giorgostragas
#1
EXTRA 3

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Wie ondertekent ?!!
Quote
#2
ik al lang gedaan. een ochtend zonder Theios Giorgos is niks.

morgen niet missen op real radio, samen met elleinofreneia
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#3
Misschien was ik niet duidelijk, heeft iedereen het erg druk, heeft niet iedereen een facebook account, of anderszins ... maar ik vond het toch wel erg teleurstellend dat er maar 1 reactie was/is.
De hele site ademt van belangstelling voor en interesse in Griekenland. Iedereen lijkt begaan met de situatie aldaar en de gevolgen voor de `gewone man` en dan (behalve T.B.) van NIEMAND een reactie ...?

Voor diegene(n) welke (ik kan het bijna niet geloven) niet op facebook kunnen komen:


Giorgos Tragas / Γιώργος Τράγκας

22 uur geleden.



Συντονιστείτε όλοι αύριο πρωί στον Real Fm 8-10. Εισέρχομαι στη φωλιά του κούκου, κάνοντας την τελευταία εκπομπή για την φετινή σεζόν, παρέα με τους ‘’ιδιαζόντως απεχθείς’’ της ΕΛΛΗΝΟΦΡΕΝΕΙΑΣ!!!!
Αυτά τα «διαβολεμένα κομμούνια» με θεωρούν «Συριζαίο» και επιδιώκουν μέσω των πιεστικών τους αναφορών τους σε έμενα, να με ‘’στρατολογήσουν’’ στον ιδεολογικό χώρο του ΕΑΜοβουλγάρων- κουμουνιστοσυμμοριτών(!). Ομολογώ ότι έχω μαζοχιστική αδυναμία στον Αποστόλη, γιατί είναι ‘’πιπεράτος’’ στις ελευθεροστομίες του και μου θυμίζει την πλατεία Κουμουνδούρου. Επομένως, αναμένεται –αύριο το πρωί- μία ραδιοφωνική εκπομπή, γεμάτη «κουλτούρα», υψηλή διανόηση και αριστερή αυτοκριτική. Έχω καλέσει και τον Χατζηνικολάου την δεύτερη ώρα. Μάλλον δεν θα έρθει, διότι φοβάται μήπως χαρακτηριστεί «συνιστώσα».
Αύριο, φίλοι μου, κυκλοφορεί το “Crash”, με ένα –πιστεύω- συλλεκτικό εξώφυλλο, και με εκρηκτική- όπως πάντα- ύλη. Όποιος από εσάς, θέλει να υπογράψει τη μηνυτήρια αναφορά που υποβάλαμε, στο Διεθνές Ποινικό Δικαστήριο, εναντίον των: Μέρκελ, Σόϊμπλε, Λαγκάρντ κ.λ.π. για «Γενοκτονία σε βάρος των Ελλήνων», μπορεί να τη διαβάσει στο περιοδικό –όπως και τη νομική τεκμηρίωση της- και εφόσον το επιθυμεί να μας στείλει τα στοιχεία του στο Facebook. Στόχος μας είναι να συλλέξουμε, εκατοντάδες ή και χιλιάδες υπογραφές, όσων το επιθυμούν, ώστε το φθινόπωρο να ξαναστείλουμε στο Δ.Π.Δ την μηνυτήρια αναφορά, που έχει συντάξει ο διακεκριμένος καθηγητής, κ. Χρυσόγονος.

Πιστεύω, ότι οι συνεχείς κινητοποιήσεις μας, η παθητική αντίσταση ενός ολόκληρου λαού, που ισοπεδώνεται και κατακρεουργείται, από τις εντολές και τις οδηγίες των δυνάμεων κατοχής, είναι το πιο ισχυρό όπλο που διαθέτουμε αυτή τη περίοδο στο διεθνές περιβάλλον. Πρέπει να μεταφέρουμε συνεχώς, στα διεθνή ΜΜΕ πληροφορίες και εικόνες από την ανθρωπιστική κρίση στη χώρα μας…
Quote
#4
@Fylika
Je hebt dit item gisteren avond geplaatst. Dus zou het kunnen zijn dat het vandaag een werkdag is voor de meeste mensen. Voor mij niet ik ben met pensioen, maar zoals algemeen geweten hebben gepensioneerden nog minder tijd dan de werkende mens.

