Aegean Airlines
#41
dan hoop ik voor jou patrick dat  je van brussel naar athene niet met jet air
vliegt want door hun morgen vlucht door te schuiven naar een middag vlucht
misten wij wel de vlucht van olympic air naar milos,en een nachtje sofitel,gelukkig
konden we de vlucht naar milos gratis omboeken,en het antwoord van jet air,
wij zijn een charter maatschappij,dus wij weten nooit wanneer we precies
vliegen dus de kosten van het hotel 169 euro waren voor eigen rekening dus
noem ik nou BELGISCHE SERVICE Angry
Quote
#42
(15 July 2016, 13:55)metaxa schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




dan hoop ik voor jou patrick dat  je van brussel naar athene niet met jet air
vliegt want door hun morgen vlucht door te schuiven naar een middag vlucht
misten wij wel de vlucht van olympic air naar milos,en een nachtje sofitel,gelukkig
konden we de vlucht naar milos gratis omboeken,en het antwoord van jet air,
wij zijn een charter maatschappij,dus wij weten nooit wanneer we precies
vliegen dus de kosten van het hotel 169 euro waren voor eigen rekening dus
noem ik nou BELGISCHE SERVICE Angry

Inderdaad zo kennen we het wel. En Sofitel is inderdaad duur. Een zeer goede optie als je nabij de luchthaven van Athene wil/moet overnachten is Peri's Hotel, in Artemis. 10 minuutjes rijden van de luchthaven. Transfer van/naar de luchthaven is inbegrepen in de prijs en die is véél lager dan Sofitel.
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Ik vlieg met Aegean all the way. Brussel-Athene-Samos  heen en Leros-Athene-Brussel terug.
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#43
Valt dat niet onder meer als 3 uur vertraging.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#44
(15 July 2016, 14:14)Arthur schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Valt dat niet onder meer als 3 uur vertraging.

Denk het niet want volgens mij is het gewoon een aanpassing van hun vluchtschema die voorheen doorgevoerd werd.
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#45
voor alle zekerheid heb ik de gratis tickets van aegean er bij gehaald; de tickets zijn een jaar geldig
maar kunnen niet opgenomen worden tijdens het kerst en Pasen weekend en ook niet in juli en augustus
ik had de kleine lettertjes nog niet gelezen, voor ons geen probleem, wij gaan altijd in juni naar Griekenland
Quote
#46
(03 July 2013, 07:57)chris schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




De mensen die op zo'n laat tijdstip een ticket nodig hebben, interesseert het helemaal hoe duur een ticket is. Ze moeten vliegen en wel nu !
Heb het zelf eens meegemaakt dat ik een ticket drie uur voor vertrek moest regelen en de prijs is dan volkomen ondergeschikt.

Dat denk ik ook Chris, het zijn niet alleen toeristen die in een vliegtuig stappen.
 Ik heb ook al meerdere keren zo'n last minute reis moeten regelen 
een paar uur voor vertrek, inderdaad interresseert het je dat helemaal niet wat die ticket kost.
 Je wilt/moet gewoon weg op dat moment.
Quote
#47
openingsaanbieding nieuw vliegveld paros nu  in augustus e september
met olympic air retour van athene voor slechts 94.50 zie low far calender
olympic air
Quote
#48
26-08

Aegean:  tot 50% korting op internationale vluchten
 
Van Amsterdam en Brussel naar Athene
Van Düsseldorf naar Athene, Heraklion, Rhodos, Thessalonike en Kalamata
 
BOOK NOW until 31/08
 
20/09/16 - 31/10/16: 15%,
01/11/16 - 30/11/16: 25%,




01/12/16 - 20/12/16: 35%,
10/01/17 – 25/03/17: 50%
 
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





 
Offer is valid for direct flights to/from Athens, Thessaloniki, Heraklion, Rhodes and Kalamata to all international destinations - for one way and return flights. The offer is valid for bookings until 31/08/2016 and for travel from 20/09/2016 until 20/12/2016 and from 10/01/2017 until 25/03/2017. 15% discount is applied on all direct flights during the period of 20/09/16 –until 31/10/16. 25% discount is applied on all direct flights during the period of 01/11/16 – 30/11/16. 35% discount is applied on all direct flights during the period of 01/12/16 – 20/12/16. 50% discount is applied on all direct flights during the period of 10/01/17 until 25/03/17. The 15%, 25%, 35%& 50% discount is applied on all direct fares and fuel surcharges. Fares and fuel surcharges shown on the reservation system are already reduced by 15%, 25%, 35% & 50%. Discount does not apply on all taxes. There is no applicable fee for debit and credit cards for tickets purchased through aegeanair.com. In case of ticket change there are relevant charges depending on fare category. In case of ticket cancellation refund policy is applied depending on fare category. One hand luggage up to 8kg is allowed on GoLight fares.
charon99's signatuur Succes heeft vele vaders; mislukking is steeds een wees (JFK)
Quote
#49
Mailtje van Aegean gekregen: Tot 31 oktober goedkope zitjes bij Aegean en Olympic

Aegean Airlines schreef:Greece! All flights on offer!

