pilion
#1
graag zou ik inlichtingen willen krijgen van het dorpje milina pilion
goede restaurants in de omtrek of waar calamares te eten of smiddags een meze , goede kafeneion voor ouzo
heeft iemand inlichtingen over hotel & restaurant ARGO (plaats of foto)
alle inlichtingen zijn welkom
nabije wandel routes
beach met strandstoelen
wij gaan in september
danku
jean-louis
Quote
#2
Bedoel je dit in Kala Nera:

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






of dit in Milina:

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#3
Beste Jean Louis,

ik ga je niet alles verklappen. Want is vakantie vieren toch ook niet zelf ontdekken en een beetje op avontuur gaan?

Hotel Argo ligt aan de boulevard van Milina. Ik ken het niet van binnen. Aan de boulevard tref je verschillende taverna's waar het goed toeven is. Voor een maaltijd of tsiporo met meze. Er zijn geen restaurants in Milina die er boven uit schieten. Allemaal goed, basic kwaliteit. Kleine uitzondering voor En Plo, wat moderner en de Wereldkeuken op vrijdag en zaterdag van Linda die dan Aziatisch kookt in Sorokos.

Voor wandelen zit je gebakken. De Vrienden van de Kalderimi hebben een aantal routes bewegwijzerd en organiseren ook groepswandelingen. Kijk eens op facebook of hier :
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Hier vind je ook links naar andere wandelingen.

Grote stranden met rijen ligstoelen vind je niet in de buurt. Aan de boulevard is klein stukje met 8 gratis parasols met ligbedden. Iest zuidelijker, in de baai van Mathias kan je ook terecht. Mooie stranden zijn ook Mikro beach, Potestika en het wat commerciële Olive bay. Verder vele baaitjes en strandjes.

In ieder gevakl wens ik je een fijne tijd!

Jan
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)