Verwacht je van ieder die ondertekend heeft het hier ook nog eens komt melden?

BTW uw link is wel groot en blauw, maar werkt niet.

Mvg
Jef
Jef Dockx's signatuur " Εγώ... σαλεύω, ή το νησι... ταξιδεύει; "
                                                      ( Κ. Ι. ΣΕΡΒΑΝΤΩΝΑΚΗ )

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#5
@Fylika

Eens met Jef, moet iedereen die ondertekent, dit hier melden :?

Daarnaast, besef wel dat dit een overwegend Nederlandstalig forum is en velen geen Grieks spreken laat staan lezen. Dus misschien moet je een vertaling plaatsen?
Quote
#6
Spijtig, maar ik ben iemand die niet meedoet aan de Fakebook rage. Liever 5 'echte' vrienden dan 500 virtuele.
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#7
Wel duidelijk jullie reakties. je bent ook niet verplicht om je handtekening te zetten of je aandacht te geven.
Maar voor iemand die durft voor z´n eigen land z´n nek uit te steken, met alle gevolgen van dien, meerdere hoge boetes en 2x een aanslag op hem wordt gepleegd en nog steeds niemand hem de mond kan snoeren, dan denk ik dat minstens diegene die zijn programma hoort, aandacht aan hem kan besteden.
Het is wel erg gemakkelijk om hier op het forum over ongetwijfeld mooie tijden in Griekenland elkaar te vertellen, zonder aandacht aan de moeilijke situatie daar te schenken.
Er zal wel `veel mis` zijn met Griekenland, maar als je van een land en de mensen houdt, dan houd je ervan zoals je het vindt en niet zoals je het wilt veranderen of zoals je denkt dat het zou moeten zijn.
Quote
#8
(14 July 2012, 19:40)Ο Μήτσος schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Wel duidelijk jullie reakties. je bent ook niet verplicht om je handtekening te zetten of je aandacht te geven.
Maar voor iemand die durft voor z´n eigen land z´n nek uit te steken, met alle gevolgen van dien, meerdere hoge boetes en 2x een aanslag op hem wordt gepleegd en nog steeds niemand hem de mond kan snoeren, dan denk ik dat minstens diegene die zijn programma hoort, aandacht aan hem kan besteden.
Het is wel erg gemakkelijk om hier op het forum over ongetwijfeld mooie tijden in Griekenland elkaar te vertellen, zonder aandacht aan de moeilijke situatie daar te schenken.
Er zal wel `veel mis` zijn met Griekenland, maar als je van een land en de mensen houdt, dan houd je ervan zoals je het vindt en niet zoals je het wilt veranderen of zoals je denkt dat het zou moeten zijn.

Volgens mij schiet u hier een beetje uit de bocht.
Dat er hier 'mooie verhalen over Griekenland' worden verteld lijkt door uw woorden ineens iets waarvoor we ons zouden moeten schamen.
Ik kan geen Grieks lezen, heb geen idee waarover uw post gaat en nu bent u min of meer gepikeerd omdat er geen of slechts een reactie op uw bericht is gekomen?

Misschien bereikt u meer door inderdaad een vertaling te plaatsen en duidelijk aan te geven hoe wij kunnen helpen.
Ik neem namelijk aan dat iedereen hier betrokken is bij de Grieken, als we dan (naast het feit dat de meesten 'gewoon' naar Griekenland komen terwijl het er allemaal niet goedkoper op is geworden) iets kunnen betekenen door 'alleen maar' een handtekening ergens te plaatsen dan ga ik er vanuit dat er meer respons komt op je berichten.
Quote
#9
Voor mij was dit punt verder afgedaan, ware het niet dat er gereageerd wordt op mijn mededeling van teleurstelling....

