vakantie 2013
#41
hallo Rolf ik zal hier
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




zeker ff kijken
bedankt voor de info

hallo Kostitsi
bedankt voor de info ziet er goed uit maar ik denk dat we toch naar Appartement Dimitra gaan
ger64's signatuur groeten Petra en ger
lovegreece  
Quote
#42
@Ger64: Als je tips voor Samos wil, kijk eens bij Wilma's entry over Kokkari, recent, en wat ik toen geschreven heb. Ik noem een aantal boeken, of je met de bus of met de auto rondtrekt en wat ik een goed autoverhuurbedrijf vind. Aan de weg Kokkari uit richting Karlovassi zit een goed visrestaurant ben de naam kwijt. Als je nog meer vragen hebt hoor ik het wel.
Quote
#43
Hallo Els heb het net gelezen bedankt voor de tips
en hier ook nog wat gelezen
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




maar moet er wat meer tijd voor uittreken voor dat te lezen
heb nog een vraag hoe lang duurt het van het vliegveld naar Kokkari

nu nog het lange wachten voor we er heen kunnen
ger64's signatuur groeten Petra en ger
lovegreece  
Quote
#44
Kijk ook eens op
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




.
Geweldig eiland vlak bij Kreta.
Quote
#45
Ok Ger je gaat niet naar Kreta, maar ik heb wel een foto van Kokkari om de winter door te komen.
[Afbeelding: 350o2yu.jpg]
Even offtopic Ger, waarom ineens geen kreta meer.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#46
@Jan , De Transfer naar Kokkari is ongeveer 45 minuten (had ik zonet gelezen) .. het ligt er natuurlijk wel aan of je als eerste of laatste wordt afgezet ;) ....
Quote
#47
Hallo Arthur je leest het niet goed in mei naar Kreta en juli /augustus naar Samos
we konden dit jaar niet gaan door ziekte van Petra dus volgend jaar maar ff inhalen

jjohn er zijn zo veel eilandjes waar we nog niet zijn geweest dus wie weet wanneer we eens naar Karpathos gaan

(22 October 2012, 21:43)Wilma schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




@Jan , De Transfer naar Kokkari is ongeveer 45 minuten (had ik zonet gelezen) .. het ligt er natuurlijk wel aan of je als eerste of laatste wordt afgezet ;) ....

Wilma als het langer duurt dan genieten we alvast van de omgevingCool
ger64's signatuur groeten Petra en ger
lovegreece  
Quote
#48
Ger, als je in de transferbus naar Kokkari zit heb je het mooiste zicht als je aan de rechterkant zit.
Dit geld ook voor het vliegtuig. Je ziet dan net voor de landing het vliegveld liggen.
Maakt dan een mooie bocht naar rechts en dan sta je even later aan de grond.
Harma's signatuur Pluk de dag 
                         gremo
Quote
#49
(19 August 2012, 22:00)Wilma schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Als je in Ag.Nikolaos een rustig gelegen app wil hebben is ,,Havania,, wel fijn ..met heerlijke zonneterrassen +zwembad -Klein strandje naast het complex -vriendelijke hulpvaardige gastheer en (vrouw =Hollandse) .. 2 tavernes er naast waar je heerlijk kan eten...
Het is ook een mooie uitvalbasis om leuke tochten te gaan maken...
Een nadeel vond ik wel dat het ca 2km van het centrum van A.N af is....

Vrienden van ons hebben wij vorig jaar verwezen naar Havania,net buiten het rumoerige Ágios.Hun ervaringen waren zoals Wilma heeft beschreven,goed dus.De appartementen net buiten Ierápetra,waar wij wonen,vonden ze net weer even te stil en te afgelegen.Wij hadden een autootje voor hen geregeld dus ze konden lekker aantoeren en toch ook genieten van de gezellige sfeer in Ágios.
Dus Ger,Havania is een goede tip maar Arthur kan je veel meer vertellen over accommodaties in "zijn" Ágios. Succes.
Quote
#50
Kokkari is inderdaad 45 min. met de transferbus als hij niet teveel stopt onderweg. Als je een huurauto hebt van Yes-Rent-A-Car dan kan je vragen dat die bij aankomst van het vliegtuig al op het vliegveld voor de deur van de aankomsthal klaar staat. Sandy meldt dan ook voor je aan de hostess dat je niet met de transferbus meegaat. Met de auto rijd je in krap 30 min. naar Kokkari.
Quote
#51
Aanrader voor degenen die de prachtige natuur van het noorden willen
ontdekken hotel Princess Lanassa in Kostitsi midden in het Pindosgebergte.
Van hieruit kan je heel Ipiros verkennen . Het prachtige natuurreservaat
Valia Kalda, raften op de rivier de Arachtos, Metsovo en het mooie Ioannina.
Op het vliegveld Preveza staat de huurauto voor je klaar. Het hotel heeft
een prachtig zwembad vanwaar je al zwemmend over het Pindosgebergte
uitkijkt.
Quote
#52
(22 October 2012, 23:09)Harma schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ger, als je in de transferbus naar Kokkari zit heb je het mooiste zicht als je aan de rechterkant zit.
Dit geld ook voor het vliegtuig. Je ziet dan net voor de landing het vliegveld liggen.
Maakt dan een mooie bocht naar rechts en dan sta je even later aan de grond.

