kinderboekje
#1
Hai allemaal,

Even helemaal off-topic, hoewel, het gaat wel over twee half Griekse meisjes Wink

Sommige van jullie hebben mijn vorige boekje gelezen, maar de meeste van jullie zijn in ieder geval op de hoogte van onze situatie. Al wonen wij echter in een land in zware crisis, het gewone gezinsleven gaat ook door. Daarin heb ik net als andere jonge gezinnen ook 'gewoon' te maken met dwarse kleuters en ondernemende dreumissen. Ik schrijf ook geregeld over hen in het tijdschrift Flair. Nu deed Olivia (1 jaar) laatst iets waardoor ik ineens de geest kreeg om dat te gaan verwerken in een boekje: 'Smeerpoetsje en prinses Lara'. Een lang gekoesterde droom om een kinderboekje te schrijven is hiermee uitgekomen. Ik zou zeggen, bekijk de website en lees waar het over gaat.

Misschien zijn er forumleden die zelf klein grut hebben rondlopen, of die opa of oma zijn van kinderen in ongeveer dezelfde leeftijdscatergorie als mijn dochters van 4 en 1 jaar? Dit boekje is dan wellicht een leuke aanwinst.

Hartelijke groeten vanuit een (te) warm Skiros. Of sla ik met deze opmerking nu mijn eigen ruiten in Wink)


[Afbeelding: 2qcmqle.jpg]

[Afbeelding: 2l1aqc.jpg]

[Afbeelding: 2pzcyzc.jpg]

[Afbeelding: 2939h8j.jpg]

[Afbeelding: sff1qr.jpg]
Roosmarijn's signatuur zonnetje

Pluk de dag, en probeer (hoe moeilijk soms ook) het glas halfvol te zien.
Quote
#2
Wat een heerlijke fotos om naar te kijken, zo te zien genieten ze met volle teugen! :)
Quote
#3
wat heb je een pachtige meiden Roos!
geniet maar lekker van ze elke dag! (als ze gaan puberen ben je blij met elk gekoesterd moment!)

Liefs Petra
Quote
#4
Wat een mooie foto's en wat een mooie meiden.
Ben heel nieuwsgierig naar jouw boekje.
Heb zelf geen (klein)kinderen in die leeftijd maar heb het boekje wel besteld.
Succes met de verkoop.......

Liefs, Harma

Als er mensen zijn die het boekje ook willen bestellen:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Harma's signatuur Pluk de dag 
                         gremo
Quote
#5
Dankjewel meiden, en lieve Harma... slim dat je die link er even bij zet. Dat was ik dus glad vergeten Wink

Liefs, Roos
Roosmarijn's signatuur zonnetje

Pluk de dag, en probeer (hoe moeilijk soms ook) het glas halfvol te zien.
Quote
#6
Ik heb vanmorgen het boekje van Roosmarijn per post ontvangen en meteen gelezen en bekeken natuurlijk. En... het is ontzettend mooi, heel erg leuk geschreven en met super leuke bijpassende illustraties. Ik ben er heel blij mee, en dat terwijl ik geen kinderen heb (hahahaha), dus aanrader!!!!!
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)