Fodelianakis olijfolie                 
Last minute-boekingen in de lift
#1
Gisteren was op het journaal een bericht dat er nu een ware run is op Last minute-boekingen :)
Ook Griekenland zat bij de favorieten , dus wie weet komen er de komende zomer nog (over)volle vliegtuigen op de Griekse eilanden aan ... dat zou mooi zijn!

[Afbeelding: jv63qs.gif]

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#2
Dat klopt.
Tenminste, als je 'lastminute' niet verwart met goedkoop.

Er is wel een run op tickets / reizen naar de zon.
Er is géén sprake van verlaagde lastminute prijzen. De reisbureaus hebben uit voorzorg minder reizen ingekocht, en daardoor is er (nog) geen overschot in het aanbod die lage prijzen rechtvaardigen volgens de reisbureaus.

Zo heb ik het begrepen.
Quote
#3
Klopt @Xander
idd wel een run op de lastminute's omdat de mensen lekker naar de zon toe willen gaan .. maar het schijnt niet goedkoper te zijn.
Quote
#4
Maar dat geeft toch ook niet? . Als de mensen maar de weg weten te vinden naar Griekenland. Ik probeer ook iedereen in mijn omgeving naar Griekenland te krijgen. Het minste wat je kunt doen voor de bevolking.
Quote
#5
Ross heeft anders de prijzen behoorlijk aangepast zie ik!
Quote
#6
Ook ik ben druk bezig reclame maken :)
Quote
#7
Ik ben ook "mijn" vaste bestemming wat aan het promoten.
Het probleem is echter dat er veel te weinig vluchten heen gaan in verhouding tot het aantal accommodaties.
Dit komt omdat de touroperators, heel laf, dit jaar veel bestemmingen qua vlucht combineren. Tussenlandingen zijn meer regel dan uitzondering geworden.
Arkefly heeft bv zijn vlucht van donderdag ondergebracht bij Transavia en zijn vliegtuig verhuurd aan een andere maatschappij. Transavia heeft er weer een combivlucht van gemaakt met Kreta. En dan te bedenken dat alle vliegtuigen naar Karpathos meestal vol zaten.
Bij boeking wordt vaak "vol" verkocht, de indruk gevend dat het hotel vol is, terwijl er in werkelijkheid nog veel kamers beschikbaar zijn. Die beschikbare kamers krijgen de hoteleigenaren dus niet betaald en ze lopen dus veel inkomsten mis.Angry

[Afbeelding: 542287_352278548179405_2071707194_n.jpg]
Quote
#8
Ook ik ben druk bezig om spoor liefhebbers naar de enigste spoortuin op Kreta te krijgen, trouwens er zijn er maar 4 in heel Griekenlandgreeksmiley1 en die zijn NIET toegankelijk voor het publiek.
Gisterenavond nog tot 24.00 uur met een Engels man in de weer geweest,fotosmiley die was op Youtube op één van mijn filmpjes gestoten, nu blijkt hij al 3 jaar hier vlak in de buurt te zitten, en komt volgend jaar en misschien in September WEER terug met nog meer hobbyisten!
Tot nu toe al 5 echtparen die om deze reden Kreta geboekt hebben, waarvan 2 uit Duitsland, die eerst wel een beetje bang waren vanwege de publieke negatieve berichtgeving, maar het hier ZEER naar hun zien gehad hebben en komen OOK weer terug.kiss
Voor de echte modelspoorbaan liefhebbers kan je kijken opKijk eens hier stop Youtube en geef in Kretabaan.
Let wel op, op afspaak is het te bezichten, maar ik heb 3 uur nodig om alles klaar te zetten, en op mensen die zomaar even komen kijken met horde kinders
die de boel komen slopen zit ik NIET op te wachtenRodekaart, dan gaan zij maar naar Madurodam.Arrow
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Last van hooikoorts? Eet Grieks! Ger 4 4.537 28 April 2011, 16:58
Laatste bericht: Gertie
  Griekse tourisme weer in de lift Ger 18 12.033 17 March 2011, 09:09
Laatste bericht: Arthur
  Griekse lift nicole 5 3.810 03 December 2010, 07:56
Laatste bericht: Wick

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)