hotel NINE MUSES
#1
Beste lezers ik zoek een hotel waar ik als klein meisje een paar keer ben geweest NINE MUSES dicht bij haven van samos kan iemand mij helpen dit trg te vinden aub

bedankt
Quote
#2
[Afbeelding: 69fgxy.gif]Ga hier eens kijken
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






hopelijk is dit wat je zoekt, xairetismoi (groeten) Rhodos
Quote
#3
(03 July 2012, 15:02)ellen schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Beste lezers ik zoek een hotel waar ik als klein meisje een paar keer ben geweest NINE MUSES dicht bij haven van samos kan iemand mij helpen dit trg te vinden aub

bedankt


Dit hotel was gelegen op de weg van Pythagorion naar Samos-stad, aan de rechterkant van de weg. Weet niet of dit hotel nog onder die naam bestaat want voor mij is het al meer dan 12 jaar geleden dat ik nog eens op Samos ben geweest.

De forumleden hier die op Samos zitten zouden je meer info kunnen geven. Alvast veel plezier op het mooie Samos.
Quote
#4
Beste ,

bedankt voor reactie
spijtig genoeg had ik die website ook al gevonden maar kan ik dit niet verder openen ... als ik klik op dit hotel heeft geen specifieke website of is ook niet verbonden aan reisbureau vroeger wel... ik spreek hier ook van 10 a 12 jaar geleden
ga al 22 jaar naar griekse eilanden en wou graag daar nog is trg toch bedankt

groeten
ellen
Quote
#5
NINE MOUSES HOTEL - Samos Hotels
CODE: GH5824

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=6&ved=0CGUQFjAF&url=http%3A%2F%2Fwww.greekhotel.gr%2Fgreek_island_hotels%2Faegean_islands_hotels%2Fsamos_hotels%2Fvathi_hotels.asp%3Fid%3D420&ei=8Tn4T-3YE8Tz8gOmpZGcBw&usg=AFQjCNEtmgTWg1lpwZgqX7Pl_qEA979KkQ&sig2=S9gsnRA-t2Gj6_JediOSaA
Number of Rooms: 9
Operation Period: Apr-Oct
Description
The Nine Muses Hotel is located in the magnificent and historic island of Samos. Nine traditional architectural residences which are in perfect...
heb je hier iets aan, aan deze link?

Vathi Hotels, Vathi Samos Island Hotel Directory (dit is naam van site als link niet werkt)
Quote
#6
waarschijnlijk niet want hij werkt niet
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)