Willen jullie meestemmen?
#41
Ook ik heb weer gestemd, 1510 nu :)
Quote
#42
Gestemt veel geluk.
Groet philippos
Quote
#43
1518 voor mijn tweede stem Smile
Quote
#44
Gedaan. staan nu op 1520

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




De Haarlemse mug.'s signatuur Als je met beide benen op de grond blijft staan, kom je geen stap verder.
Quote
#45
1522 nu.
ADO's signatuur Αύριο πάλι.....Morgen weer
Quote
#46
Oh wat spannend ...Allemaal weer heel erg bedankt voor jullie stemmen, en Roosmarijn dank voor je lieve berichtje :)
Ik had een foutje gemaakt en bij mijn oproepje gezegd dat je t/m zaterdag kan stemmen, maar ik hoorde gisteren van mijn zus dat het tot en met Zondag 2 juli kan ... @Ger kan en wil jij dat nog even veranderen bovenaan bij mijn oproepje?

O wat lief dat sommige voor de 2e keer gestemd hebben... maar jammer genoeg kwam ik er zonet achter dat je idd maar op 1 stem kan uitbrengen per ip adres op eenzelfde koppel...
Ik zelf had om 10.10u gestemd en toen kwam stem 15.18 tevoorschijn , en daarna keek ik hier op Oriste en zag dat @Geni ook een paar minuten daarna heeft gestemd, en bij haar kwam ook 1518 tevoorschijn... , duss dat weten we nu ook weer ;) jammerrrr
Maar gelukkig kan er wel wel een dagje langer gestemd worden:)
Ik hoop dat er nog vele stemmen bijkomen up
Quote
#47
Typisch ook ik kreeg nr 1522 op mijn scherm 1 minuut geleden.
Quote
#48
(30 June 2012, 10:47)Maria schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Typisch ook ik kreeg nr 1522 op mijn scherm 1 minuut geleden.
@Maria, dus jij had blijkbaar ook al een keer gestemd op hun
dus nu weten we het zeker dat het maar 1x per ip kan ;)
Dus ik hoop dat er nog veel mensen mensen bijkomen die nog niet gestemd hebben ..
Quote
#49
Nu is het 1524
Je kan wel degelijk 2 of meer maal stemmen als je de tijdelijke internetbestanden en cookies opruimt.
Ik heb het geprobeerd (met CCleaner) en het lukt wel degelijk!
Quote
#50
(30 June 2012, 11:15)prasoudi schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Nu is het 1524
Je kan wel degelijk 2 of meer maal stemmen als je de tijdelijke internetbestanden en cookies opruimt.
Ik heb het geprobeerd (met CCleaner) en het lukt wel degelijk!

prasoudi, ik heb het natuurlijk gelijk 3 x uitgeprobeerd;) je kan dan idd weer stemmen maar 3x kwam 1528 tevoorschijn dus er werd niet bij geteld , wederom Jammerrrr

Haaha ,nu moet ik weer mijn wachtwoorden erin gaan zetten want die zijn dan ook verdwenen Big Grin
Quote
#51
1533
Je moet wel na elke stem terug alles opschonen en dan werkt het wel.
Door CCleaner te gebruiken verdwijnen je wachtwoorden niet, die blijven.
Quote
#52
(30 June 2012, 10:55)Wilma schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(30 June 2012, 10:47)Maria schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Typisch ook ik kreeg nr 1522 op mijn scherm 1 minuut geleden.
@Maria, dus jij had blijkbaar ook al een keer gestemd op hun
dus nu weten we het zeker dat het maar 1x per ip kan ;)
Dus ik hoop dat er nog veel mensen mensen bijkomen die nog niet gestemd hebben ..

