Grieksegids nieuws     
Even voorstellen
#1
Goedemorgen allemaal

Ik zal me even netjes voorstellen:
Mijn gebruikersnaam is Crete Lady maar mijn echte naam is Bianca.
Ben 52 jaar jong .Ben gehuwd en we hebben 1 zoon.
We zijn sinds vorig jaar voor het eerst op Kreta geweest en wel het plaatsje Koutouloufari. Dit was voor ons het 2de jaar en volgend jaar gaan we weer terug. Mijn man en ik zijn echt verliefd op Kreta zo mooi en zulke lieve mensen. Althans die wij daar hebben leren kennen.
Ik ben ook blij dat ik dit forum heb gevonden zodat ik er ook met echte Griekse Fans daar over kan praten. En dat is alleen maar leuk en gezellig.
Vragen over Kreta zal ik best wel veel doen want we weten natuurlijk nog niet alles over Kreta. En zo op het forum te hebben gelezen zijn er veel mensen op het forum die wel bereid zijn om mij te helpen als ik vragen over Kreta heb.
Quote
#2
Hartelijk welkom op dit forum lady! Veel plezier met lezen, maar hopelijk ook met een actieve deelname aan de topics. Kreta is inderdaad een heerlijk, en afwisselend eiland. Ik was er in juni van dit jaar nog, in het dorpje Milatos. maar er zijn nog zoveel meer prachtige plekken te ontdekken in Griekenland. En geloof me, overal zijn de mensen even vriendelijk. Maar dit ligt vast ook aan jezelf, immers: wie goed doet, goed ontmoet!
Quote
#3
Hallo Bianca wij wensen jou ook heel veel plezier op dit altijd gezellige forum met veel info.
Groetjes van Leo en Sonja.
Quote
#4
Bianca, welkom op dit forum.
Ik woon al 37 jaar in Griekenland maar ben nog nooit op Kreta geweest.
Ik wens jullie heel veel plezier met je vakanties en hoop dat jullie nog vele malen terug zullen komen.
ADO's signatuur Αύριο πάλι.....Morgen weer
Quote
#5
Dank jullie wel voor het welkom heten op dit gezellige forum.
Ik doe zeker actief mee aan dit forum. Ik weet dat Kreta nog meer mooie plekken heeft als alleen maar Koutouloufari. Maar we zijn nog beginnelingen dus eerst maar een beetje meer bekend raken met de Griekse mensen en ook de omgeving. En zoals het er nu naar uit ziet is het echt nog niet de laatste keer geweest dat wij in Griekenland geweest zijn. Maar je kunt natuurlijk niet in de toekomst kijken. Maar we gaan er gewoon vanuit dat we volgend jaar zeker terug gaan dat staat boven aan op onze lijst:)
Quote
#6
welkom op het leuke forum

groeten ger
Quote
#7
WELKOM BIANCA,

Heel veel plezier hier op het forum.

Imogen zwaaivlag
Imogen's signatuur ΟΠΟΙΟΣ ΞΕΡΕΙ ΠΟΛΛΑ,ΜΙΛΑΕΙ ΛΙΓΟ!!!! greekfilm
Quote
#8
Je gaat het vast en zeker leuk vinden en ik wens je dan ook veel leesplezier toe!
Quote
#9
welkom op het forum
kreta is voor ons ook de vaste plaats geworden de laatste 12 jaar
wij voelen ons er ook thuis tussen de kretenzers,en hebben er in die tijd vele vrienden bij gekregen
ger en jose
Quote
#10
Welkom Bianca(Lady) veel plezier op het forum als er vragen zijn stel ze gerust er is altijd wel iemand die je kan helpen
Quote
#11
Kalispera
Dat is al een Grieks woord wat ik al heb geleerd en nog andere kleine woorden. Er zullen nog wel meer in de tijd gaan volgenAngel
Ik wil jullie bedanken voor het welkom heten.
Ik zit met heel veel vragen Theeke maar ik weet dat ik ze hier kan stellen en dat vind ik alleen maar fijn:)
Quote
#12
Van harte welkom op dit gezellige forum!
Quote
#13
Welkom Biancazwaaivlag

Groetjes Sieta.
Quote
#14
Welkom hier Bianca!

Petra
Quote
#15
Hartelijk welkom op dit forum Big Grin
Bob Rempetis's signatuur Δεν ελπίζω τίποτα. Δε φοβούμαι τίποτα. Είμαι λέφθερος.
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)