Fodelianakis olijfolie                 
Samos Heerlen
#1
Er schijnt in Heerlen restaurant Samos te zijn. Tot mijn schande moet ik bekennen dat ik er nog nooit geweest ben; wel van plan. Byzantium lijkt aanlokkelijk; maar is er iemand van het forum ooit bij Samos in Heerlen geweest?
Quote
#2
-MOD: Ik heb de topic even gesplitst van die van Byzantium in Brunssum, anders wordt het zo'n rommeltje-

(01 September 2012, 01:44)ElsR schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Er schijnt in Heerlen restaurant Samos te zijn. Tot mijn schande moet ik bekennen dat ik er nog nooit geweest ben; wel van plan. Byzantium lijkt aanlokkelijk; maar is er iemand van het forum ooit bij Samos in Heerlen geweest?

Ja hoor Els, het is één van onze favoriete Grieken in onze stad. We komen er regelmatig. Het ligt in de binnenstad op de hoek van de Dautzenbergstraat en de Willemstraat. Een wat kleinere maar daardoor knusse zaak die bestaat uit 2 verdiepingen en een klein terrasje voor de deur. Vooral boven zit je lekker. De bediening is erg goed, leuk aangeklede zaak, het eten overheerlijk, de prijzen prima. Naast de voor Nederland zo 'gebruikelijke' themaschotels ook erg veel echte traditionele gerechten. Ik kan je het van harte aanbevelen.

Ger
Quote
#3
Nou dat moet dus direct op mijn lijstje van dingen die ik moet doen.
Quote
#4
@Els we hebben wel een Kriti in Brunssum, Manolis de eigenaar komt uit Agios Nikolaos, maar misschien is dat niks voor jou, is wel zonder o o sexso en ze hebben parkeerplaats zat voor de deurBig Grin
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Restaurant Nisos uit Heerlen op tv bij RTL Ger 2 4.605 05 March 2018, 23:27
Laatste bericht: iakovos
  Restaurant Nisos in Heerlen Ger 2 8.564 10 September 2014, 19:02
Laatste bericht: Bruja

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)