΑ,ΜΙΛΑΕΙ ΛΙΓΟ!!!! greekfilm
Quote
#3
Het is wel duidelijk dat het Nederlands elftal niet meer dan dat was, een elftal mensen op een voetbalveld. Van teamverband was niet veel te merken.
En ik vraag me af waarom ze in godsnaam, na 10 minuten goed en flitsend spel, zo enorm terugvielen. Waarschijnlijk waren ze geschrokken van zichzelf.......
ADO's signatuur Αύριο πάλι.....Morgen weer
Quote
#4
Voetballen kunnen ze al jaaaaaaaren niet meer Dodgy
Quote
#5
Ehhhh.....nou? Knudde was het gisteren zeker wel maar al jaren niet meer heb je mis. Denk o.a. aan WK 2010......en jaren ervoor.
Er moeten gewoon verse spelers is en niet zoals gister het elftal van twee jaar geleden.
Quote
#6
Dat Oranje slecht speelde (op het Hollands kwartiertje na), ziet zelfs een blind paard, maar één speler mag uitgeroepen worden tot beste speler van het tournooi - Wesley Sneijder.

Hoop dat het Griekse elftal het Duitse gaat afdrogen, maar dat zal ijdele hoop zijn. Dus mijn voorspelling Griekenland vliegt er in de volgende ronde uit.
Quote
#7
Je weer maar nooit hoe een koe/schildpad een haas vangt ....
De Grieken zullen super gemotiveerd zijn!
Quote
#8
Wij schakelen Duitsland voor jullie uit. wij zijn klaar voor dat.
[Afbeelding: 19s1zs.jpg]
Quote
#9
(18 June 2012, 12:40)connie schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Dat Oranje slecht speelde (op het Hollands kwartiertje na), ziet zelfs een blind paard, maar één speler mag uitgeroepen worden tot beste speler van het tournooi - Wesley Sneijder.

Hoop dat het Griekse elftal het Duitse gaat afdrogen, maar dat zal ijdele hoop zijn. Dus mijn voorspelling Griekenland vliegt er in de volgende ronde uit.

Mijn stem gaat (als enige speler met een voldoende naar mijn mening) naar Stekelenburg. Hij heeft gewoon z'n werk heel goed gedaan, is niet in het nieuws gekomen vanwege zijn vrouw of omdat hij een andere mening heeft.
Zo wil ik er nog wel 10 in het elftal.
ADO's signatuur Αύριο πάλι.....Morgen weer
Quote
#10
Mijn stem gaat ook naar Maarten Stekelenburg: wat een gweldige reddingen heeft hij verricht! Anders waren ze écht verschrikkelijk afgedroogd.
Quote
#11
He mensen is dit de plek om over het NL elftal te praten? On-topic blijven is volgens mij over het Griekse elftal praten, as. vrijdag tegen Germania.
Quote
#12
Germania edo iemaste! Den Trellos, Litourgia poli.
Quote
#13
Laten we even vaststellen: De PIGS - Portugal, Italië, Griekenland en Spanje zijn wel mooi naar de volgende ronde. Lekker puh!
Quote
#14
de hele vorige week was bezig de jongste voor te bereiden dat verliezen van de Russen kan en heef meer kansen om andersom. toch hij vertelde de hele week dat wij gaan winnen, en wij hebben gewonnen. en nu nog geloof hij dat wij ook gaan winnen vrijdag. vandaag is een oude trainer overleden van de nationale team , en 3 keer onder hem hebben wij gelijk gespeeld tegen Duitsland.
ik had bijna vertrokken naar Gdansk, heb tickets gevonden voor een redelijk prijs,maar en moet 2 dagen vrij vragen en de afstand is groot, over een weg die niet zo vertrouw in Polen, dus die kleine duwtje mis ik ,ook geen andere volwassene griek die samen kan helpen met rijden, anders zou ik vrijdag tussen de griekse volk staan in Gdansk, en wie weet kom ik Aggeliki-Adriana tegen. wat wij gaan roepen heb ik al klaar
ετσι μαμαναι αυτοι που σας χρωστανε!!!!
Quote
#15
Toen we vorige week aan tafel zaten tijdens Griekenland / Duitsland, vroeg ik aan Manolis (Kretenzer, en kennen we redelijk goed) hoe hij de crisis beleefde en of er vele problemen waren onder de Kretenzische bevolking.
Het antwoord verraste me niet helemaal maar was volgens mij typisch Grieks en serieus bedoeld: niet te veel televisie kijken, dan is er nog niet te veel aan de hand...vertelde hij...

Toen we enkele dagen geleden zaten te eten in een restaurant te Koutsouras en daar dezelfde vraag stelde aan de man van de eigenaares zei hij ook dat het in/op Kreta allemaal nog heel goed te doen is. Akkoord zei hij dat ercrisis is maar de mindere tijden hebben we allemaal al eens meegemaakt en de betere komen tusssen dit en 2 jaar wel terug, maak je geen zorgen. De grootste problemen situeren zich vooral in de groot-steden vervolgde hij zijn pleidooi. Hoe komen ze erbij om jaren terug met zen alle naar Athene en Saloniki af te zakken om het daar (hopelijk) beter te hebben. Vele van hen werken nog uitsluitend voor de bank om al hun luxe te kunnen betalen. Te dure auto's, laptops, gsm's, enz...
Vele bewoners vanuit de groot steden komen nu terug naar de eilanden om terug te boeren of een handeltje op te starten. Zij die hier bleven hebben hun eigen producten en doen aan ruilhandel. Mijn gezin komt niets te kort, zijn vrouw runt dus het restaurant en hij zelf maakte olijfolie, wijn, raki, ouzo en kweekte zijn diverse groeten op zijn (uiteraard) eigen gronden. Na ons gesprek (feitelijk had hij alleen het woord) stond hij recht en gaf ons nog een fles rode wijn van eigen huis mee!
Nu bedenk ik me toch dat deze brave (zaken)man het inderdaad gemakkelijk heeft. Alles (of toch bijna) wat er op de borden van het restaurant komt, komt eigen middelen. De rekening is vlug gemaakt...

Als kanttekening: verschillende kleine supermarkten in de regio daar, waren bijna leeg, bij andere dan weer was er een weelde aan producten en mooie groeten en fruit. Nog een vaststelling, bij Electronet in Ierapetra stonden er opmerkelijk veel minder grote flatscreens in de showroom dan vorig jaar in oktober. Van de gewone modellen tot en met 32 inch waren er genoeg...zou er voor sommige Kretenzers dan toch ook nog crisis zijn?
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  de oplossing voor alles Arthur 5 3.967 21 June 2015, 21:58
Laatste bericht: Patrick
  11-jarige jongen heeft Griekse oplossing Ger 3 3.290 05 April 2012, 17:51
Laatste bericht: Jef Dockx
  de oplossing van vriend Harry Arthur 4 4.165 03 August 2011, 23:22
Laatste bericht: ien

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)