Leuk grieks restaurant
#1
Ik heb een leuk en gezellig grieks restaurant in Gouda gevonden waar we binnenkort zeker gaan eten of een feestje gaan vieren , kijk op
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




, als rhodos ganger natuurlijk ook zeer toepasselijk ....

Yassas DJ
djdakman's signatuur
Quote
#2
Wij gaan al een paar jaar regelmatig naar Grieks restaurant Artemis in Huethum, klein dorpje net naast Emmerich over de grens bij Arnhem. Goed restaurant met vriendelijk personeel, en... stuk goedkoper dan uit gaan eten in Nederland.

Rico
Rico's signatuur
Satellietontvangers Xtrend ET9500 en Xtrend ET6000
Wavefrontier T55 met de volgende posities: 3, 13, 19, 23 en 28 met op 3 graden vele Griekse zenders
Quote
#3
Geloof het of niet, onze favoriete Griek heet ook...... juist.

Lekker in de buurt, leuke ambiance en overheerlijk eten. Niet de voor Nederland gebruikelijke Athene-schotels, Knossos-rollen en Kreta-spiesjes maar ook de echte typisch Griekse gerechten zoals we die in Griekenland tegenkomen. We wanen ons soms echt in Griekenland.

Het is voor sommigen een flink stuk rijden (Heerlen, Zuid-Limburg) maar absoluut de moeite waard! up

Website:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Ger
Quote
#4
Wij gaan pe jaar diverse keren naar Minos Pallas in Tilburg

Gezellig en LEKKERRRRRRRRRRRRRR

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#5
Wij gingen onlangs naar Soldaat van Oranje en zochten een restaurant in Katwijk aan Zee. Bij toeval las ik een recensie over restaurant De Griek. Negens en tienen vlogen voorbij. En het was werkelijk fantastisch. Enige minpuntje was, 3 soorten tzatziki maar die was niet zelf gemaakt, maar verder echt goed. Aanrader !
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




vlassada's signatuur kalispera hellas Marjan
Quote
#6
Jaaaa, die in Heerlen ben ik dit jaar ook geweest en vond het geweldig! Heb hem ook aanbevolen aan zus en zwager die pas geleden in Heerlen waren en die waren dezelfde mening toegedaan.
Tja, jammer, voor ons niet naast de deur... ;) Maar wij hebben hier ook een tweetal prima Griekse restaurants in Middelburg: Kostas (taverna) en Onassis.
Quote
#7
Toen wij nog in Brunssum woonden stond Delphi in Sittard met stip boven aan, bijna alle beoordelingen met een 9+. Wat wij het meeste waardeerden was goed eten en drinken, maar vooral de echte griekse bediening met verstand van zaken en niet een samengeraapt zootje studenten.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#8
(30 December 2012, 10:41)Corry schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Jaaaa, die in Heerlen ben ik dit jaar ook geweest en vond het geweldig! Heb hem ook aanbevolen aan zus en zwager die pas geleden in Heerlen waren en die waren dezelfde mening toegedaan.

Grappig hoe een topic van dik drie jaar geleden ineens weer opduikt :)
Maar Corry, ik kan je verzekeren, Rhodos in Heerlen verdient wat mij betreft ook na die drie jaren nog steeds een superdikke
duimpie
Quote
#9
Wij hebben ook weer een leuk restaurant ontdekt, Lemonia in Utrecht
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Niet standaard met zijn moderne interieur maar Op en top goede horeca met de Griekse gastvrijheid.
greece67's signatuur zwaaivlag
LIVE YOUR LIFE! YOU ONLY HAVE ONE!

Quote
#10
Eén van onze favorieten is
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




in Brussel.
Niet het standaard Griekse restaurant dat we hier in België kennen maar een modern interieur en gerechten om van te watertanden.
Quote
#11
Ons favoriete Griekse restaurant is Athina in Emmen.
Toen ik daar van de zomer mijn 50ste verjaardag vierde waren de eigenaren op vakantie in Griekenland.
Ik vroeg hun zoon waar ze naar toe waren en toen bleek dat ze naar ons favoriete Kokkari op Samos waren.

Wij waren afgelopen jaar ook bij restaurant Aphrodite in Doorn. Is ons ook zeer goed bevallen.
Harma's signatuur Pluk de dag 
                         gremo
Quote
#12
Tip: Bij het laatstgenoemde restaurant kun je via vakantieveilingen een 3gangen menu voor weinig winnen. Pas nog een 3 gangen menu voor 2 personen voor € 15,- gewonnen. Dus 7,50 p.p., geen geld.
Quote
#13
Wij zijn daar inderdaad ook via vakantieveilingen gekomen.
Wij hadden daar een 6 gangen tapas menu voor € 15.- gewonnen.
Zeer de moeite waard......
Harma's signatuur Pluk de dag 
                         gremo
Quote
#14
Ons favoriete Griekse restaurant is Olympia in Harderwijk.
Ontzettend lieve eigenaren en er lopen een paar aardige jongedames in de bediening.
Er staan veel aparte gerechten op de kaart en daarnaast hebben ze een seizoenskaart die regelmatig wisselt.
Ook is er in overleg veel mogelijk en bij tijdig contacten zelfs gerechten buiten de kaart om.
Gisteravond hebben we er nog even gegeten, het was weer heerlijk!
Quote
#15
(16 November 2009, 00:31)Rico schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Wij gaan al een paar jaar regelmatig naar Grieks restaurant Artemis in Huethum, klein dorpje net naast Emmerich over de grens bij Arnhem. Goed restaurant met vriendelijk personeel, en... stuk goedkoper dan uit gaan eten in Nederland.

Rico

daar komen wij ook regelmatig langs als wenaar Emmerich gaan, dus nu ik dit zo lees (beetje laat gezien de geposte data) wellicht een bezoekje waard. ;)
Imogen's signatuur ΟΠΟΙΟΣ ΞΕΡΕΙ ΠΟΛΛΑ,ΜΙΛΑΕΙ ΛΙΓΟ!!!! greekfilm
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Grieks restaurant in Nijmgen Angeliki 1 4.010 20 November 2018, 13:54
Laatste bericht: Kosta
  Waardebon Grieks restaurant Alexandros Ger 1 6.728 13 November 2015, 14:26
Laatste bericht: Ger
  Gezocht: Grieks restaurant bij Luxor Theater Erwin 13 14.002 06 April 2015, 12:26
Laatste bericht: Erwin
  Grieks restaurant Pallas Athene Apeldoorn Harry 3 8.565 25 February 2014, 22:03
Laatste bericht: Harry
Shocked Nieuw Grieks restaurant in Schijndel pia-will 0 7.089 09 January 2014, 01:05
Laatste bericht: pia-will
  Goed Grieks restaurant in Twente? Vito 12 14.636 30 June 2013, 12:57
Laatste bericht: inge84
  Grieks restaurant Blankenberge ElsR 48 45.296 05 September 2012, 22:14
Laatste bericht: Rosdan

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)