Tip: Griekenland dag op Floriade op 1 juli
#1
Zie deze link voor meer info:

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Het staat inmiddels ook op de Oriste agenda!
Veel plezier voor degene die zullen gaan!

vlaggetje.gif
Quote
#2
(21 June 2012, 08:50)Geni schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Zie deze link voor meer info:

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Het staat inmiddels ook op de Oriste agenda!
Veel plezier voor degene die zullen gaan!

vlaggetje.gif

efcharisto

Ben gelijk gaan kijken wat de tickets kosten ( €25,- pp) Veel plezier voor wie er heen gaat.

Had er graag heen gewild maar met 3 is een te grote aanslag op de portemonai. Jammer !!


Imogen zwaaivlag
Imogen's signatuur ΟΠΟΙΟΣ ΞΕΡΕΙ ΠΟΛΛΑ,ΜΙΛΑΕΙ ΛΙΓΟ!!!! greekfilm
Quote
#3
[Afbeelding: fvzj92.jpg]
ADO's signatuur Αύριο πάλι.....Morgen weer
Quote
#4
Zondag 1 juli j.l. was het de "nationale"dag van Griekenland op de Floriade 2012 in Venlo. Ik weet niet of u het evenement heeft bezocht, maar er is mij persoonlijk iets opgevallen. De Griekse deelname is kennelijk zonder enige inspanning van welke officiële Griekse instantie dan ook tot stand gekomen. De Floriade heeft Griekenland benaderd voor deelname, maar blijkbaar werd hier beleefd voor bedankt. Particulier initiatief, en hardwerkende sponsors en vrijwilligers hebben de aanwezigheid van Griekenland op de wereldberoemde, en daardoor door vele toeristen uit alle windstreken bezochte Floriade, mogelijk gemaakt. Chapeau aan allen, maar ook: wat een gemiste kans! Dit was een prachtige gelegenheid om Griekenland in een positief zonnetje te zetten, een kans om het kwakkelende toerisme een steuntje in de rug te geven. Niet alleen voor de Nederlandse bezoekers, maar zeker ook voor de vele buitenlanders. Dit moet je volgens mij, met alle respect aan de medewerkers die deelname mogelijk hebben gemaakt, groots aanpakken. Waar was het Nationaal Verkeersbureau bijvoorbeeld? Of een bijdrage van een ministerie van toerisme, landbouw? Ik kreeg stellig de indruk dat men in Athene denkt dat deelname aan een "plantjesmarkt" de moeite niet waard is. Wat jammer. Nogmaals alle bewondering voor allen die zich hebben ingezet, en op welke wijze dan ook hun bijdrage hebben geleverd!
Quote
#5
als Griekenlandliefhebbers zijn wij zijn speciaal naar de Griekenland dag op Floriade Venlo geweest en hebben daar erg genoten. Er heerste een leuke sfeer en de weergoden waren de bezoekers zeer goed gestemd, de gehele dag volop zon. Naast de heerlijke Griekse hapjes en drankjes was er ook veel Griekse muziek en werden er door een aantal Griekse dansgroepen diverse Griekse dansen gedanst.

Voor een fotoverslag verwijs ik jullie graag naar de site van de Griekse Gids waar door Jorgios een leuk filpje is geplaatst en prachtige foto's zijn weergegeven van deze Griekse dag.
Kijk op Grieksegids.nl, ga naar weblog, in linkerkolom onder meerdere berichten en klik op fotoverslag Griekeland dag Florida Venlo.

Veel kijk plezier,

viendelijke groet, Kock en Hannie.
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)