Greece, See for yourself, Feel for yourself
#1
Vooruit het is eigenlijk niet Greece, See for yourself, Feel for yourself, maar "The Island of Crete, See for yourself, Feel for yourself", echter dit toeristische spotje is natuurlijk een werving voor heel griekenland.

Ik zou zeggen: See for yourself, Feel for yourself! Cool

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#2
Mijn mening, te glad, ik vind het 3 keer niks, dan zie ik liever deze video's.
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Daar zie je nog iets over het echte leven hier, zoals, raki stoken, olijven plukken, olie persen en nog veel andere.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#3
Ik ook Arthur, maar.......voor iedere toerist wat wils...... hoe trek je toeristen, door verschillende filmpjes te maken!!!
(overigens ben ik GEEN kreta fan, veel te veel toeristen naar mijn zin hahahaha!)
Quote
#4
quote='Arthur' pid='17002' dateline='1343205463']
Mijn mening, te glad, ik vind het 3 keer niks, dan zie ik liever deze video's.
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Daar zie je nog iets over het echte leven hier, zoals, raki stoken, olijven plukken, olie persen en nog veel andere.

[/quote]

Inderdaad leuke filmpjes. Over die doop had ik al een en ander gelezen, maar ik wist niet dat ze ook nog olie in het water deden. Dat jongetje blijft er kalm bij, ik kan me voorstellen dat er af en toe wel eentje zijn af haar keel open zetBig Grin
De paasviering heb ik zelf al vijf maal gezien in Kamares, de eerste keer dachten we dat de kerk in brand stondConfused
Behalve het vuurwerk worden daar ook wat salvo's gelost met allerhande schiettuig, dat is duidelijk te zien in de nachtelijke duisternis. Op de foto duidelijk te zien de man op de hoek van de kerk die met een machinepistool aan het knallen is.
[Afbeelding: u0ayw.jpg][
Jef Dockx's signatuur " Εγώ... σαλεύω, ή το νησι... ταξιδεύει; "
                                                      ( Κ. Ι. ΣΕΡΒΑΝΤΩΝΑΚΗ )

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#5
Dan ben jij nog nooit op en in het echte Kreta geweest @G, jij bedoelt een klein stukje van Kreta waar ik ook nooit kom. Op een eiland wat bijna 400km lang is en 75 km breed vind je meer rust als op sommige delen van het vaste land.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#6
Toch wel Arthur Smile het is een prachtig eiland maar zoals gezegd ben geen 'Kreta-fan' (geworden).

Het filmpje heeft trouwens wel een aardige onderliggende boodschap ondanks de 'gladheid'. Luister niet naar alle berichten maar ga en onderga!!

Bedankt voor die andere site, hele leuke dingen staan daarop! Altijd weer genieten.
Quote
#7
Dat kan toch gewoon? Ook ik ben absoluut géén Kreta fan. Er zullen ongetwijfeld prachtige plekjes op het eilnand eiland zijn maar mij kon het ook na twee vakanties niet bekoren. Zeker niet nadat ik regio's als de Pelops of Pilion had bezocht. Ik heb inmiddels heel wat regio''s bezocht maar Kreta komt absoluut niet voor in m'n top 10. Het zij zo. Maar ieder z'n meug, toch?
Koukla's signatuur Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat.
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  See before you die Ger 1 1.825 07 February 2016, 19:09
Laatste bericht: Dirk

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)