Nee had ik niet
Quote
#53
Teller staat op 1544
De Haarlemse mug.'s signatuur Als je met beide benen op de grond blijft staan, kom je geen stap verder.
Quote
#54
Ik ben geen voorstander van valsspelen, maar je zóu natuurlijk de Telegraafcookie even kunnen verwijderen als je meermaals wilt stemmen.Hypocrite

(Ik bedoel maar, stel dat die andere koppels dat nou óók weten!)
Quote
#55
dat had ik nooit verwacht van jou Tina!!!
maar het werkt wel, zeker 3 keer en zeker meer als je heb niks te doen.
Quote
#56
Gestemd in Duitsland!
Quote
#57
ip op het werk en ip thuis = 2 stemmen go for it!!! Hopelijk post het paar enkele foto's van hun reis op "Oriste"
Quote
#58
Teller nu op 1606. Morgen weer maar cookies verwijderen. Big Grin
Quote
#59
Ook nog even snel een stem uitgebracht.
Zelf net terug van Lefkas dus net hier je oproep gelezen
succes
Quote
#60
1616 is van mij
Harma's signatuur Pluk de dag 
                         gremo
Quote
#61
Op 't nippertje, maar uiteraard gestemd. Veel geluk voor het paar, met of zonder winst!!!!
Mieke's signatuur greeksmiley2:
Quote
#62
(29 June 2012, 00:59)Wilma schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Hallo Mede Oriste bezoekers,

Ik heb op dit Off-topic rubriek een vraag:
Willen jullie a.u.b voor deze 2 lieve mensen gaan stemmen om een kans te gaan maken om deze mooie prijs te kunnen gaan winnen :)
Sandra is mijn nichtje en Petekind waar ik heel veel van hou, en ik gun het hun zoo heel graag!
Zij staan nu op de 8e plaats en De eerste 5 stellen gaan door voor de laatste ronde ... dus er is nog kans voor hun om daar bij te komen:)
Omdat zij hun huwelijkreis op een Grieks eiland willen gaan doorbrengen dacht ik: Ik zet dit ook even bij Oriste neer...

Ik heb lang getwijfeld om dit te plaatsen , maar ,,niet geschoten is altijd mis,,!
Ik hoop dat jullie ook voor hun willen gaan stemmen, dat zou geweldig zijn ! En anders even goede vrienden !

Er kan nog tot en met zondag 1 juli gestemd worden..

Bij voorbaat mijn hartelijke dank!

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





gestemd
Quote
#63
De teller staat nu op 1624
Quote
#64
Ik stem op Sandra en Robert Paul
Aantal stemmen : 1626

Ik stem op Sandra en Robert Paul
Aantal stemmen : 1628
Bart0riste's signatuur Een vooroordeel is een mening die doorgaans niet op feiten is gebaseerd.....
Quote
#65
1631 Cool
Quote
#66
En alweer gestemd 1636
Quote
#67
En dat is nr 1644
De Haarlemse mug.'s signatuur Als je met beide benen op de grond blijft staan, kom je geen stap verder.
Quote
#68
En nu op 1648,doorgaaaaaaaaaaaaaaaaan
Quote
#69
1654.....Big Grin
Quote
#70
1660 Smile
Quote
#71
(30 June 2012, 12:21)prasoudi schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




1533
Je moet wel na elke stem terug alles opschonen en dan werkt het wel.
Door CCleaner te gebruiken verdwijnen je wachtwoorden niet, die blijven.

Nu 1882 stemmen ... prasoudi ..Bedankt :Static
Ik heb het op mijn computertje gezet .... en heb het uitgeprobeerd ;) en die krantekoekie eruit geknikkert.. en Hoppa, achterelkaar kon ik idd stemmen en die punten werden wel opgeteld;)
in 1 uur tijd zijn er nu 220 stemmen erbij gekomen...

