Anna Vissi
#1
Music 
Ik zoek een cd van Anna Vissi: Andidoto.
Bij geen enkele winkel meer voorradig, nog wel te downloaden via de itunes van Canada, maarja: dat lukt dus niet zonder bankrekening in Canada....
Quote
#2
Kun je hier wat mee.
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




&langpair=en%7Cnl&rurl=translate.google.nl&u=http://www.amazon.com/Antidoto-Anna-Vissi/dp/B000007OQT%3FSubscriptionId%3DAKIAJ5K7PY4I6TJRVFLQ%26tag%3Dhttpwwwcrimco-20%26linkCode%3Dxm2%26camp%3D2025%26creative%3D165953%26creativeASIN%3DB000007OQT&usg=ALkJrhjpj7yLZxsmrM5dW_D9GMNhmM6Wbw
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#3
(13 July 2012, 12:05)Annet schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ik zoek een cd van Anna Vissi: Andidoto.
Bij
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




enkele winkel meer voorradig, nog wel te downloaden via de itunes van Canada, maarja: dat lukt dus niet zonder bankrekening in Canada....

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






goede muziek Annet
Quote
#4
mijn kinderen kunnen liedjes van you tube opslaan via mp3 rocket...
hoe het precies zit weet ik niet maar het schijnt prima te werken.

Succes, Petra
Quote
#5
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






AUB heb hem even opnieuw ..... en gelijk ...... veel plezier ermeeAngel Andidoto 1998
Quote
#6
Superbedankt!
Quote
#7
Het wordt overigens weer eens hoog tijd dat er een Griekse artiest op tournee gaat: zou graag Ploutarxos eens in Nederland willen zien!
Quote
#8
(14 July 2012, 11:33)Erwin schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Het wordt overigens weer eens hoog tijd dat er een Griekse artiest op tournee gaat: zou graag Ploutarxos eens in Nederland willen zien!

Ik heb een leuke site gevonden van Ploutarxos.

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.







Goede zanger.
Quote
#9
(14 July 2012, 11:33)Erwin schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Het wordt overigens weer eens hoog tijd dat er een Griekse artiest op tournee gaat: zou graag Ploutarxos eens in Nederland willen zien!

Zou een mooi concert kunnen worden met meerdere Griekse artiesten. Laten ze dat maar organiseren in Gelredome in Arnhem bv.
sirtaki
Imogen zwaaivlag
Imogen's signatuur ΟΠΟΙΟΣ ΞΕΡΕΙ ΠΟΛΛΑ,ΜΙΛΑΕΙ ΛΙΓΟ!!!! greekfilm
Quote
#10
Twee jaar terug Charoula op Samos gemist; kwam net een dag later aan. Het jaar daarna maar in Brussel gaan zien. Nu hoop ik ooit nog eens Dalaras te mogen horen op Samos ....
Quote
#11
Afgelopen mei nog een geweldig optreden gehad van Patra Opholivos
in Ormos. Naar verluid komt ze 10 en 11 augustus voor een tweede optreden.

Dus wees erbij, als het weer zo'n fabelachtig optreden wordt dan zal het dorp wederom te klein zijn!!
Wick's signatuur Houdoe
Wick
Quote
#12
@Wick
Zet je de link in de agenda?
Quote
#13
Hartelijk dank voor de Ploutarxos site. Ik heb op internet een concert van hem gezien, helemaal top! Die Grieken kunnen een feestje bouwen. Zelf heb ik Harris Alexiou in Den Haag gezien, maar ook in het Herodus Atticus. Om nooit te vergeten zo mooi! Dalaras heb ik al enkele keren in Nederland mogen zien, net als Mixalis Hadzgiannis. Die ik ook in Volos in de openlucht heb mogen zien. Helaas komen de meeste artiesten wel naar Duitsland, maar de grens met Nederland wordt maar zelden overgestoken. Misschien dat ze door de crisis wel komen, en dan koop ik toch echt kaartjes voor Ploutarxos, wat zeg ik, de gehele eerste rij zou al volzitten met mensen die met me mee zouden willen gaan. De Gelredôme vol: zou mooi zijn. Met een paar goede andere artiesten erbij...... Trouwens, als ik in Griekenland ben, kijk ik altijd op die affiches die ze overal ophangen. Meestal ben je of te vroeg, of net te laat. Soms heb je geluk!
Quote
#14
Ook leuk is het als je in een bouzoukia, na de pauze, het podium op mag op samen op de foto te mogen.
[Afbeelding: 33fau12.jpg]
Quote
#15
@Rododafni, Nou man, jij kent hem dus persoonlijk! WAAR WACHT JE OP?! BELLEN!!!! REGEL HET!
Quote
#16
Wij zijn teruggekomen uit Zuid-Kreta op 27 juni j.l. en Ploutarxos gaf 2 dagen later daar een concert. Dat was balen zeg...Angry
Quote
#17
VenMeneer of mevrouw concertorganisator, als u dit leest is het wellicht een goed idee om in Belgie en Nederland een concert van Ploutarxos te organiseren. Please, we beloven dat u niet met lege stoelen blijft zitten! Ps, jammer van Vissi, maar die mag natuurlijk ook mee komen.
Quote
#18
Nou, als dat zou kunnen, maar dan zou ik liever Natasa uitnodigen !
[Afbeelding: 28k6blh.jpg]
Quote
#19
(17 July 2012, 16:20)ElsR schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




@Wick
Zet je de link in de agenda?

Nee Els, ik wil haar optreden voor mij zelf hebben dus aub niet teveel mensen.
Egoïstisch hé!
Wick's signatuur Houdoe
Wick
Quote
#20
Hey Wick, dat is wel een beetje egoîstisch van jou he.
Ik ben namelijk die periode ook in Ormos en ga zeker eens kijken ( en luisteren) , weet je toevallig ook of dat het weekend van de wijnfeesten in Ormos zijn.

Groetjes
Quote
#21
(19 July 2012, 09:06)Triske schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Hey Wick, dat is wel een beetje egoîstisch van jou he.
Ik ben namelijk die periode ook in Ormos en ga zeker eens kijken ( en luisteren) , weet je toevallig ook of dat het weekend van de wijnfeesten in Ormos zijn.

Groetjes

Zou goed kunnen Triske, maar als het dezelfde wijn is van de afgelopen jaren is de wijn in ieder geval niet te pruimen.
Het feest is best gezellig en aan te raden. Koop wel een beker om de organisatie te steunen!!

x
Wick's signatuur Houdoe
Wick
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Nieuw album Anna Vissi Patrick 1 2.191 09 November 2015, 22:07
Laatste bericht: Koukla

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)