Fodelianakis olijfolie                 
even voorstellen
#1
Mijn naam is Willy en ben uiteraard een groot griekenland liefhebber, speciaal van het prachtige eiland Samos. Sinds enige tijd heb ik hierover een site gelanceerd,
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Ik hoop in de toekomst met dit forum veel nieuwe samos Vrienden te krijgen en mijn website naar een hoger niveau te tillen.
Tot snel dus, kalispera, Willy
Quote
#2
Mooie website, Willy!
Welkom trouwens op dit actief forum.
Je zal hier ongetwijfeld ook en groot aantal Samos-liefhebbers Big Grin ontmoeten!
vlagreco's signatuur YAMAS !   ->  
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




 
Quote
#3
Hoi Willy, wij zijn in 2008 op Samos geweest en we zullen er zeker nog eens terug willen keren.
Ik ben benieuwd of Rinas in Votsalakia zijn restaurant nog altijd exploiteerd, als je ergens lekker kunt eten.....
Quote
#4
Welkom Willy! (Zo heet een van onze Griekse katjes ookBig Grin)
Quote
#5
welkom willy op deze site
ger en jose
Quote
#6
welkom hier Willy

Petra
Quote
#7
(10 July 2012, 22:53)desillies schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Hoi Willy, wij zijn in 2008 op Samos geweest en we zullen er zeker nog eens terug willen keren.
Ik ben benieuwd of Rinas in Votsalakia zijn restaurant nog altijd exploiteerd, als je ergens lekker kunt eten.....

@Desillies,

Manolis is helaas overleden, zijn vrouw werkt nu bij haar moeder in het restaurant Trata in Ormos.
Ook dit restaurant kan ik iedereen aanbevelen.

@ Willy,
Welkom op deze site. Mooie site heb je gemaakt! top!
Wick's signatuur Houdoe
Wick
Quote
#8
Hoi Willy,
OOk ik heet je welkom op dit prachtig Forum.
Genoten van je site.
Kijk ook eens op op de site:SAMOS, kom je vast veel bekende verhalen over ons geliefde eiland tegen, vooral Els en Wick zijn experts.
Zij beiden wonen aan de westkant , ik zelf altijd in Hora/Pythagorio maar mn scooter brengt me overal,ben benieuwd waar jij je vakantie door brengt daar.
Groetjes Margaritha

Willy,
Heb nogmaals je foto"s van Anthemis bar bekeken en zag daar ook onze vrienden Henny en Toontje gezellig aan een biertje.
Margaritha
Margaritha's signatuur sirtakisirtaki
Quote
#9
Hey Willy,

Ook wij zijn echte Samos liefhebbers, we proberen er dan ook zoveel mogelijk naartoe te gaan. Velen vragen ons waarom we steeds naar Samos gaan, wel we hebben vroeger ook meerdere Griekse eilanden gedaan die ook mooi zijn maar Samos heeft net dat ietsje meer voor ons en wij krijgen er niet genoeg van, dus we proberen er zo vaak mogelijk naartoe te gaan want dat is altijd "thuiskomen".
Proficiat met je mooie site, zo voelen we ons weer even op vakantie.
Quote
#10
Willy
Welkom, hoe meer Samos-fans hoe liever!
Ik ben nu even in NL om een paar zaken te regelen maar binnenkort vertrekken we weer voor een poosje naar ons vakantiehuis op Samos.
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)