Grieksegids nieuws
Ik wil me ook graag even voorstellen
#1
Hallo,

Ik ben Louise en reis net zoals jullie graag naar Griekenland. Helaas heb ik nog niet zoveel bestemmingen gezien (Kreta, Parga & Corfu), maar daar gaat zeker verandering in komen. We zijn net terug van twee weken Corfu en het was weer geweldig! Echt een aanrader trouwens!!

Verder ben ik een van de gelukkigen die Kreta mogen promoten in september en heb een vakantie naar Malia op Kreta gewonnen. Georganiseerd door Zoover en Griekenland.net. Ik ga daar aan de slag als 'Kreta Reporter' en ik heb er waanzinnig veel zin in!

Nou ik vermoed dat ik nog vaak gebruik van deze site maak!

Groetjes Louise
Quote
#2
Welkom Lootje, en wat ontzettend leuk dat je een reis hebt gewonnen naar Griekenland! Ik ben benieuwd naar je verhalen straks.
Quote
#3
Gefeliciteerd met je reis naar Malia op Kreta. Ik heb zelf bewust niet meegedaan met deze prijsvraag. Wij gaan altijd al naar Malia toe. En een ander mag ook wel ervaren dat het niet alleen maar lallende engelsen zijn, maar dat het ook een mooi oud dorpsgedeelte heeft en dat er ook leuke restaurants en winkeltjes richting de opgraving zitten. Wij hebben het er altijd erg naar ons zin.
Veel plezier en ook ik ben benieuwd naar je ervaringen!!
ps. Welkom natuurlijk op dit forum!!
Quote
#4
@Martine, je kon ook kiezen voor Gouves of Chersonissos.

Ik ben ooit eens in Oktober in Sissi geweest en toen uiteraard ook in Malia, maar we hebben geen lallende, roodverbrande Engelsen gezien toen. Wel een heel mooi en rustig strand (nabij de opgravingen),de opgravingen van het Minoïsche paleis. Spinalonga, olijfboerderijen en nog zoveel meer.

We gaan nu elke dag dingen ondernemen en willen zoveel mogelijk zien en 's avonds genieten van het heerlijkse Griekse eten. Het liefst elke dag in een ander restaurant want er zijn zoveel leuke zaakjes. Niet die grote, maar de kleine autenthieke typisch Griekse restaurants trekken mij aan.

Heb jij nog tips voor me? Welk hotel zat jij?
Quote
#5
Wij zitten altijd bij Cretan Family Appartments, dat ligt tussen Malia en de opgraving in. Dit zijn vrienden van ons, vandaar. Zij hebben ook een restaurant, vlakbij dat rustige strand waar je geweest bent. De taverna heet ook Cretan Family. Veel traditionele gerechten, 1 van de weinige nog met houtskool grill, en vaak 's avonds live muziek.

Voor tips zou je ook kunnen kijken op mijn site. Daar houd ik altijd een reisverslag bij van de vakanties. En ook heel veel foto's.
Quote
#6
[Afbeelding: vh7or6.gif]

Veel plezier op dit leuke forum.
Groetjes Leo en Sonja.
Quote
#7
(31 July 2012, 16:21)martineprest schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Wij zitten altijd bij Cretan Family Appartments, dat ligt tussen Malia en de opgraving in. Dit zijn vrienden van ons, vandaar. Zij hebben ook een restaurant, vlakbij dat rustige strand waar je geweest bent. De taverna heet ook Cretan Family. Veel traditionele gerechten, 1 van de weinige nog met houtskool grill, en vaak 's avonds live muziek.

Voor tips zou je ook kunnen kijken op mijn site. Daar houd ik altijd een reisverslag bij van de vakanties. En ook heel veel foto's.


Leuk, ga ik zeker een keer eten! Wij gaan naar Sirens Beach hotel. Ken je dit?
Quote
#8
Sirens Beach Hotel ken ik alleen van het er langs lopen of rijden, verder niet.
Ik ben ondertussen ook je reisverslag van Corfu aan het lezen. Erg leuk!!
We hebben een beetje dezelfde manier van schrijven zie ik.
Quote
#9
welkom op dit mooie forum
ger en jose
Quote
#10
welkom hier Lootje!

Petra
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  De knoop doorgehakt: ik stel me ook even voor :) JipJipster 3 1.820 01 August 2022, 13:39
Laatste bericht: JipJipster
  Ook ik wil mij graag voorstellen Margot 6 5.229 07 July 2015, 22:23
Laatste bericht: Harma
  ook even voorstellen yasgeor 5 4.711 07 December 2014, 17:29
Laatste bericht: yasgeor
  Ik stel me ook graag even voor... paulette1958 10 5.770 30 July 2012, 08:54
Laatste bericht: Petra

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)