Fodelianakis olijfolie                 
Een heldenreis door Argolida deel 1
#1
Voor het lentenummer van Griekenland magazine ( 2012) schreef ik een artikel over Argolida. Voor het verhaal volgde ik de voetsporen van een aantal helden uit de streek.
Zie hier het artikel met foto's van Anton Harfst:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Voor het zomernummer van Griekenland Magazine schreef ik deel 2 van de Heldenreis door het zuiden van Argolida. Die ligt nu nog in de winkel.

Veel leesplezier.
[Afbeelding: 2a977yu.jpg]
Karidiès's signatuur Karen Agrafiotis - de Vries
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Quote
#2
Beide gelezen en met veel plezier
Quote
#3
:)KArin, ik heb het met veel plaezier en herkenning gelezen. Vorig jaar was ik een maand op rondreis in de omgeveing, Nauplion, Festival in het oude theater. Irini, vrede, gezien in een komische bewerking met hedendaagse thema's. Vervolgend naar Poros, Hydra.
Wat een prachtige omgeving. Zoals ook hier in Griekenland word je betoverd door het leven, het licht en vooral de mysterie, dat zweeft om elk detail.

groetjes Joke Wilkes
Quote
#4
Onze eerstvolgende wijnreis is naar Nemea e.o. We bezoeken o.a. Tegea ( Ktima Tselepos ) en Ancient Nemea ( Ktima Palivos ).

Ik neem wel GM mee, want er staan interessante en bruikbare tips in over dit gebied om te bezoeken!

Mvg
Martin
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
Photo Een heldenreis door Argolida deel 2 Karidiès 3 2.507 29 August 2012, 14:10
Laatste bericht: Tzimis Bazoukas
  Reis en Fotoverslag Zuid-Kreta Deel 2 Christos 10 6.864 01 August 2012, 12:10
Laatste bericht: Leo en Sonja
  Corfu, met de auto. deel. 1 papajani 3 4.870 05 June 2011, 17:26
Laatste bericht: papajani

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 3 gast(en)