Corfu
#1
Voor degene die het leuk vinden om te lezen. Mijn reisverslag van onze vakantie op Corfu is te lezen op lootje.reismee.nl
Quote
#2
mooi verhaal

groeten ger
Quote
#3
Prachtig reisverhaal,


Groeten van Nemea;)
Quote
#4
Bedankt voor jullie reactie!

Ik hoop dat anderen misschien er iets aan hebben. We hebben zoveel leuke en mooie dingen gezien en meegemaakt. Ik zoek zelf ook altijd naar reisverhalen van anderen. Je leest dan meer dan je van zo'n hostess hoort. Het was de eerste keer dat ik zoiets bij heb gehouden, maar zeker niet de laatste keer.
Quote
#5
@Lootje, Corfu is prachtig, heb er 1,5 jr gewoond, en nog altijd spijt dat ik ben vertrokken. Leuk om te lezen hoe jullie het hebben gehad.

Imoen zwaaivlag
Imogen's signatuur ΟΠΟΙΟΣ ΞΕΡΕΙ ΠΟΛΛΑ,ΜΙΛΑΕΙ ΛΙΓΟ!!!! greekfilm
Quote
#6
Het is echt zo'n mooi eiland en zulke vriendelijke mensen! Wat leuk dat je er gewoond hebt! Wij zaten in Gouvia. We gaan zeker nog een keer terug, al was het alleen maar om Vangelis de hoteleigenaar terug te zien!

Fijne avond
Quote
#7
@lootje, ik heb gewoond in Kontokali en ging veelal naar BJ's. Later zijn we verhuisd naar Kanoni, waar de kopjes in de kas rinkelde als er een vliegtuig binnen kwam. Het maakte me niets uit, je went eraan.
Het is alleen wel heel vreemd als je terug gekeerd bent naar NL en een vakantie op Corfu boekt (inmiddels toen met 2 kids) dat je eigenlijk geen huurwoning meer hebt daar. Heel vreemd gevoel geeft dat, toch is het iedere keer als ik op GR kom echt een gevoel van thuiskomen. Voel me er ook dan totaal geen buitenlander.


Imogen zwaaivlag
Imogen's signatuur ΟΠΟΙΟΣ ΞΕΡΕΙ ΠΟΛΛΑ,ΜΙΛΑΕΙ ΛΙΓΟ!!!! greekfilm
Quote
#8
Kontokali zijn we helaas alleen maar doorheen gereden, maar dat ligt zowat vast aan Gouvia toch? Het lijkt mij ook vreemd als je er gewoond hebt om dan een hotel te boeken als je terug/weg gaat. Ik heb totaal geen Grieks bloed (beetje Engels, dat wel), maar ook ik voel me geen buitenlander daar. Iedereen is zo hartelijk en aardig! Kunnen we hier in Nederland nog een voorbeeld aan nemen hoor!
Quote
#9
Ik heb mijn stamboom eens teruggezocht en het is 100% Hollands (uit Zuid-Holland dus). Alleen van mijn moeders kant zit er een ietsepietsje Frans bloed in. Maarr ... ik voel me eerder Europeaan dan Hollander. En in Griekenland voel ik me opperbest thuis ofschoon ik me dan niet echt Grieks voel. 't Is meer een gevoel "fijn dat dit ook bij mijn/ons Europa" hoort.
Quote
#10
@Els, ik als half noord,half zuid voel me overal thuis.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)