Griekse olijfolie in Nederland
#1
Na een speurtocht van vele maanden en diverse teleurstellingen op het gebied van het vinden van de juiste mensen te hebben verwerkt is het me gelukt om een zeer goede en betrouwbare verkoper te vinden voor onze Kretenzer producten.
Cretan Mountain Products Nederland word gerund door Alekko Michailidis een Nederlander met een Griekse vader en Nederlandse moeder die al heel erg lang in Nederland woont maar zijn hart nog steeds verpand heeft aan Griekenland en zeker aan de de Griekse producten.

We starten op met de Cretan Mountain extra virgin olijfolie van de eerste koude persing met een zuurgraad van tussen de 0,3 en 0,8 procent uit de regio Ano Vianos een streek die bekent staat om zijn hoge kwaliteit olijfolie.
Voorlopig eerst in een 5 liter verpakking met een eigen ontwerp wat we hier op Kreta hebben laten maken.
Als de behoefte er is in de markt gaan we ook de 1, 2 en drie liter verpakking leveren
De eerste pallet a 168 blikken is verkocht en word binnenkort naar Nederland vervoerd.
De prijsvorming word bijzonder scherp voor Nederland, dit kunnen wij doen omdat mijn Griekse partner een enorme goede ingang heeft op de Kretenzer markt.

Daarnaast gaan we op afzienbare termijn diverse Kretenzer kwaliteitsproducten naar Nederland exporteren zoals Natuurzuivere honing, diverse soorten kaas olijven van een hoge kwaliteit traditionele wijnen enz., enz.

ik weet het ik heb het al eerder aangekondigd maar nu is het zeker het is 100 procent afgerond na ruim 8 maanden zoeken gaan we van start.

voor meer info zie onze website in aanbouw
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#2
Fijn dat er weer een griekse webwinkel bij komt.
Ik hou de website in de gaten
Quote
#3
Die word de komende periode online gezet alleen wel voorlopig klein in opzet omdat we rustig opgestart zijn met de olijfolie
Quote
#4
Ik houd het in de gaten.
Misschien komt het ook tot een koop van mijn kant.
Wat voor soorten kaas komen er?
Quote
#5
@Philoppos
Kefelatori, feta en kaseri staan op de lijst van kaassoorten allemaal geproduceerd door de kleiner boertjes uit de bergdorpen hier uit het middengebergte van Kreta.
zijn druk bezig om de etikettering uit te pluizen enz., enz
zal wat tijd in beslag nemen maar dat het gaat gebeuren is zeker
zo ook de honing en de olijven.
Mijn partner heeft geweldige ingangen en komt op plekken waar ik normaal geen voet aan de grond krijg.
Quote
#6
Geweldig nieuws wéér Cornelius/Kees!
Ná de kralenwinkel, strandstoelen, Kretenzer Marktplaats en niet te vergeten jouw jongste avontuur: 'Back to Basic', moet deze onderneming maar eens 'n succes worden! Ik wens jou, en vooral jouw Griekse partners veel wijsheid toe.....

Helaas voor jou zal ik echter niet snel klant worden. Mijn vluchten vanuit Kreta verlopen meest nogal 'klotsend'...... (-;
Bart0riste's signatuur Een vooroordeel is een mening die doorgaans niet op feiten is gebaseerd.....
Quote
#7
Zal misschien een probleem worden er zijn al te mensen die de wijsheid in pacht hebben maar wees niet bevreesd beste Bart zonder jouw aankopen komen we er ook wel tenslotte zijn de eerste 168 5 literverpakkingen al over de toonbank gegaan dus dat komt wel goed.
Quote
#8
Geweldig cornelius,wij hopen dat jullie eindelijk een blijvend succes mogen hebben in de moeilijke tijden die jullie gehad hebben,en nog hebben.
Nogmaals heel erg veel geluk in de toekomst met jullie producten.
Groetjes van Sonja en Leo.up
Quote
#9
@Leo en sonja
Hartelijk dank voor de ondersteunende woorden, we houden contact de komende periode
Groetjes uit een snik heet Kreta maar mij hoor je niet klagen.
Quote
#10
succes met dit nieuwe avontuur Cornelius!

Petra
Quote
#11
@Petra Thanks gaat zeker lukken het loopt tot nu toe voorspoedig
Quote
#12
Dag Kees, in een andere topic heb ik al mijn bewondering uitgesproken over het (naar nu blijkt), door jou ontworpen logo van jouw nieuwe firma! Bravo, creatief hoor!
Kan je (ons) wat meer info geven over de diepere betekenis van al die letters/tekens/lijnen.....?
Bart0riste's signatuur Een vooroordeel is een mening die doorgaans niet op feiten is gebaseerd.....
Quote
#13
een vraag. waarom worden geen olijven verkocht en alleen maar olie?? ik zou kolotoumpes doen voor wat mooi olijven.
Quote
#14
@Tzimis
wij zijn druk bezig om de Kalamon olijven naar Nederland te brengen zo ook een Natuur zuivere Honing van wilde bloemen uit de bergstreken.
We willen alleen niet alles snel over de kop trekken en de Hoofdverkoper in Nederland rustig de tijd geven om het op te bouwen.

