02 August 2012, 08:22
Ik woon op een locatie waar slecht tot geen
beschikbaar is.
Nu heb ik van
een abonnement besteld van 18Mb download en 6Mb upload, consumenten pakket.
Ik heb één van de duurste pakket genomen omdat ik veel download.
Maar ben eigenlijk zeer tevreden en eigenlijk nooit storingen gehad.
Dus zeker aan te raden.
Ze hebben al abonnementen vanaf €1,- per dag wat op zich interessant is want dan heb je al 8Mb download en 2Mb upload
De mensen zijn zeer vriendelijk en behulpzaam moet ik zeggen.
Ik neem ook de schotel set mee als ik ergens op vakantie ga op een camping, het enigste nadeel is dan wel als je naar een andere dekking gebied gaat, je een nieuwe activatie code moet aanvragen, dit omdat Europa verdeeld is in verschillende zones. Maar het abonnement blijft overal in Europa het zelfde dus dat is op zich weer een mooie plus punt.
Ieder geval weet ik niet wat de ervaringen van anderen zijn maar voor mij zeker aan te raden kijk zelf anders op hun website;
Ze hebben dekking in heel Griekenland en rest van Europa
beschikbaar is.
Nu heb ik van
een abonnement besteld van 18Mb download en 6Mb upload, consumenten pakket.
Ik heb één van de duurste pakket genomen omdat ik veel download.
Maar ben eigenlijk zeer tevreden en eigenlijk nooit storingen gehad.
Dus zeker aan te raden.
Ze hebben al abonnementen vanaf €1,- per dag wat op zich interessant is want dan heb je al 8Mb download en 2Mb upload
De mensen zijn zeer vriendelijk en behulpzaam moet ik zeggen.
Ik neem ook de schotel set mee als ik ergens op vakantie ga op een camping, het enigste nadeel is dan wel als je naar een andere dekking gebied gaat, je een nieuwe activatie code moet aanvragen, dit omdat Europa verdeeld is in verschillende zones. Maar het abonnement blijft overal in Europa het zelfde dus dat is op zich weer een mooie plus punt.
Ieder geval weet ik niet wat de ervaringen van anderen zijn maar voor mij zeker aan te raden kijk zelf anders op hun website;
Ze hebben dekking in heel Griekenland en rest van Europa