Nana Mouskouri vraagt Duitsland om vetrouwen
#1
Nana Mouskouri vraagt Duitsland om vertrouwen
20 augustus, 2012


Nana Mouskouri heeft de Duitse minister van Financiën Wolfgang Schäuble gevraagd meer geduld te hebben met Griekenland.

De ontmoeting tussen de Griekse zangeres en de minister vond plaats tijdens de jaarlijkse open dag waarop burgers in Duitsland actuele zaken met politici kunnen bespreken.

Mouskouri en Schäuble bespraken de impact die de crisis heeft op Griekenland en Europa. “Op dit moment is vertrouwen voor Griekenland belangrijker dan jullie geld”, meent de 77-jarige Griekse diva.

“Griekenland heeft vaak problemen gehad, maar met moed, kracht en opofferingen zijn die steeds weer opgelost”, zei Mouskouri. “Ik heb hoop dat het land ook deze moeilijkheden overleeft.”

Nana Mouskouri had zelf ook een korte politieke carrière. Ze zat van 1994 tot 1999 namens de Griekse conservatieve partij Nea Dimokratia in het Europarlement.
Quote
#2
En die 5 jaartjes in het euro parlement waar ze erg weinig aanwezig was levert haar als ik het net mis heb een aardig pensioentje op en dat is nooit weg natuurlijk.
Quote
#3
(23 August 2012, 12:30)cornelius schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




En die 5 jaartjes in het euro parlement waar ze erg weinig aanwezig was levert haar als ik het net mis heb een aardig pensioentje op en dat is nooit weg natuurlijk.

Hahahaaaaa :) :) :)
Bob Rempetis's signatuur Δεν ελπίζω τίποτα. Δε φοβούμαι τίποτα. Είμαι λέφθερος.
Quote
#4
Als ze dreigt met een concert, krijgt ze zoveel uitstel voor de Grieken als ze wil. Ik wilde laatst iemand een DVD van een concert van haar in het Herodus Atticus theater cadeau doen: dat was niet om aan te horen. Heel jammer overigens, zij heeft mede de Griekse muziek onder de aandacht van de Nederlanders gebracht.
Quote
#5
Volgens berichtgeving schenkt ze dat pensioen aan de Griekse staat:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Tongue
Quote
#6
Volgens berichtgeving schenkt ze dat pensioen aan de Griekse staat
ja dat heb ik ook gelezen,ik denk dat ze ook goed rond kan komen zonder pensioen
ze heeft genoeg plaatjes/cd's verkocht in al die jaren
ger en jose
Quote
#7
(23 August 2012, 12:30)cornelius schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




En die 5 jaartjes in het euro parlement waar ze erg weinig aanwezig was levert haar als ik het net mis heb een aardig pensioentje op en dat is nooit weg natuurlijk.


Het hele verhaal (en niet alleen van Nana):
Quote
#8
Οχι αλλο Νταλαρα, Παριο και Μουσχουρη.
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#9
Ik denk dat deze maandelijkse gift uit een echt Grieks hart komt,bravo.
Nu de STEENRIJKE Griekse reders nog.
Je weet maar nooit,als er 1 schaap over de dam is volgen er doorgaans meer.
We wachten af,
Groetjes Margaritha
Margaritha's signatuur sirtakisirtaki
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Nana Mouskouri doneert pensioen oriste 7 6.730 08 October 2011, 11:07
Laatste bericht: IngridAmsterdam

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)