Kriti tv op 9°
#1
Hey iedereen,

kan iemand me vertellen hoe ik kriti tv kan ontvangen?? Ik stel mijn provider in,maar ik kan kriti tv niet vinden. De rest van de (bulgaarse) kanalen wel,maar geen griekse. Ik vraag me toch af wat ik verkeerd doe. Hopelijk kan iemand me hier helpen.....
Quote
#2
Beste manier is om op Kreta te komen wonen een 110 procent gegarandeerde ontvangstBig Grin
Quote
#3
Hahahahaha, ging dat maar............. Kzou graag terug naar mijn land van herkomst willen gaan. Nog een paar weekjes dan vertrekken we terug naar kreta :-D
Quote
#4
Hallo manoli bedoel je deze zender?,gewoon klikken op live en de rest gaat van zelf via media player,je moet wel de plug in instaleren.
Groetjes Leo.
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





[Afbeelding: 11jrqr4.jpg]
Quote
#5
(31 July 2012, 17:58)manoli schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Hey iedereen,

kan iemand me vertellen hoe ik kriti tv kan ontvangen?? Ik stel mijn provider in,maar ik kan kriti tv niet vinden. De rest van de (bulgaarse) kanalen wel,maar geen griekse. Ik vraag me toch af wat ik verkeerd doe. Hopelijk kan iemand me hier helpen.....


Ist ie dan niet gecodeerd?
Quote
#6
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Hier kan je het allemaal vinden hoop ik voor je.
Quote
#7
Hey Leo en Sonja,dat is em ja, maar ik zou die graag op de satelliet zien.

El Greco: Neen is niet gecodeerd. Ik weet dat die op 9° te ontvangen is maar krijgt die niet gepakt.
Quote
#8
Ja dan zou je de pc kunnen aansluiten op je tv als je daar de mogelijkheid voor heeft,maar dat zal je zelf ook wel weten denk ik.
Quote
#9
[Afbeelding: krititvsat.jpg]

De Eutelsat 9A op 9 graden oost wordt inderdaad steeds "Griekser" zoals je hier kunt zien:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Niet alleen Kriti-Tv maar ook veel andere regionale en landelijke zenders wijken uit naar 9 oost. Het lijkt wel of de HellasSat2 op 39 oost steeds meer terrein verliest op Griekse TV en radiogebied.

Helaas zijn vrijwel alle Griekse zenders op 9 oost versleuteld in Videoguard; de bijbehorende keys zijn helaas nog niet openbaar en dus zijn de zenders wél te ontvangen maar niet te bekijken. Ik zou de zenders echter toch maar inscannen, ze zijn namelijk zo nu en dan vrij te ontvangen. En mocht je een hobbyist zijn op satellietgebied dan zijn er zeker mogelijkheden Tongue

Anders is het met de Eutelsat 3 op 3 graden oost:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





De Griekse zenders dáár zijn in BISS gecodeerd, een systeem waarvan de keys wél te vinden zijn op het internet (maar daar zit dan weer geen Kriti-TV bij Confused )

Ger
PS: Kijk ook eens op m'n satellietpagina's door bovenaan op deze pagina op 'Satelliet' te klikken.
Quote
#10
(31 July 2012, 19:02)manoli schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Hey Leo en Sonja,dat is em ja, maar ik zou die graag op de satelliet zien.

El Greco: Neen is niet gecodeerd. Ik weet dat die op 9° te ontvangen is maar krijgt die niet gepakt.


Mmmm, volgens mij ga je toch een VideoGuard nodig hebben, of gebruik je de "trukken van de foor"...?

Oeps, Ger heeft het ondertussen al haarfijn uitgelegd. Big Grin
Quote
#11
(31 July 2012, 18:52)Leo en Sonja. schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Hallo manoli bedoel je deze zender?,gewoon klikken op live en de rest gaat van zelf via media player,je moet wel de plug in instaleren.
Groetjes Leo.
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





[Afbeelding: 11jrqr4.jpg]

Hé, tof... net gekeken en toch wel mooi beeld op mijn pc. Bedankt voor de link Idea
Bob Rempetis's signatuur Δεν ελπίζω τίποτα. Δε φοβούμαι τίποτα. Είμαι λέφθερος.
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)