Harma bedankt voor de tip we proberen dus rechts in de bus en in het vliegtuig te zitten

(23 October 2012, 06:44)Egbert schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(19 August 2012, 22:00)Wilma schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Als je in Ag.Nikolaos een rustig gelegen app wil hebben is ,,Havania,, wel fijn ..met heerlijke zonneterrassen +zwembad -Klein strandje naast het complex -vriendelijke hulpvaardige gastheer en (vrouw =Hollandse) .. 2 tavernes er naast waar je heerlijk kan eten...
Het is ook een mooie uitvalbasis om leuke tochten te gaan maken...
Een nadeel vond ik wel dat het ca 2km van het centrum van A.N af is....

Vrienden van ons hebben wij vorig jaar verwezen naar Havania,net buiten het rumoerige Ágios.Hun ervaringen waren zoals Wilma heeft beschreven,goed dus.De appartementen net buiten Ierápetra,waar wij wonen,vonden ze net weer even te stil en te afgelegen.Wij hadden een autootje voor hen geregeld dus ze konden lekker aantoeren en toch ook genieten van de gezellige sfeer in Ágios.
Dus Ger,Havania is een goede tip maar Arthur kan je veel meer vertellen over accommodaties in "zijn" Ágios. Succes.

hallo Egbert we zullen zeker ff kijken naar Havania en van Arthur hebben we al vele goede tips gekregen

(23 October 2012, 08:10)ElsR schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Kokkari is inderdaad 45 min. met de transferbus als hij niet teveel stopt onderweg. Als je een huurauto hebt van Yes-Rent-A-Car dan kan je vragen dat die bij aankomst van het vliegtuig al op het vliegveld voor de deur van de aankomsthal klaar staat. Sandy meldt dan ook voor je aan de hostess dat je niet met de transferbus meegaat. Met de auto rijd je in krap 30 min. naar Kokkari.

Els we gaan met de bus lekker genieten onderweg bedankt voor de tip

(23 October 2012, 09:45)kostitsi schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Aanrader voor degenen die de prachtige natuur van het noorden willen
ontdekken hotel Princess Lanassa in Kostitsi midden in het Pindosgebergte.
Van hieruit kan je heel Ipiros verkennen . Het prachtige natuurreservaat
Valia Kalda, raften op de rivier de Arachtos, Metsovo en het mooie Ioannina.
Op het vliegveld Preveza staat de huurauto voor je klaar. Het hotel heeft
een prachtig zwembad vanwaar je al zwemmend over het Pindosgebergte
uitkijkt.

kostitsi bedankt voor de info maar raften is niet ons ding
ger64's signatuur groeten Petra en ger
lovegreece  
Quote
#53
(22 October 2012, 23:09)Harma schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ger, als je in de transferbus naar Kokkari zit heb je het mooiste zicht als je aan de rechterkant zit.
Dit geld ook voor het vliegtuig. Je ziet dan net voor de landing het vliegveld liggen.
Maakt dan een mooie bocht naar rechts en dan sta je even later aan de grond.

Was wel gezellig met de bus en we hadden tevens de beste hostess die ik ooit ben tegengekomen.
De smalle straatjes van Pythagorion
[Afbeelding: 9rlzjd.jpg]
En Samos stad van bovenaf gezien[Afbeelding: 10cw5yx.jpg]
Toevallig was er die week een parade van oude auto's
op het eiland[Afbeelding: 118hpa0.jpg]
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#54
Beste Ger.
Ik wilde alleen even de aandacht vestigen op het prachtige
noorden en raften op de arachtos is maar een van de vele
mogelijkheden om die imposante natuur te leren kennen.
Quote
#55
Arthur ziet er goed uit maar het duurt nog zo lang

kostitsi we zullen dit zeker onthouden misschien in 2014 maar dat duurt nog heeeeeeeeeel lang
bedankt voor de info
ger64's signatuur groeten Petra en ger
lovegreece  
Quote
#56
Ger64: er is een manier om de tijd sneller te doen gaan (deed ik altijd vroeger): keihard werken (thuis of op kantoor, maakt niet uit).
Quote
#57
hahaha Els die is goed maar dan duurt het voor mij nog te lang al was het nog een maand of een week het kan niet snel genoeg gaan
ger64's signatuur groeten Petra en ger
lovegreece  
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)