Grieks orkestje of duo gevraagd voor Griekse avond.
#1
Misschien niet gebruikelijk maar ik ben op zoek naar een Grieks driemans of duo welke op een Griekse avond wilt spelen in Maasmechelen Belgie op 8 september van 20.00 uur-01.00 uur.
Quote
#2
Zowel op een privé feest als op het meest recente feest van onze vereniging hebben wij het Duo Navtilos ingehuurd (
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




).
Niet goedkoop: wel een echte superavond! Zij treden ook regelmatig op bij een restaurant bij ons in de buurt. Voor het volgende feest in 2013 staan zij inmiddels ook geboekt. Niet bezuinigen als je een mooie avond wilt hebben: dit is topkwaliteit!
Quote
#3
Neem eens contact op met griekse gemeenschap in Genk

groetjes,

Dirk
Quote
#4
Heb nog even een link voor je opgezocht, doet hen niet echt recht, maar misschien om vast in de stemming te komen:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





naschrift: nee, ik heb geen aandelen, maar ben wel grote fan.
Quote
#5
Doet hun inderdaad geen recht. Ken ze nog van toen ik nog in NL woonde.
Ze zijn echt goed. Zeker doen Math!
Quote
#6
Geen echte Grieken maar ze zijn wel heel goed. Ik heb ze al zoveel keer gezien en gehoord en ze stellen nooit teleur.

Belgreco:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Bob Rempetis's signatuur Δεν ελπίζω τίποτα. Δε φοβούμαι τίποτα. Είμαι λέφθερος.
Quote
#7
I ELLINES is ook heel goed.
Ik heb ze enkele keren zien optreden (in België). De laatste tijd zijn ze vooral actief in de grensstreek met Nederland, en vooral in het Zuiden van Nederland.
Dit zijn wél echte Grieken: Dimitris Tsimbiropoulos en Stratos Stabourlos.
Ik zou hen heel graag nog eens terug zien.

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Belgreco (zie reactie hierboven) vond ik ook goed (ik herinner ze mij vooral van tijdens de Gentse feesten, vele jaren terug). Tegenwoordig zijn ze ook met andere dingen bezig, en vormen ze ook de groep Matadi (met o.a. Afrikaanse muziek). En ja, zoals Bob zegt: geen echte Grieken, maar wel sfeermakers voor eens een Griekse avond.
vlagreco's signatuur YAMAS !   ->  
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




 
Quote
#8
Inderdaad is I Ellines ook een goede band, meer traditioneel, behoudend. Navtilos speelt ook (indien gewenst) eigentijdse muziek van bijvoorbeeld Mixalis Hadzigiannis. Het is maar net hoe je de avond in wilt vullen. Voor een Grieks feest is de sluitingstijd van 01.00 uur overigens zeker een uur te vroeg. Indien je veel Grieken hoopt te ontvangen, zal dat toch zeker een uurtje,liefst twee later moeten. Zijn wij bij onze vereniging ook tegen aan gelopen, maar toen wilde de zaalhouder niet langer open zijn. Het feest van volgend jaar (maart 2013) zal dan ook een sluitingstijd hebben van 03.00 uur. Het is maar een tip, veel succes met organiseren.
Quote
#9
Mensen bedankt. I Ellines ken ik persoonlijk hebben bij onze 25 jarige bruiloft gespeeld. Ik heb nu contact met 2Assos uit Leverkusen die hebben veel gespeeld bij de Gr vereniging welke nu ter ziele is in Sittard-Geleen. Je schrikt trouwens van de prijzen die men vraagt. Gr Math
Quote
#10
Beste Math, natuurlijk heeft ieder een eigen smaak en voorkeur. Mijn persoonlijke ervaring met Assos 2 (of 3 met Lyra, zou ik zeker niet doen) is dat zij de laatste jaren niet bijzonder goed waren. Vooral jonge Grieken blijven dan ook weg. Met I Ellines of Navtilos ben je zeker van een geslaagde avond. Zoals gezegd, niet goedkoop maar de investering meer dan waard. Navtilos heeft met de charmante en talentvolle Christina Karafillaki op een privé feest van mij opgetreden. Ik kijk daar nog steeds met zeer veel plezier op terug. Ook ik schrok van de prijzen, maar geloof me: je hebt wel een topavond. Wil je zeker van je zaak zijn: kijk waar ze bij jou in de buurt optreden en ga kijken en luisteren. Helaas zijn de restaurants vaak al maanden tevoren vol geboekt. Zegt ook genoeg, toch? Nogmaals veel succes met de organisatie. Sinds dit jaar weet ik persoonlijk wat er bij komt kijken als je voor honderden mensen een feest wilt organiseren.
Quote
#11
Beste Math

Demis & Enrikos Iossifidis is een vrij nieuwe duo komend uit Tilburg spelen goed.

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




kun je zien hoe ze zijn het zijn de zonen van de eigenaar van Het Griekse Huis uit Tilburg

emailadres:demis_i@hotmail.com

Beste Math

Het duo Ypsilon uit belgie is ook goed
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




en zijn te vinden via de Griekse club Yamas in Belgie
Quote
#12
Het duo Ypsilon is inderdaad heel goed; ze weten het publiek een hele avond te vermaken, zonder aflatend enthousiasme.
Ik heb ze heel recent twee dagen na mekaar bezig gezien (hoe sterk kan een Griekenlandliefhebber van de microbe gebeten zijn Wink), en ik moet zeggen dat ik er echt van genoten heb.
@Math: ik stuur je via persoonlijk bericht het telefoonnummer van Dimitris, van het duo Ypsilon.
vlagreco's signatuur YAMAS !   ->  
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




 
Quote
#13
leuke link theeke, van Demis en Enricos, ik vond t leuk om naar te luisteren, alleen die parkieten op de achtergrond hadden ze even buiten moeten zetten haha..
Marilena
Quote
#14
Kalimera Math, wie heb je uiteindelijk geboekt, of ga je zelf aan de slag met een bouzouki? Hoe laat moeten we waar zijn?
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Leuke playlist voor je Griekse avond chris 3 732 22 December 2023, 19:45
Laatste bericht: vlagreco
  Griekse avond in Maasmechelen Ger 0 1.656 17 January 2017, 08:29
Laatste bericht: Ger
  Hulp gevraagd voor vertaling muziek Debs 5 3.453 16 April 2016, 18:17
Laatste bericht: Tzimis Bazoukas
  Vrijdagavond Bouzoukia avond Erwin 0 1.548 23 August 2014, 15:57
Laatste bericht: Erwin

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)