River Party
#1
Is er iemand van dit forum wel eens naar de River Party, het jaarlijks meerdaags muziekfestival in Noord Griekenland, geweest? Ik overweeg er in augustus heen te gaan omdat er een aantal van mijn favoriete muzikanten optreden. Ik ben benieuwd naar ervaringen, overnachtingsmogelijkheden enz.[/font]
Quote
#2
het is toch van 25 tot 29 Juli. is er in augustus nog een??
je moet zeker naar de andere kant gaan naar Adrianoupoli-Edirne voor lekkere baklava. en neem veel anti mug spullen.
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#3
nee, het is van 1 t/m 5 augustus, kijk maar op de site:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Ik had m`n oproepje te snel geplaatst. Had ik eerst op de site gekeken had ik gezien dat het niks voor mij is, veel te massaal.
Quote
#4
deze is een andere . dit is bij Nestorio Kastorias.ik wou graag heen, op 1 augustus staat Mikroutsikos en Arvanitaki, maar het is een beetje te ver van Drama
Quote
#5
(17 July 2012, 08:21)Tzimis Bazoukas schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




deze is een andere . dit is bij Nestorio Kastorias.ik wou graag heen, op 1 augustus staat Mikroutsikos en Arvanitaki, maar het is een beetje te ver van Drama

Tzimis je kunt ook naar Protsosani daar is ook een River Party.

Kali Mera,

Dick
Quote
#6
de 11de als Papakonstantinou komt ben al weg. maar het is een mooi happening al is de programma bij Nestorio beter.
er is ook weinig bekent over Philipoi. crisis denk ik.
maar goed ik heb een tegoed, in September Bregovic in Utrecht. niet bij de water dus geen river of kanaal party maar heel goed.
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Greek party in Utrecht op 28 Oktober 2017 Ger 0 1.694 19 October 2017, 17:51
Laatste bericht: Ger
  7 nov 2009: Armenian Greek party Den Haag Ger 0 2.983 01 November 2009, 17:45
Laatste bericht: Ger
  Armeens-Griekse party 19 september Den Haag Ger 1 3.849 09 September 2009, 07:55
Laatste bericht: Choreftis

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)