Benzine
#1
Waarschijnlijk is het loos alarm, maar kon vanmorgen in de plaats waar ik verblijf, geen benzine tanken !!!. Of dat overal zo is, is een ???.Maar waar rook is, is veelal vuur. Dat is nu wel dubbelzinnig, met de branden, maar het blijft een gezegde.

Hopende dat het allemaal wel mee valt, verblijf ik.

Cornelios
Quote
#2
@Cor,in onze buurt is nog volop te krijgen, maar je bent in Griekenland maar van een ding zekerzonneschijn de rest blijft een gok.,
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#3
Hi Arthur, inmiddels heb ik elders kunnen tanken, op de Egnatia, nabij Mazaraki. Ik vroeg de pomphouder, wat het probleem was, hij zei mij, dat dit misschien te maken heeft met een latere toelevering v/d brandstof. Dat was bij hem ook een aantal keren gebeurt.

voor de zekerheid had ik geschreven (in de topic) dat het misschien loos alarm is, maar je weet het hier maar nooit, met alle toestanden in Greece.

Ja over vier weken, zal dat voor ons ook geen probleem meer zijn, dan zijn we inmiddels in Holland.

Gr uit Perdika
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Benzine Margo 8 4.541 13 January 2016, 15:11
Laatste bericht: El Greco
Shocked wordt nu de benzine nog duurder cornelius 4 4.229 26 February 2012, 19:07
Laatste bericht: Jef Dockx
Question Geen Euro 95 benzine meer in Griekenland? Ger 10 10.815 26 August 2011, 06:17
Laatste bericht: Wick

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)