Voor mede-leden als Patrick, welke niet van Facebook houden, had ik het verhaal op de site geplaatst, me niet direkt realiserend dat natuurlijk niet iedereen Grieks leest/schrijft.
Vooral omdat veel leden ook als woonplaats “Griekenland” hebben ingevuld (een Grieks vlaggetje) en er meerdere verwijzingen naar Griekstalige info staat, bijvoorbeeld ook enkele van JefDockx (“Duitse toeristen breken lans voor Griekenland Volg link hieronder . Het is uiteraard geschreven in het grieks” en ook “Voor reactie van de locale bevolking zie op onderstaande link”).

En JefDockx en Maria, ik verwacht inderdaad niet dat iedereen wie wil tekenen dat ook inderdaad komt melden, hoewel dit op deze site wel de gewoonte lijkt te zijn:

(prasoudi OK gestemd! janos54 Ook even mijn stem uitgebrachtSophia Bericht: #9 Ik heb ook gestemd!Maria RE: Bericht: #10RE: Petitie sculpturen terug naar Parthenon Hmmm zeker als je dit leest.....Is zeker dit van toepassing Petra . maar alsnog gestemd uiteraard!Erwin ...waar is uw solidariteit in deze met de Grieken?... Als u heeft gestemd, meld het even op dit forum...Imogen Ook ik heb gestemdEgbert .. breng uit solidariteit je stem uitLeo en Sonja. Bericht: #19 Ook wij hebben gestemd.theeke Bericht: #2Gestemd rhodosliefhebber Bericht: #3RE: Willen jullie meestemmen? Heb ik ook gedaan!beeken gestemd gradusn Waarom niet, ik heb gestemd.Petronella Tuurlijk gestemd..Smile prasoudi Gestemd! Succes!Petra Gestemd!
rhodos Bericht: #10RE: Willen jullie meestemmen? ziezo, en nu duimen maar Bart0riste Stem uitgebracht!Sophia Gestemd hennie2 ook gestemd connie done. Arthur mijn stem staat ook jjohn Bericht: #16RE: Willen jullie meestemmen? Done.Leo en Sonja. Gestemd.
Wick Bericht: #18RE: Willen jullie meestemmen? tuurlijk stem ik Triske Ik heb gestemd,
nemea Gestemd, succes Harma Ook gestemd.Geni Bericht: #23RE: Willen jullie meestemmen? Done!! Sieta Gestemd Patrick Aub, ook gestemd. Veel succes.
Ger Uiteraard heb ik ook gestemd Sophia Dan stemmen we morgen toch weer! En overmorgen en...en...ger64 Ook gestemd Kock Ook gestemd vlagreco Ziezo, stem 1488 is die van mij.El Greco En 1493...Xander Done! Marianne Gestemd,Bart0riste Vijftienhonderdenvijf.......!Egbert Gestemd.Jota En weer een!Sophia Ook ik heb weer gestemd philippos Gestemt Geni voor mijn tweede stem Smile De Haarlemse mug. Gedaan ADO 1522 nu.Maria nr 1522 op mijn scherm 1 minuut geleden. prasoudi Nu is het 1524 Je kan wel degelijk 2 of meer maal stemmen Rose.de Gestemd Marit Teller nu op 1606 janos54 Ook nog even snel een stem uitgebracht.Mieke uiteraard gestemd cora gestemd Sophia En alweer gestemd 1636 rhodosliefhebber De teller staat nu op 1624 Bart0riste Ik stem prasoudi 1631 De Haarlemse mug. En dat is nr 1644 Leo en Sonja. Doorgaaaaaaaaaaaaaaaaan Eilandgast 1660 Smile etc. etc.

Desillies Ik begrijp niet goed waarom u zich aangesproken zou moeten voelen. Ik schreef toch duidelijk “De hele site ademt van belangstelling voor en interesse in Griekenland”.
En inderdaad, ik gaf uiting aan mijn teleurstelling, een tegenvaller.
Het heeft niet te maken met gepikeerd zijn, op je tenen getrapt voelen.

