Grieksegids nieuws
Lefkada filmpje
#1
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




&feature=youtube_gdata_player&v=OkSG8H43R44&gl=NL

voor de Lefkada fans op dit forum!
Quote
#2
Filmpje doet het niet!
Quote
#3
bij mij ook niet, maar ik ben wel nieuwsgierig !!
Quote
#4
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




&sns=emt

wat raar dat het niet werkt, bij mij wel. nogmaals een link, misschien dat die wel werkt?
Quote
#5
Nou Geni bij mij werkte het eerst ook niet,MAARnu kan ik zeggen allemachtig wat is dat Lefkas toch prachtig.
Bedankt voor het mooie filmpje,kan haast niet wachten hahah

groeten janos
lovegreece
Quote
#6
En of Lefkas prachtig is. Hier nog een mooi filmpje:

Quote
#7
Heerlijk! We kunnen bijna niet wachten, maar helaas het zal wel moeten Blush maar voorpret is ook al volop genieten!
Angeliki's signatuur Χαιρετισμους! 
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




  gremo
Quote
#8
Was eventjes genieten van het filmpje. Lefkade was voor mij toen (24jr geleden) het eerste eiland en de eerste keer dat ik in GR kwam. Erg leuk om dan die plaatsjes weer eens te zien, al is het maar via een filmpje. Er zijn er ook van Corfu, waar ik ooit een goede 1,5 jaar heb gewoont, maar ook dat is alweer veel te lang geleden.

Het blijft genieten telkens weer ;)

Imogen zwaaivlag
Imogen's signatuur ΟΠΟΙΟΣ ΞΕΡΕΙ ΠΟΛΛΑ,ΜΙΛΑΕΙ ΛΙΓΟ!!!! greekfilm
Quote
#9
Prachtig gefilmd:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




&feature=youtube_gdata_player
Quote
#10
En als je even tijd (39 min) tijd hebt bekijk ook dit filmpje eens:



Niet alleen mooie beelden maar ook leuke muziek

Ger
Quote
#11
Ger bedankt!!! Heerlijk om naar te kijken en luisteren.
Quote
#12
Nog een mooi filmpje gevonden. Wij zijn nog geen 24 uur in NL en hebben, ondanks het mooie weer in NL alweer heimwee. Gelukkig kunnen we ook alweer gaan aftellen Smile.

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




&feature=youtube_gdata_player

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




&feature=youtube_gdata_player&v=mx_wf109hUQ&gl=NL
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)