Accomodaties en activiteiten in Griekenland
#1
Er is recentelijk een Facebook pagina opgezet door een aantal Nederlanders die zich met Griekenland bezig houden en/of er wonen. De oorspronkelijke reden was het feit dat er verschillende vehalen de ronde doen over reisorganisaties die alle bestemmingen niet altijd op de juiste manier aanbieden, maar alleen op de manier waarop het hun uitkomt.
Iedereen kan lid worden van deze pagina en zijn of haar aanbevelingen over accomodaties en/of aankondigingen over activiteiten als document plaatsen.
Graag met eventuele eigen ervaringen.

Roosmarijn, jouw hotel staat er ook al bij.

Voor degenen die er gebruik van zullen maken, veel pezier er mee, en laten we niet vergeten dat alle beetjes helpen !!

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




ADO's signatuur Αύριο πάλι.....Morgen weer
Quote
#2
Volgens mij is het accommodatie met dubbel c en dubbel m.
Verder vind ik het heel jammer dat er zoveel op Facebook gebeurt, ik voel niet echt de behoefte om daar een account aan te maken.
Succes ermee n hopelijk kunnen die tips hier ook gemeld worden?
Quote
#3
Ik denk dat Facebook juist heel belangrijk is voor de promotie van Griekenland. Als Griekofiel kun je weer dingen onder de aandacht brengen onder je eigen netwerk.
greece67's signatuur zwaaivlag
LIVE YOUR LIFE! YOU ONLY HAVE ONE!

Quote
#4
Wink 
(19 August 2012, 22:40)Vito schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Volgens mij is het accommodatie met dubbel c en dubbel m.
Verder vind ik het heel jammer dat er zoveel op Facebook gebeurt, ik voel niet echt de behoefte om daar een account aan te maken.
Succes ermee n hopelijk kunnen die tips hier ook gemeld worden?

Vito, het punt is dat er steeds meer informatie bijkomt, dus om dat allemaal hier te gaan plaatsen is dagwerk. De bedoeling is dat iemand die iets zoekt op deze pagina kan kijken of er iets van zijn gading bij is.
Het is inderdaad met dubbel m, maar dat kan helaas niet meer veranderd worden Blush
ADO's signatuur Αύριο πάλι.....Morgen weer
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)