Ik heb alsnog mijn best gedaan e.e.a. te vertalen, hoewel het niet veel zin meer zal hebben denk ik, maar dan is tenminste bekend waar dit allemaal om ging.
Het zal hier en daar niet of minder duidelijk zijn.
Ik ben ook maar een autodidact, woon in Nederland, heb geen cursussen gevolgd of onderwijs in Grieks gehad. Ik heb wat ik weet van reklame’s en opgevangen van Manolis Angelopoulos, Chiotis, Tsisanis, Melas, Maroudas, Marinella en niet vergeten Xilouris en Rasoulis, ach en heel veel anderen, kortom: Rebetika en van oude draken van filmen met Stavridis, Manellis, Vengos, Rizos, Andres Barkoulis, natuurlijk Aliki Bouyiouklaki en mijn favoriet: Georgia Vassiliadou. (Ook die zo verschrikkelijk door z’n neus spreekt, maar ik ben zijn naam vergeten ..Njonjakis/gkjonakis/djonnakis???)


“Stem morgen allen af op Real Fm 8-10. Ik kom op de radio voor de laatste aflevering van dit seizoen, onderwerp het ''bijzonder weerzinwekkende'' van ELLINOFRENEIAS!

Deze "verdomde gemeenschap" bestempelt me "Syrizaio" en streeft ernaar om mij te werven voor het ideologische gedachtengoed EAMovoulgaron koumounistosymmoriton (!)(=slecht soort communistisch mens?) via hun verzoekschriften aan mij.Ik moet bekennen dat ik een soort masochistische zwakte voor Apostoli heb, want hij is scherp van woord en doet me denken aan het plein Koumoundourou. Daarom verwacht morgenochtend een uitzending, vol "cultuur", hoog intellect en links zelfkritiek. Ik heb Hadjinicolaou voor het tweede uur uitgenodigd. Waarschijnlijk zal hij niet komen uit vrees te worden aangemerkt als "component".

Morgen, mijn vrienden, komt "Crash" uit met een, denkelijk, cover voor verzamelaars, en met zoals altijd explosieve inhoud. Wie van jullie de grieven in het rapport dat wij ingediend hebben bij het Internationaal Strafhof tegen: Merkel, Schaeuble, Lagarde, etc. betreffende "genocide tegen de Grieken," wil ondertekenen, kan dit lezen in het tijdschrift, net als ook de bijbehorende juridische documentatie, en als hij wil ons zijn gegevens te sturen via Facebook. Ons doel is het verzamelen van honderden, of zelfs duizenden handtekeningen van diegenen die willen tekenen , opdat we deze in het najaar opnieuw kunnen verzenden naar de D.P.D met verwijzing naar de klachten/grieven in het rapport zoals is opgesteld door de eminente professor, de heer Chrysogonos.

Ik geloof dat onze voortdurende demonstraties, het passieve verzet van een heel volk, geniveleerd en gemangeld door de orders en instructies van de bezettingsmacht, het sterkste wapen is op dit moment op internationaal gebied. Door de internationale pers is nooit en te nimmer informatie noch beelden gepubliceerd van de humanitaire crisis in ons land ...”
Quote
#10
@Fyfika

Als ik een bericht plaats met een verwijzing naar een of ander artikel al dan niet in het grieks ,verplicht ik niemand om het lezen.
Als er geen reactie op komt dan is het wat het is , en ga ik niet op mijn achterste poten staan .

Mvg
Jef
Jef Dockx's signatuur " Εγώ... σαλεύω, ή το νησι... ταξιδεύει; "
                                                      ( Κ. Ι. ΣΕΡΒΑΝΤΩΝΑΚΗ )

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#11
Nee Jef, niemand hóeft het te lezen, niemand hóeft te reageren en ik mág teleurgesteld zijn. Ik schreef niet ik ben gepikeerd, en ook niet ik sta op mijn achterste benen...

