taal
#1
Wie o Wie kan mij helpen!

Ik zoek een film, serie, of tv programma in het Grieks met ondertiteling in het Grieks.

Na veel zoeken vond ik  Το Νησί  maar die kan ik niet meer terug vinden.

Bij voorbaat dank,
Elena
Quote
#2
Ik heb wel ,, Wie betaald de veerman ,, voor je in de aanbieding  ... 8 delen  met Nederlands ondertiteling

Quote
#3
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.









En dan als toetje een Nederlandse film    ( Als je het beeld vergroot is het beter te lezen )

Quote
#4
"The Kings of Mykonos" is ideaal. Als Engels wordt gesproken wordt Grieks ondertitelt en als ze Grieks spreken, is de ondertiteling in Engels. Ideaal dus... het is trouwens nog een grappige film ook.
Quote
#5
kijk eens naar
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#6
Hoi Elena, zoek je deze film?
Το Νησί - The Island - Γυρίζοντας Το Νησί - Backstage

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




&list=PLspY5q2J9jzRXR2A-5liiWrCmpnppcps2

Volgens mij hebben ze hem verwijderd en is er alleen de backstage versie
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)