Ik weet het ... het is niet eerlijk... maar we zijn er ook achter gekomen dat andere stellen het ook op deze manier doen...
Gisteravond had ik hierover een stukje geschreven maar toen ik het wilde verzenden was het verdwenen..
hierover vertel ik straks even ( de telefoon gaat)
Quote
#72
Hallo mede stemmers,
Ik wil jullie allemaal nog bedanken voor de stemmen en vele lieve reactie’s en ook namens Sandra!
Naar aanleiding de opmerking van Tina … zie hieronder:
>Ik ben geen voorstander van valsspelen, maar je zóu natuurlijk de Telegraafcookie >even kunnen verwijderen als je meermaals wilt stemmen.
>(Ik bedoel maar, stel dat die andere koppels dat nou óók weten!)
Kon ik het niet nalaten om gisteravond ook even bij al die andere koppels te gaan kijken
En idd.. veel andere koppels hadden het ook al door !
Nr 1 had 10599 stemmen en nr 5 had 7534 stemmen te pakken. Sandra stond toen op op de 10e plaats 10 met 1591 stemmen… Tja je kon gelijk zien dat die eerste 7 koppels het idd zeker ook door hadden dat je meerdere keren kon gaan stemmen door je cookies te verbergen of misschien wel gebruik hebben gemaakt van een programma die je ip adres constant te veranderen!
Sandra had een paar dagen terug al een mail van die krant gekregen dat ze die ip adressen gingen filteren…
En vanmorgen alweer zo’n berichtje met Blabla dat ze het weer gingen filteren omdat ze dit niet hadden voorzien… = bullshit!
Het lijkt mij…als ze dat gaan doen dat alle nieuwe stemmen vanaf hetzelfde ip adres niet meer opgeteld wordt
Vandaar dat ik vandaag ook even vals gespeeld hebt om het even te tjecken ;) … en ja hoor .. in 1 uur waren er dikke 200 stemmen erbij!! En ook erbij opgeteld!!
Morgenavond krijgt Sandra een telefoontje en een e-mail hoe de stand uiteindelijk is!
(hierover geef ik later bericht )
Dit was zo’n leuk draadje met alleen maar leuke reacties… laten we dat vooral zo houden!!
Sandra is heel gelukkig met haar Robbert Paul ,,, en hun kinderen zijn héél blij met hun voorgenomen Huwelijk…ook al is dat eventueel een half jaartje later…
Quote
#73
Hallo beste medestemmers,

De spanning is eraf....
Ik wil jullie even laten weten dat Sandra en Robert Paul op de 7e plaats met 777 stemmen geeindigd zijn ... Jammer genoeg net niet bij de eerste 5...
Maar wel een mooie score ... Ook dank zei mede de Oriste stemmers [Afbeelding: 0278.gif] Maar 7 is tenminste wel een Geluks getal ;)

Ze zijn van de 10 de plek opgeklommen na het filteren vd unieke ip stemmen. Stel 5 had er 906, dus nog geen eens zoveel meer. De eerste had er 6000 ( hup Feyenoord)
Allemaal alsnog Hartelijk bedankt voor jullie stem!!!!!!

Hiernog even de link met de namen van de eerste 5 winnaars erbij
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#74
Een heel mooi idee om geliefden aan een droomhuwelijk te helpen. Ook ik heb uiteraard op hen gestemd, maar..... Ook op Oriste staat de link naar de site van Bring Them Back, de actie voor de repatriëring van de Elgin Marbles.Helaas hoor ik van niemand dat ze de site bezocht hebben en hebben gestemd. 1 Miljoen stemmen zijn nodig om de kwestie in het EP te kunnen bespreken. Kom op Griekenland fans, laat u niet kennen en stem! Hier is nog een keer de link:http://www.bringthemback.org/..
Quote
#75
Beste Erwin,
Er waren idd nog geen reactie's op deze oproep van Dafne op 3 juli .
Ik verwijs de link over dit onderwerp even hieronder ... waar deze oproep thuis hoort ... zodat het een ,,eigen draadje,, kan gaan worden ..dat is veel duidelijker !!
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





En wie weet ,Nu , na jouw duidelijke uitleg hierover gaan er vast wel meer mensen hierop reageren;)
Quote
#76
En dit zijn uiteindelijk de winnaars geworden...
Wij wensen hun natuurlijk ook alle geluk van de wereld toe!!
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)