Direct flights with up to 50% off and onwards to all greek destinations from €19!


Direct flights: 21/11 – 20/12: 10%, 10/1 – 31/1: 20%, 1/2 – 28/2: 30%, 1/3 – 7/4: 40%, 24/4 – 22/6: 50% | Flights within Greece (operated by Olympic Air network): 21/11/16 – 22/06/17

Maar.....het is (veel) voordeliger om, als je vanaf Athene een aansluitende binnenlandse vlucht neemt, 2 afzonderlijke tickets te kopen dan beide vluchten via 1 ticket aan te kopen.

Voorbeeld:

21 mei: Enkele vlucht Brussel-Kos - FLEX ticket = 261,71 Euro.  FLEX Ticket Brussel-Athene bij Aegean en flex ticket Athene-Kos bij Olympic = 98,59 + 61,18 =  159,77 Euro
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#50
Nieuwe promo bij Aegean: Juni tot half oktober vluchten van Athene naar Naxos, Leros en Milos aan 41€ (19€ + 22€ taksen).
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#51
Net voor eu. 100 (exl. bagage geboekt in mei 2017 naar Athene)



07-12
Aegean Airlines: New trips for 2017! Up to 40% off on all international destinations!
Vanaf Amsterdam, Brussel en Düsseldorf naar Griekenland
Vlucht is inclusief catering aan boord.
All international destinations with up to 40% off!
 
Flights from 10 January 2017
BOOK NOW: Ends on 12/12
10/1 – 31/1: 15%,
1/2 – 7/4: 30%,
24/4 – 22/6: 40%
charon99's signatuur Succes heeft vele vaders; mislukking is steeds een wees (JFK)
Quote
#52
Is het nou verstandig,qua prijs, om te wachten met boeken voor een vlucht naar Athene in augustus 2017 of juist op tijd boeken.

Met op tijd bedoel ik bijv. in januari en wachten tot bijv. juli ?
Quote
#53
Ik wil in februari naar Corfu.
Heb nog geen ervaring met winterreis daarheen.
Volgens mij is de goedkoopste optie met Transavia naar Athene en dan Aegean naar Corfu.
Of zijn er andere (goedkopere) opties?
Quote
#54
(07 December 2016, 21:48)Kosta schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Is het nou verstandig,qua prijs, om te wachten met boeken voor een vlucht naar Athene in augustus 2017 of juist op tijd boeken.

Met op tijd bedoel ik bijv. in januari en wachten tot bijv. juli ?

Zelf blijf ik het altijd volgen met o.a. Kayak.nl. (kiezen voor 3 dagen +/-)
Vervolgens boek ik - indien mogelijk - wel rechtstreeks bij de maatschappij.

Aegean heeft vaak ook verrassende aanbiedingen.
Vaak maar een paar dagen mogelijk en hangt ook van de flexibiliteit van je dagen af.
Dit jaar in mei heb ik een week voor vertrek nog een retour (alleen handbage) voor € 105 kunnen boeken vanaf Dusseldorf naar Chania. Trein van NL naar Dusseldorf was € 19 (enkel)
charon99's signatuur Succes heeft vele vaders; mislukking is steeds een wees (JFK)
Quote
#55
als de olieprijs blijft stijgen zal  dat ook gelden voor de vliegtickets
Quote
#56
Ondertussen...7 jaar op rij...

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#57
Heel knap ! groet
Quote
#58
Absoluut verdiend. Niet alleen de service aan boord is stukken beter dan vele andere, maar ook hun algemene service naar de klant toe is heel goed heb ik al een aantal malen mogen ervaren. Bij connecties naar Olympic vluchten in Athene bijvoorbeeld, bij afgelaste/veranderde vluchten of doorchecken van bagage.

Nieuw, ondervond ik dit jaar in Athene, was dat je zelf je bagagelabels kunt afdrukken, aanbrengen en dan afgeven aan hun drop-off. Door tijdsgebrek kom men in Paros onze bagage niet doorchecken naar Brussel (wat ze normaal wel doen met 2 afzonderlijke tickets van Olympic & Aegean). We hadden een lange overstaptijd in Athene maar konden dus wel onze bagage al kwijt, zelfs een halve dag voor onze vlucht.
Bij overstappen in Athene staat telkens iemand klaar (goed herkenbaar aan hun blauwe hesjes) bij het aankomende vliegtuig waar je terecht kan voor inlichtingen over je aansluitende vlucht. Indien de overstaptijd écht kort is begeleiden ze je zelfs via de kortst mogelijke weg naar de gate.
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Aegean Airlines - Nieuwe vliegtuigen Markos 2 1.210 14 February 2020, 15:23
Laatste bericht: Markos

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 3 gast(en)