Gevraagd een vakantieverblijf vanaf 13 sept.
#1
Goededag,
Ik en mijn partner zijn op zoek naar een vakantieverblijf , van 13 sept tot 23 sept 2012 ( aan deze datums zitten we echt vast ). Belangrijk is dat we er makkelijk met een chartervlucht kunnen komen ( is niet altijd makkelijk hebben wij gezien) als we op 13 sept. vertrekken. En als we aankomen we makkelijk op ons vakantieverblijf kunnen komen. Tevens zou het fijn zijn als er een bakker en een paar taverne's in de buurt zijn. Tijdens ons verblijf zouden we graag een wagen willen huren , om de rest van de omgeving te verkennen. Het zou fijn zijn , dan we ook eningzins wat privé hebben en niet in de buurt van het massatoerisme zitten. Wie kan ons in de periode een leuke en betaalbare vakantie bezorgen?

Gr Tom
Quote
#2
Beste Tom en andere lezers,

Ik heb voor je een prive huis gelegen op max 200 meter van het strand van Loutza. Dit huis is gelegen op een helling en vanaf het terras heb je uitzicht over zee en kun je de zon zien ondergaan.
Tavernaas, kiosken en bakker zijn allemaal op loopafstand.
Loutza is gelegen aan de westkust ongeveer 35 km noordelijk van Preveza. Vliegen kan men met Transavia op dinsdag en zaterdag rechtstreeks van Schiphol naar vliegveld Preveza/Levkada.
Een alternatief is vliegen op Corfu, oversteken met de boot naar Igoumenitsa en daar met de auto naarLoutsa.
Auto kan men huren bij Avis bijvoorbeeld, die leverd de auto af bij het vliegveld Preveza.
Ik kan u zeggen dat u voor dit huis een schappelijke prijs betaald en veel waar voor uw geld, prijs is afhankelijk van het seizoen.

Vanuit Loutza is veel te zien, Parga - Sivota - Gliky - Levkada - Metsovo - Meteoara kloosters - Zalongo - Mesapothamos Orakel van Delphi, eigenlijk te veel om op te noemen.

Heeft u interesse stuur mij een PB.

Met vriendelijke groet,

Dick
Quote
#3
Bedankt voor de reactie.
Ik zie in uw reactie dat men niet op een donderdag en een zondag vluchten heeft. Dat is eigenlijk het probleem zo als ik al aangaf bij het plaatsen op het forum.
Maar misschien zijn er nog andere mensen , die weten dat men wel op een donderdag en zondag vluchten heeft richting hun eiland?

Gr en bedankt,
Tom
Quote
#4
Hallo Tom,
Mij is niet helemaal duidelijk of je nu precies van de 13e t/m de 23e vakantie wilt vieren of bijv. een week ín die periode.
Als dat laatste het geval is, kan ik je verschillende privéwoningen bieden (vanaf € 275 per week) in het zuiden van het mooie eiland Thassos en kun je met een charter van Amsterdam naar Kavala vliegen voor € 380 euro.
Om de aankomst gemakkelijk te maken kan ik een taxi regelen op de luchthaven die je in 10 minuten naar de ferryhaven brengt, de overtocht van 35 minuten is een fantastisch begin van je vakantie en desgewenst halen we je op en brengen je naar de accommodatie.
Op
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




vind je meer over het eiland en de woningen en je kunt me natuurlijk altijd mailen.

Veel voorpret gewenst!
Quote
#5
Hai Tom,

Op de door jouw aangegeven datums kan je vliegen op Heraklion Kreta. Op Kreta zijn prachtige dorpjes waar nog geen massa toerisme is, maar wel een bakker, restaurant etc. Sissi kan ik je zeker aanraden. Appartementen Amarylis goed te doen. Regel via de eigenaars een huurauto. Deze kan zelfs al klaar staan op het vliegveld.

Op Kreta is er heel veel te zien en te doen. Aanrader van mij is Spinalonga met Victor Zorbas. Regel dit al vanaf thuis via zijn website want het kan erg druk zijn omdat hij zeer geliefd is.

