Restaurant Acropolis - Oostende
#3
(12 August 2012, 09:28)martin schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Kun je er iets meer over vertellen, wat heb je er gegeten, wat was er precies zo goed, hebben ze een mooie wijnkaart?

Ben benieuwd

Mvg
Martin

Wat betreft de wijn daar kan ik vrij kort in zijn. Ik heb er geen idee van omdat mijn vrouw en ikzelf nooit alcohol drinken.

Voorgerecht:
Als voorgerecht hebben we voor 4 personen meze genomen en deze was prima in orde. Vooral de calamares waren uitstekend, lekker mals, dus geen taai gedoe wat meestal het geval is. Ook de tzaziki was heerlijk, gewoonweg omdat die (denk ik toch) huisgemaakt is. Verder was er Griekse boerensalade, tarama, dolmades, etc...

Hoofdgerecht:
Met 2 personen hebben we Eksotiko (ik kan het niet juist schrijven) genomen en deze was ""super"". Een stoofpotje dus van champignons, varkens en kalkoenvlees, tomaten, feta, e.a. Eén iemand heeft de lamsbrochette genomen en ook hij was best tevreden. Al vond hij het jammer dat hij er geen sausje bij had. (- het waren onze buren die niet gewoon zijn om te gaan Grieken -). Mijn vrouw heeft gewoon vis gegeten (kabeljauw). Uiteraard voor alle vier vergezeld van gekruide aardappeltjes, sperzieboontjes, Griekse boerensalade, Griekse paste die wel te droog was, en gebakken witloof (al snap k niet wat daar Grieks aan is).

Dessert:
Een bordje van Grieks gebak met wat slagroom.

Misschien nog een minpuntje. Tijdens het aperitief heb ik zelf moeten vragen om onze amuse. Maar dat had gewoon te maken met de drukte van de vele toeristen.
Bob Rempetis's signatuur Δεν ελπίζω τίποτα. Δε φοβούμαι τίποτα. Είμαι λέφθερος.
Quote


Berichten in deze discussie
Restaurant Acropolis - Oostende - door Bob Rempetis - 12 August 2012, 02:14
RE: Restaurant Acropolis - Oostende - door martin - 12 August 2012, 09:28
RE: Restaurant Acropolis - Oostende - door Bob Rempetis - 12 August 2012, 10:50
RE: Restaurant Acropolis - Oostende - door Viviane - 12 August 2012, 14:05
RE: Restaurant Acropolis - Oostende - door Bob Rempetis - 12 August 2012, 22:01
RE: Restaurant Acropolis - Oostende - door vlagreco - 12 August 2012, 23:50
RE: Restaurant Acropolis - Oostende - door Viviane - 13 August 2012, 19:14
RE: Restaurant Acropolis - Oostende - door Bob Rempetis - 13 August 2012, 20:31

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)