Griekse student zoekt woonruimte in Hilversum of Utrecht
#1
De zoon van lieve vrienden van ons komt binnenkort naar Nederland om een toelatingsexamen te doen voor een opleiding in Hilversum. Mocht hij worden aangenomen, dan zoekt hij een nette woonruimte in Hilversum, Utrecht of directe omgeving. Ikzelf ben helaas niet woonachtig in deze regio, maar mocht u dat wel zijn en u heeft een kamer ter beschikking, of weet u iemand anders die dat wel heeft, dan zou ik het zeer op prijs stellen als u mij dit wilt laten weten. Gezien de financiele situatie van studenten in het algemeen, en Griekse in het bijzonder graag niet te duur. Graag hoor ik van u en dank u alvast voor de genomen moeite.
Quote
#2
Graag wil ik even opnieuw aandacht vragen voor Tasos. Hij zoekt wegens zijn studie een nette, betaalbare kamer in Hilversum, Utrecht. Wie kan hem daaraan helpen?
Quote
#3
Misschien even contact opnemen met
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Kan nooit geen kwaad Wink
Quote
#4
@ Geni, hartelijk dank, ik was van het bestaan hiervan al op de hoogte en heb dit al doorgegeven, fijne dag nog. Erwin.
Quote
#5
Nu velen weer terug zijn van vakantie, en er een hoop nieuwe forumleden zijn, probeer ik het nog eens: voor de zoon van Griekse vrienden ben ik op zoek naar een nette en betaalbare kamer in Hilversum of omgeving (Utrecht). Weet u iemand?
Quote
#6
Tasos is inmiddels op de opleiding aangenomen. Hij is nog steeds op zoek naar een nette en betaalbare woonruimte in Hilversum of omgeving. Wie kan hem helpen?
Quote
#7
Ik heb zelf in Utrecht gewoond en een verschillende studentenhuizen gewoond. Het is lastig om aan een kamer te komen die betaalbaar is, er zijn wachtlijsten, of de huur is belachelijk hoog. Zelf heb ik jaren een kamer (12m2) gehuurd daarvoor betaalde ik toen (2008) 300. Dit is inculisef gas water licht en wat verzekeringen zoals inbraak. In het huis zelf moest er nog 10 euro per maand betaald worden voor de huisrekening waar gezamelijke boodschappen van werden gedaan (wc papier, schoonmaak middelen, TV gids enz) Neem is een kijkje op de website van de SSH (
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




) dit is de huisverster voor studenten. Zij hebben ook een speciale regeling voor buitenlandse studenten.
Carien's signatuur Uit mijn leven gegrepen, mijn nieuwe post op mijn blog
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#8
Heb je hier al eens gekeken? Zitten toch redelijk goedkope kamers bij.
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




&plaats=Hilversum
Quote
#9
of hier:

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




&prijs=500&oppervlakte=0&datum=30

groet,
Marie Jose
Quote
#10
Hartelijk dank voor jullie reactie, ik heb de links doorgestuurd naar onze vrienden in Griekenland! Fijn dat jullie zo meedenken!
Quote
#11
Geen dank, was dankzij Google en de term kamerverhuur Hilversum een makkie.
Quote
#12
en......is het nog gelukt woonruimte te vinden?
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Woonruimte gezocht in Rotterdam Nanny 0 989 30 May 2018, 11:16
Laatste bericht: Nanny
  Griekse dag in Utrecht op zondag 13 maart 2016 Ger 13 6.470 14 March 2016, 06:31
Laatste bericht: Johannes=+10
  Griekse Volksdansen Pigasos Utrecht pigasos 2 2.644 14 October 2013, 14:24
Laatste bericht: Brandaki
  Hellenis Student Society Netherlands ADO 2 2.558 20 February 2013, 18:13
Laatste bericht: Imogen
  Telegraaf zoekt weer...... greece67 35 20.799 16 June 2012, 12:00
Laatste bericht: papajani
  25 maarti 2012 Benefitfeest Griekse basisschool Odysseas Utrecht Alecco 1 2.637 24 March 2012, 18:43
Laatste bericht: ADO

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)