Fodelianakis olijfolie                 
Interview met Ger!!
#41
Inderdaad een erg leuk interview en leuk om te zien wie er achter dit Oriste forum zit :)
Quote
#42
Leuk verhaal
Eindelijk een gezicht bij dit forum :)
Quote
#43
Ook ik onderschrijf de vele leuke reacties op het interview.

Wat ik met name dapper vind, is dat je uit de anonimiteit stapt, met foto en al, en daardoor nu behoorlijk breed bekent staat. Ik ben lid van diverse fora, zowel op IT gebied als anders, maar uit de anonimiteit stappen zou ik niet zo snel doen.

Nu zie ik een gezicht als ik een vraag heb over de schotel en ontvangst op Kreta. Wellicht iets wat opvolging kan vinden als overige forum leden ook uit de anonimiteit willen stappen.
Computer Boy's signatuur Internetverslaving is nu een erkende ziekte, waarvoor je naar een afkickkliniek kan gaan. Ik ga alleen maar als er WiFi is.
Quote
#44
Wat leuk om dit recente interview met jou te lezen Ger. Je hart verpand aan Griekenland, heel begrijpelijk.
Quote
#45
(17 October 2013, 12:50)Anita op Kýthira schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Wat leuk om dit recente interview met jou te lezen Ger. Je hart verpand aan Griekenland, heel begrijpelijk.

Tja, men had mij nog zó gewaarschuwd voordat ik de eerste keer naar Griekenland ging, maar ik was eigenwijs, ging toch en was in no-time besmet met het hartnekkige maar toch zeer prettige "Griekofielen-virus" Big Grin

By the way Anita, van harte welkom op Oríste!; leuk dat ook jij vanaf Kythira dit forum hebt gevonden. Veel lees- en schrijfplezier hier ;)

Ger
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Xronia polla GER Arthur 15 9.116 17 June 2012, 23:51
Laatste bericht: Imogen
  mogen we ons voorstellen petra en ger ger64 4 4.725 08 May 2011, 23:54
Laatste bericht: Mieke
  Even voorstellen: ik ben Ger oriste 0 2.319 04 May 2009, 15:15
Laatste bericht: oriste

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)