Griekenland naar WK 2010
#1
[Afbeelding: south-africa-2010-logo.jpg]

(Novum) - Griekenland heeft een ticket voor het wereldkampioenschap voetbal in Zuid-Afrika bemachtigd. Het Griekse nationale team won met 0-1 in en van Oekraïne. Na een gelijkspel in Athene was de winst in Donetsk genoeg om een ticket naar het wereldkampioenschap in 2010 in Zuid-Afrika te veroveren. Dimitrios Salpingidis maakte de treffer voor Griekenland.

Na een half uur scoorde Salpingidis het enige doelpunt. Na een pass van aanvaller Georgios Samaras schoot de spits van Panathinaikos de bal in het net: 0-1. Na rust lukte het Oekraïne niet meer om de stand gelijk te trekken. Hierdoor gaat de Europese Kampioen van 2004 naar de wereldkampioenschappen.
Bron:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




18 november 2009

Ger
Quote
#2
Erg goed gedaan van de griekse ploeg hoor , ik hoop dat de finale griekenland - nederland word daar in Afrika , maar nou draaf ik wel een beetje door hoor Tongue
djdakman's signatuur
Quote
#3
Het zou idd leuk zijn maar ik vrees dat je het 2 keer mis hebt, ik denk dat beide de finale niet zullen halen Sad

Jan (nis)


(20 November 2009, 19:44)djdakman schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




ik hoop dat de finale griekenland - nederland word daar in Afrika , maar nou draaf ik wel een beetje door hoor Tongue
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)