boeken gevraagd
#1
Video 
Romans die zich in Griekenland afspelen daar ben ik naar op zoek. Misschien heeft iemand nog het e.e.a. in de kast staan en daar van af wil. Of heeft iemand aanraders! Ik heb net "Het Venetiaans huis" uit en ben nu bezig met "Het huis van duizend dromen".
Alvast bedankt voor elke reactie.
Quote
#2
Goedemorgen Ien,

ken je Wilma Hollander? Ze schrijft liefdesromans die zich afspelen op de Pilion en omdat ze daar al lang woont, kent ze de streek heel goed! Haar nieuwste roman Harteloos speelt zowaar zelfs in Platania!
zie:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Als je meer van detectives houdt: Petros Markaris schrijft spannende boeken over de Atheense commissaris Kostas Charitos.

veel leesplezier,
Alberto
Quote
#3
In het autobiografische "The Papas and the Englishman" beschrijft Roy Hounsell hoe hij na ontslag te hebben gekregen met zijn vrouw verhuisd naar Epiros. Daar ontmoet hij de papas die hem helpt het huis waarin het echtpaar een hotelletje wil beginnen op te knappen. Vermakelijk boek in de trant van "Ik Vertrek". Makkelijk leesbaar, alleen in het Engels.
Quote
#4
Ik heb helaas de meeste Griekse boeken in Epub formaat voor E-readers intresse ????
Quote
#5
@rob ja ik:))
Quote
#6
Hartelijk dank voor de reacties!!! Inderdaad Wilma Hollander daar heb ik Zomerdroom eens van gelezen haar site ga ik eens goed bekijken. Dank voor de tip!
The pappas and the Englishman ga ik ook eens naar zoeken en Rob Stam, ja ook ik heb interesse. Binnenkort gaan we weer naar Greece en ik zie me al liggen met mijn tablet aan het strand op Zakynthos.
Rob Stam ik hoor graag van je.efxaristo
Quote
#7
(21 August 2012, 10:01)Rob Stam schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ik heb helaas de meeste Griekse boeken in Epub formaat voor E-readers intresse ????

Ook ik heb wel interesse Rob!
Quote
#8
Hoi Ien,

Ik verzamel boeken die zich in Griekenland afspelen en verkoop ze ook. Via internet, zie eventueel het overzicht:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




en de 1e zondag in mei op de boekenmarkt in Middelburg. Omdat ik vrijwel wekelijks boekenmarkten en kringloopwinkels bezoek, wordt de lijst op de website regelmatig aangevuld.

Op de basislijst van Griekenlandgerelateerde boeken
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




vind je ook titelsuggesties en een klein aantal recensies. Deze laatste probeer ik ook regelmatig aan te vullen.

Groet, Corry
Quote
#9
(21 August 2012, 10:01)Rob Stam schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ik heb helaas de meeste Griekse boeken in Epub formaat voor E-readers intresse ????

Ik wel als ze in het NL vertaald zijn .
Quote
#10
(21 August 2012, 10:01)Rob Stam schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ik heb helaas de meeste Griekse boeken in Epub formaat voor E-readers intresse ????

Ik ook Rob Big Grin en. ... efcharisto
Quote
#11
@ Rob: net als Theeke heb ik interesse mits ze in het nederlands vertaald zijn. Grieks lezen zit er echt nog niet in voor me...

Petra
Quote
#12
En ook sluit me graag aan bij de geinteresseerden Rob.
Quote
#13
Hallo Rob

Als ze in het nederlands zijn, graag.

Groet.
Quote
#14
Voor de liefhebber heb ik in het Nederlands over:
Eleni van Nicolas Gage en Eleni's kinderen.
Voor 5 euro + verzendkosten zijn ze voor jou.
Vriendelijke groet, Marietta
Quote
#15
Ien, koop kapitein corelli's mandoline!! Fan tas tisch!
Marilena
Quote
#16
Hallo Ien,

ik heb er een paar voor je (te koop):
P. Markaris, Het late journaal
P. Markaris, De zelfmoord van Che
T. Perrottet, De weg naar Olympus
L. de Bernieres, Vogels zonder vleugels
L. de Bernieres, Kapitein Corelli
N. Kazantzakis, Christus wordt weer gekruisigd
A. den Doolaard, Grieken zijn geen goden

De meesten zijn te dik voor door de brievenbus.
Ik woon in de buurt van Haarlem ( om evt op te halen).
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)