Fodelianakis olijfolie                 
De telegraaf weer
#1
Waarom nou weer deze kop, echt weer de telegraaf Angry
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#2
Beetje overdreven om alleen de telegraaf iets te verwijten, hij staat overal het stukje incl.teletekst dus dan moet je heel de Nederlandse pers aanhalen en vreemd is het wel toch
Quote
#3
Mensen die een reactie schrijven blijven vastgeroest in hun zelfde idee: Grieken gaan met 50 met pensioen en zitten met een Ouzo op het strand: onzin. De meeste Grieken zijn zeer hard werkende mensen. Ik vrees alleen dat het nooit zal lukken om met name de lezers van De Telegraaf van het tegendeel te overtuigen.
Quote
#4
(22 June 2012, 19:08)cornelius schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Beetje overdreven om alleen de telegraaf iets te verwijten, hij staat overal het stukje incl.teletekst dus dan moet je heel de Nederlandse pers aanhalen en vreemd is het wel toch

Nou nou rustig maar hoor Huh
Quote
#5
(23 June 2012, 12:15)Sophia schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(22 June 2012, 19:08)cornelius schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Beetje overdreven om alleen de telegraaf iets te verwijten, hij staat overal het stukje incl.teletekst dus dan moet je heel de Nederlandse pers aanhalen en vreemd is het wel toch

Nou nou rustig maar hoor Huh

Ik kan de reactie van Cornelius wel begrijpen hoor. Er zijn meer mensen die zo gefocust zijn op wat de telegraaf schrijft en dat steeds weer plaatsen op forums. Zelf snap ik niet waarom je als je de telegraaf een flut krant vind je wel de artikelen leest en je daar vervolgens nog over opwind ook. Maar dat zal wel aan mij liggen.
Carien's signatuur Uit mijn leven gegrepen, mijn nieuwe post op mijn blog
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#6
Even relativeren hoor, ik zie helemaal niets raars in die kop van de Telegraaf. Lijkt me een vrij feitelijke weergave van de werkelijkheid. Het is zeker mijn krant niet, maar over die kop kan ik me echt niet opwinden. En de reacties op het Telegraafforum, gewoon negeren! Je gaat toch ook niet een kroeg/taverna zitten waar alleen maar nare, vooringenomen mensen komen?
Quote
#7
(23 June 2012, 12:24)Carien schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Zelf snap ik niet waarom je als je de telegraaf een flut krant vind je wel de artikelen leest en je daar vervolgens nog over opwind ook. Maar dat zal wel aan mij liggen.
Scherpe constatering up
Quote
#8
Dit komt omdat je met een krant zoals de Telegraaf, een grote groep mensen bereikt. En daar zit het gevaar nu juist in. Het zit hem in(denk ik) het feit dat je met zo'n soort artikel op dit moment stroop op de mond smeert van mensen met een anti-Griekenlandhouding.Een inkoppertje dus met zo'n quote er boven! Het is hetzelfde als ik in de krant lees: Nederlands voetbalteam oververmoeid.Je snapt wel dat in heel Nederland dan wordt geroepen; Hoe kan dat nou! drie keer gespeeld ,nul punten!!, ze hebben niet eens gevoetbald! Kijk dan maar eens wat hier op wordt geschreven!
Met het artikel van de Telegraaf zelf is niets mis.Maar je versterkt alleen maar de verkeerde beeldvorming van Griekenland.Het is maar op welk moment je het bericht de wereld in stuurt. Behoorlijk suggestief dacht ik.
Quote
#9
Zoals al eerder genoemd, dit soort berichten staat niet alleen in de Telegraaf, maar in alle kranten.
Teletekst, de algemene dagbladen, noem maar op
Er zijn inderdaad mensen die alleen maar Telegraaf lezen en niks anders, willen negatieve berichten niet onder ogen zien.
Als je je altijd maar ergert aan bepaalde berichten en ook alleen maar de narigheid leest moet je toch eens bij jezelf gaan kijken waar ben ik mee bezig. Er bestaan ook positieve dingen in kranten en ik noem ALLE kranten en media niet alleen de Telegraaf.
Maar hoe je t wendt of keert, de waarheid is hard........
Quote
#10
(23 June 2012, 11:51)rhodosliefhebber schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Mensen die een reactie schrijven blijven vastgeroest in hun zelfde idee: Grieken gaan met 50 met pensioen en zitten met een Ouzo op het strand: onzin. De meeste Grieken zijn zeer hard werkende mensen. Ik vrees alleen dat het nooit zal lukken om met name de lezers van De Telegraaf van het tegendeel te overtuigen.

Het maakt niet zoveel uit welke krant ze lezen of naar welke media ze luisteren of kijken. Er wordt ze nu eenmaal een beeld voorgeschoteld en dat is net als mond op mond reclame, het verspreid zich als een lopend vuurtje, zeker als het een negatief beeld vormt. Het gaat uiteindelijk een eigen "leven" leiden en in dit geval word GR in een kwaad daglicht gezet. Wat natuurlijk niet klopt. Iets wat we allemaal denk ik wel weten, iets goeds blijft niet hangen maar gaat er wat fout ongeacht wie de schuldige is blijft dat nog heel lang hangen. En zie dat maar eens in het positieve te veranderen. Ik zie het hier om me heen ook, erger me er kapot aan maar helpen doet het me niet. Helaas Huh

Imogen zwaaivlag
Imogen's signatuur ΟΠΟΙΟΣ ΞΕΡΕΙ ΠΟΛΛΑ,ΜΙΛΑΕΙ ΛΙΓΟ!!!! greekfilm
Quote
#11
Voor mij is elke link naar de telegraaf er een te veel.
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Telegraaf en komkommertijd! Erwin 4 3.008 01 August 2012, 19:21
Laatste bericht: Erwin

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 3 gast(en)