Binnen afzienbare tijd gaat de eerste verkocte pallet met 168 5 liter verpakkingen naar Nederland en daar gaan de eerste monsters mee.
Zodra de producten dan definitief in Nederland verkocht worden word ook de site uitgebreid met de nodige info.
Quote
#15
Staat tsipouro/tsikoudia óók op jullie programma Kees?
Bart0riste's signatuur Een vooroordeel is een mening die doorgaans niet op feiten is gebaseerd.....
Quote
#16
@Bart Raki en Ouzo en zijn vele varianten daarop zou een onderwerp kunnen zijn maar of daar nu echt een markt voor is is een tweede.
Hetzelfde geld voor de traditionele bergwijnen, zet drie inwoners van drie verschillende dorpen naast elkaar met ieder zijn eigen wijn en ze zullen allen der eigen wijn drinken dus wat is nu de juiste.
en zolas aangegeven een jonge verkooporganisatie moet je de tijd geven om te settelen en te groeien maar wij willen zeker een zo breed mogelijk assortiment naar Nederland brengen.
Nu we de weg qua open en betaalbaar hebben zijn de mogelijkheden daar.
dus goede tips zijn altijd welkom
Quote
#17
Een tip?

Met alle respect Kees, alias Cornelius de website van jouw nieuwe onderneming behoeft enige aandacht. Ik neem aan dat jij als (van oorsprong) Nederlander, tekstueel e.e.a. op de website hebt ingericht. Dáár zullen potentiële klanten dus hun eerste indruk van de firma krijgen. Kijk er nog maar eens naar Kees/Cornelius.....


[Afbeelding: 2v2b0cp.jpg]

Cornelius/Kees even offtopic, je hebt mij een PB gestuurd en daar wil ik natuurlijk graag persoonlijk naar jou op reageren! Echter het Oriste-systeem zegt:
Foutmelding: cornelius heeft het ontvangen van persoonlijke berichten uitgeschakeld. Uw bericht kan daarom niet worden verstuurd.

Graag reactie Kees!
Bart0riste's signatuur Een vooroordeel is een mening die doorgaans niet op feiten is gebaseerd.....
Quote
#18
wij wachten nog steeds op een paar proef flessen kretenzer rode lokale wijn die meestal alleen de grieken drinken van een forum lid
ik weet niet meer wie het was
Quote
#19
Cornelius, ik ga wel met Bart mee. Er zitten zoveel fouten op de website, dat mij dat niet zoveel vertrouwen zou geven. Beetje amateuristisch. Laat hem door iemand redigeren voordat je hem online zet.
Quote
#20
Já @Vito dat was mij óók opgevallen. Ik heb dat daarom ook als 'tip' aan Kees alias Cornelius, gemeld. Vervolgens berichtte hij mij via een PB een mierenneuker te vinden.....
Bart0riste's signatuur Een vooroordeel is een mening die doorgaans niet op feiten is gebaseerd.....
Quote
#21
Ja dat is Kees daar moet je hier mee leven.
Maar er is toch zat olijf olie te krijgen in Nederland van kreta even op het net zoeken
en je vind er zat ook met een keur voor Nederland,en ze verzenden ook op rekening dus gaat dit altijd goed.
;)
Quote
#22
(11 August 2012, 13:15)Gert en Marjanne schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ja dat is Kees daar moet je hier mee leven.
Maar er is toch zat olijf olie te krijgen in Nederland van kreta even op het net zoeken
en je vind er zat ook met een keur voor Nederland,en ze verzenden ook op rekening dus gaat dit altijd goed.
;)

Zeker, bij oa mij te bestellen. Echte biologische olijfolie van de apokoronas.
Quote
#23
Met of zonder schrijffouten, succes met je bedrijfje Cornelius.
Die schrijffouten interesseren me niet, de kwaliteit van de olijfolie des te meer. Ik heb geen enkele reden om daaraan te twijfelen.
Koukla's signatuur Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat.
Quote
#24
@koukla, jou misschien niet, maar in mijn omgeving ken ik genoeg mensen die allergisch zijn voor taalfouten en voor hen zou dat reden genoeg zijn om de website snel weg te klikken.
Het is alleen maar een tip, als Cornelius er niets mee doet is het ook prima. Maar ik zou niet bestellen via een site vol taalfouten. Dan is het nl. maar te hopen dat de verzending wel goed gaat.
Quote
#25
Ook ik wens Cornelius veel succes met het nieuwe bedrijfje. Ik kan me wel iets voorstellen van die schrijffouten in de opstartfase -staat inderdaad ietwat slordig moet ook ik eerlijk bekennen- maar die zullen toch niet zo moeilijk op te sporen en te corrigeren zijn lijkt me.
De website ziet er verder keurig en goedverzorgd uit vind ik, dus dat komt uiteindelijk vast helemaal goed up
Alle begin is moeilijk zullen we maar zeggen; laten we het nu eens hebben over waar de topic uiteindelijk over ging, namelijk ongetwijfeld goede en lekkere Kretenzer olijfolie, toch?

Cornelius, go for it!
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  heerlijke griekse olijfolie pskapatsos 0 3.450 25 July 2016, 14:02
Laatste bericht: pskapatsos

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)