goed nieuws
#1
het hotel AXILLEION op Skyros van de schrijfster Roos Zevenhuizen
en haar man Nikos Mavrikos is nu ook te boeken
als pakketreis bij Prinos reizen.
Quote
#2
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#3
Dat is sinds kort het geval ja. Nu maar hopen dat wij door deze samenwerking iets (liefst veel) meer mensen uit Nederland kunnen
aantrekken Wink)

De mensen die niet via een reisorganisatie willen boeken helpen wij als hotel uiteraard nog steeds met het uitzoeken van hun reis. Een pakketprijs is namelijk wel wat duurder. Voordeel is dat je niets zelf hoeft te regelen natuurlijk, maar als je het zelf regelt weet je wel precies hoeveel je betaalt voor je vlucht, hotel etc.
Roosmarijn's signatuur zonnetje

Pluk de dag, en probeer (hoe moeilijk soms ook) het glas halfvol te zien.
Quote
#4
Beste Roosmarijn, ik denk dat je een goede keuze hebt gemaakt door met jullie hotel een samenwerking aan te gaan met een touroperator. voor veel gasten is een pakketreis toch makkelijker, laagdrempeliger. Velen vinden bovendien de aanwezigheid van een host (-ess) erg belangrijk. Zo hoef je niet te wachten op toevallige passanten, en ben je er zeker van dat men een volle week, of twee, blijft. Ik wens je heel veel succes.
Quote
#5
Beste Roosmarijn,

Gefeliciteerd met de samenwerking met Prinos.

Nu maar hopen dat de NL toeristen het mooie en toch ook wel aparte eiland Skyros gaan bezoeken en natuurlijk jullie hotel kiezen.

Groetjes,
Cynthia
Cynthia's signatuur Neem ook eens een kijkje op mijn fotosite:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




of via de Facebook pagina
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





fotosmiley
Quote
#6
Hoi Roos, wat fijn! nu hopen dat er veel Nederlanders bij je komen :)
Quote
#7
top Roos!
elke nieuwe toerist is er een...

Petra
Quote
#8
Dankjewel voor de reacties. Wij wilden overigens al eerder samenwerken, maar het is er pas nu van gekomen. Voor reisbureaus is uitbreiding van hun programma in deze crisistijden ook lastiger, maar gelukkig is het gelukt. Op goed geluk zullen we maar zeggen.

Ik ga zo met onze (vooralsnog laatste) Nederlandse gasten wat drinken. Zij hebben een aantal dagen terug bij ons gegeten -bbq uiteraard Wink- en nodigden ons uit om wat te drinken. Nikos kan niet, maar ik ga natuurlijk graag mee. Kan ik me voor even toerist wanen in 'eigen' land.
Roosmarijn's signatuur zonnetje

Pluk de dag, en probeer (hoe moeilijk soms ook) het glas halfvol te zien.
Quote
#9
Veel succes met deze overeenkomst!En dat er nieuwe
gasten mogen komen!!
Quote
#10
Dat is geweldig nieuws voor Roos en haar man! Nu maar hopen dat er veel Nederlanders een vakantie gaan boeken.
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)