Restaurant Acropolis - Oostende
#5
(12 August 2012, 14:05)Viviane schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Als wij een paar dagjes in Oostende verblijven reserveren we bij "El Greco", heel gezellig, lekker eten en griekse live-muziek, ook wel in andere talen. Als wij daar zijn speelt hij hoofdzakelijk grieks omdat hij onze voorkeur kent. Hij zingt liedjes van o.a. Mitropanos. Aan te raden om te reserveren want het is daar niet zo groot.
Viviane.

Ik denk dat wij daar ook nog zijn geweest en het is ons eigenlijk niet zo goed bevallen.

Tussen haakjes; in een Grieks restaurant hoort er Griekse muziek gespeeld te worden, dat is mijn mening. Daarom dat ik mij in de Acropolis mateloos geërgerd heb aan die dame.

Bij ons in Poperinge was er een paar jaar geleden ook een Grieks restaurant (de naam weet ik niet meer) en de eerste keer dat wij er zijn geweest speelde er ook een bandje, van alles en nog wat, maar geen noot Griekse muziek. Wel wat mij betreft kan zoiets niet en zijn we er bijgevolg nooit meer terug geweest.
Bob Rempetis's signatuur Δεν ελπίζω τίποτα. Δε φοβούμαι τίποτα. Είμαι λέφθερος.
Quote


Berichten in deze discussie
Restaurant Acropolis - Oostende - door Bob Rempetis - 12 August 2012, 02:14
RE: Restaurant Acropolis - Oostende - door martin - 12 August 2012, 09:28
RE: Restaurant Acropolis - Oostende - door Bob Rempetis - 12 August 2012, 10:50
RE: Restaurant Acropolis - Oostende - door Viviane - 12 August 2012, 14:05
RE: Restaurant Acropolis - Oostende - door Bob Rempetis - 12 August 2012, 22:01
RE: Restaurant Acropolis - Oostende - door vlagreco - 12 August 2012, 23:50
RE: Restaurant Acropolis - Oostende - door Viviane - 13 August 2012, 19:14
RE: Restaurant Acropolis - Oostende - door Bob Rempetis - 13 August 2012, 20:31

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)