Grieksegids nieuws
Geia sas se olous
#1
Hallo allemaal,

Het voorsteltopic gevonden :).

Ik ben hier gekomen omdat ik zoekende ben naar een satelietoplossing voor mijn Griekse man. ERT hebben ze inmiddels ook van de zenders afgehaald dus toch maar eens tijd. Alleen kom ik er niet uit. Heb alle links al bekeken maar het lijkt wel arabisch voor mij.

Maar goed, Zouzouni, samen met een Griek en dat is uiteraard erg gezellig. Normaliter gaan we elk jaar naar Griekenland maar dit jaar zit dat er in verband met een klein Griekje in mijn buik niet in. We hopen volgend jaar met de auto te gaan. Wat lijkt me dat geweldig.

Met zoeken naar satellieten kwam ik dus ook dit blijkbaar gezellige forum tegen. Alle reden om me te registreren :)

Groetjes Zouzouni
Quote
#2
welkom op het gezellige forum

groeten ger
Quote
#3
Hartelijk welkom op deze Griekse lifeline! Veel plezier. Bezoek als Nedergriekse ook eens.
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#4
Welkom op Oriste Zouzouni, leuk dat je ons gevonden hebt. Voor de ontvangst van Griekse zenders klik even bovenaan op dit forum op de "satelliet"-link, daar heb ik de mogelijkheden opgesomd. Mochten er desondanks toch nog vragen zijn stel ze hier gerust.
[Afbeelding: kalosirthate.jpg]
Quote
#5
Welkom op het forum Zouzouni wil je wat weten vraag het gerust er zat leden die je kunnen helpen
Quote
#6
welkom op het forum Oriste
ger en jose
Quote
#7
Καλός ήρθατε απο το Βέλγιο :)
Bob Rempetis's signatuur Δεν ελπίζω τίποτα. Δε φοβούμαι τίποτα. Είμαι λέφθερος.
Quote
#8
welkom hier Zouzouni!

Petra
Quote
#9
ook van mij een welkom Zouzouni...

robienne (zelf net lid)...
Quote
#10
Wat een warm, typisch Grieks, welkom :). Euxaristw polu :).

Ik ga zeker komen met vragen over de satellieten. Eerst het forum eens even lekker doorkijken. En dan in het juiste topic alle vragen stellen :)
Quote
#11
Welkom Zouzouni, en ook alvast een warm welkom voor de kleine Zouzounaki ;)
Quote
#12
Welkom Zouzouni
En heel veel plezier hier
Quote
#13
En nogmaals bedankt allemaal. Was even wat afwezig omdat de kleine Zouzounaki ;) op 25 augustus geboren is. Ze is een prematuurtje met haar 33 weken maar het moest helaas. Ze maakt het overigens goed :).
Quote
#14
Van harte met jullie kleintje! Goed om te lezen dat alles, ondanks de geboorte met 33 weken, goed gaat/ is gegaan! Veel gezondheid en voorspoed gewenst!
Quote
#15
[Afbeelding: 11vgswz.jpg]

Van harte gefeliciteerd met jullie kleine Griekje Zouzouni en echtgenoot!

Kent men in Griekenland trouwens ook zoiets als beschuit met muisjes of een andere typische tractatie bij geboortes?

Ger
Quote
#16
gefeliciteerd met jullie kleine Zouzounaki!!!

robienne
Quote
#17
Να σας ζήση!
Roosmarijn's signatuur zonnetje

Pluk de dag, en probeer (hoe moeilijk soms ook) het glas halfvol te zien.
Quote
#18
Gefeliciteerd met de kleine zouzounaki, gelukkig dat het allemaal goed is gegaan, veel plezier met de kleine en geniet er van!
Quote
#19
Gefeliciteerd met de kleine!
Geniet ervan!

Petra
Quote
#20
Van harte gefeliciteerd

groeten ger
Quote
#21
Dank jullie wel voor jullie warme wensen!
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Kalimera sas! Me lene Vicky :) Vicky 12 8.546 28 July 2017, 19:05
Laatste bericht: grek
  Geia Sou! Kluiven 7 4.425 09 December 2014, 17:37
Laatste bericht: grek
  Hallo, kalos sas brika Frieda 13 8.252 23 March 2012, 21:06
Laatste bericht: TreinopStad
  Geia sas! :-) Suzanne 7 6.069 23 September 2010, 20:16
Laatste bericht: Angeliki

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)