Teleurstelling: een gevoel dat je hebt als je teleurgesteld bent, een domper, een tegenvaller
Gepikeerd: als je je beledigd voelt, op je tenen getrapt
Op je achterste benen staan: erg kwaad worden, fel protesteren

Tongue

Zullen we nu de vredespijp dan maar weer roken ? Big Grin
Quote
#12
Giorgos Tragas / Γιώργος Τράγκας



ΠΩΣ ΘΑ ΣΥΜΜΕΤΑΣΧΕΤΕ ΣΤΗ ΜΗΝΥΤΗΡΙΑ ΑΝΑΦΟΡΑ:

Όσοι θέλετε να συνυπογράψετε το κείμενο της μηνυτήριας αναφοράς, μπορείτε να εκτυπώσετε ΜΟΝΟ την τελευταία σελίδα της (θα βρείτε σχετικό σύνδεσμο στο τέλος του κειμένου) και να την υπογράψετε μαζί με το ονοματεπώνυμό σας ολογράφως, σύμφωνα με το υπόδειγμα των υπογραφών των κ. Τράγκα, , Κωνσταντάρα, Τζένου , Πρέκα που σας παραθέτουμε.
Εν συνεχεία, αποστέλλετε τη μηνυτήρια αναφορά καθώς και τη φωτοτυπία της ταυτότητάς σας (μπρος – πίσω) στη διεύθυνση του CRASH: Κορίνθου 1 & Τατοΐου – 14452 ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗ.
Εναλλακτικά, μπορείτε να σκανάρετε τη μηνυτήρια αναφορά και να τη στείλετε με την ταυτότητά σας μέσω mail στο info@crashmag.gr
Τέλος, προκειμένου να ολοκληρωθεί η διαδικασία συμμετοχής σας, θα συμπληρώσετε -με τα τυπικά στοιχεία που θα σας ζητηθούν- τη φόρμα συμμετοχής, την οποία θα «ανεβάσουμε» τη Δευτέρα 23 Ιουλίου.
Η νομική μας υπηρεσία θα προχωρήσει στην επικύρωση του γνήσιου των υπογραφών που θα συγκεντρωθούν μέχρι τις 31 Αυγούστου 2012.
Θα θέλαμε να διευκρινίσουμε ότι το ελληνικό κείμενο της μηνυτήριας αναφοράς καθώς και η νομική τεκμηρίωσή της έχουν δημοσιευθεί στο τεύχος Ιουλίου του “CRASH”.
Παρατηρήσεις : στο τέλος του κειμένου μπορεί να υπογράψει απεριόριστος αριθμός ενδιαφερομένων.

Εάν θέλετε να δείτε και να εκτυπώσετε την τελευταία σελίδα του κειμένου, πατήστε εδώ:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






HOE ZAL SYMMETASCHETE IN MINYTIRIA REFERENTIE:

Degenen die synypograpsete de tekst van de minytirias willen verwijst naar, kunt u alleen de laatste pagina (u vindt een link aan het einde van de tekst) afdrukken en om te ondertekenen met uw volledige naam voluit, overeenkomstig de specimens van de handtekeningen van Mr. Tragka,, Konstantaras, Tzenoy, bent u Preka.
Vervolgens, u de verwijzing van de minytiria en de fotokopie van uw identiteit (front – terug) sturen in de richting van de CRASH: Corinth 1 14452 METAMORFOSI Tatoiou –.
U kunt skanarete de verwijzing minytiria en stuur het naar info@crashmag.gr met uw identiteit via de post
Tot slot, om het proces te voltooien, uw deelname zal opvulling-met standaardelementen gevraagd-vorm voor deelname, die zal "naar een hogere versnelling ' op maandag 23 juli.
Onze juridische dienst zal doorgaan met de ratificatie van de echte handtekeningen verzameld vóór 31 augustus 2012.
We willen graag verduidelijken dat de Griekse tekst van verwijzing minytirias en juridische documentatie is verschenen in de juli kwestie van de CRASH is ".
Commentaar: aan het einde van de tekst kan ondertekenen onbeperkt aantal belanghebbenden.

Als u wilt zien en de laatste pagina van de tekst af te drukken, klik hier:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(Vertaald door Bing)
Quote
#13
Nou die Bing mag eens op NL les. Duidelijker wordt het er niet op.
Quote
#14
@ Fyfika, jou link werkt niet
misschien bedoel je deze
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





@ElsR, jij hebt gelijk, het is niet duidelijk vertaaalt. Misschien betr te begrijpen via
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




|
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)