Nou succes!

Groetjes Louise
Quote
#6
Victor Zorbas doet nauwelijks nog Tours alleen nog maar privé tours en dan moet je even in de buidel tasten want die zijn behoorlijk prijzig.
Quote
#7
Hmm raar, ik heb via de site van hem mail contact gehad en wij spreken af in de haven in september en dan kan ik een tour met hem meemaken. Ik heb deze al eens gedaan, maar dit was zo bijzonder dat we het nogmaals willen doen. Hij gebruikt een grote touringcar dus dan zullen het toch geen prive tours zijn? Ik laat het weten zodra ik ben geweest!
Quote
#8
Hier staat helemaal niks over grote touringcars alleen dat als je met minder dan 4 personen boekt de prijzen hoger liggen
dit is zijn programma voor 2012.
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#9
Hai Cornelius, Ik heb contact met Victor gehad en de prijs is 40,00 euro. Voor dit geld ga je de bergen in om te kijken waar de melaatsen zich vroeger verstopten. Je gaat naar Elounda om te kijken waar de film Wie Betaald de Veerman is opgenomen. Je gaat (vaart over) naar de gezonken stad van Olous en natuurlijk naar Spinalonga. Ik begreep van kennissen dat een tour Spinalonga met busvervoer en boottocht alleen al 50 euro kost als je bij de hostess boekt dus ik snap niet waarom mensen dit duur vinden.

Al met al, ik ben blij dat Victor het nog doet en ga zeker de tour met hem opnieuw doen in september! Ook raad ik deze tour iedereen aan. Victor vertelt zijn verhaal met zoveel passie. Je bent er helemaal van onder de indruk. Het zegt al genoeg als ik voor de tweede keer dezelfde tour ga doen.

Groetjes Louise
Quote
#10
Voor een paar euro vaar je vanaf Elounda naar Spinalonga, als je het verhaal kent heb je absoluut geen gids zoals Victor zorbas (die ook nog eens een geheel eigen verhaal verteld) nodig.
Ik heb trouwens begrepen dat hij zelf niet eens meegaat naar Spinalonga van mensen die zijn vrij dure privé tourtje gedaan hebben.
Trouwens in Elounda is nauwelijks een spoor terug te vinden waar die serie een jaartje of 30 a 35 geleden is opgenomen ik meen me te herinneren van mijn bezoek de enige jaren geleden dat de taverne waar het zich afspeelde bijn ageheel gesloopt is.

Maar goed het is jou vakantie veel plezier met het dagje ik ga wel met mijn gasten gewoon zelf op de boot naar Spinalonga zoals trouwens zoals de meeste Grieken hier zelf ook doen.
Quote
#11
Haha, dat doet me denken aan Mykene. Daar stond een (officiële?) gids aan een groep toeristen te vertellen dat Schliemann daar het dodenmasker van Agamemnon opgegraven had. Toen ik opmerkte dat dat niet van Agamemnon was (dat dacht Schliemann maar dat is later door wetenschappers ontkracht, het is lang niet zo oud) werd de gids heel boos op mij.
Quote
#12
Tom,
Wij komen al jaren o.a. hier. Kijk maar eens op
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Wij gaan al vanaf 1972 naar overal in Griekenland. Mijn vrouw is Griekse dat wel. Op Kreta en dan voornamelijk Zuid-Kreta wonen de de '' beste en fijnste'' mensen van Greece. Ze brengen je huurauto naar vliegveld, Prijs € 25 tot € 60 p.d. Wij zijn vanaf 13 aug. weer daar. German Wings vliegt alleen op vrijdag, zaterdag, zondag, maandag,dinsdag. Kijk maar op site German Wings, ze vliegen wel vanaf Keulen.Parkeren is daar ook goedkoop Wij hebben via internet park.plaats geregeld € 44,00 voor 2 weken. Succes. Gr. Math/Chrysanthi
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)