MIXALIS HATZIGIANNIS - KOLAZ NEW CD!!! (2009)
#1
Hier de nieuwe cd van MIXALIS HATZIGIANNIS

01.ΑΝΝΑ
02.ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΠΩΣ ΘΕΣ ΝΑ ΤΟ ΞΕΡΩ
03.ΠΑΡΑΔΩΣΟΥ
04.ΓΕΛΑΣ
05.ΞΗΜΕΡΩΝΕΙ ΚΥΡΙΑΚΗ
06.Ο ΤΗΛΕΦΩΝΗΤΗΣ
07.ΚΡΥΨΕ ΜΕ
08.ΘΑ ΑΝΑΖΗΤΑΣ
09.ΔΕ ΘΕΛΩ ΠΙΑ ΝΑ ΞΑΝΑΡΘΕΙΣ
10.ΣΤΗ ΛΕΩΦΟΡΟ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ
11.ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΣΤΑΛΑ
12.ΔΕ ΦΤΑΙΜΕ ΕΜΕΙΣ

256kbs

Heb geen andere gegevens

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#2
Bij Μιχάλης Χατζηγιάννης moet ik altijd denken aan het concert dat hij een jaar of vier geleden in het Lycabettus theater in Athene gaf. Ik was daarbij aanwezig(op uitnodiging) en stond tussen allemaal schreeuwende jonge meisjes;).
Ik heb me nog nooit zo ' out of place' gevoeld! Χατζηγιάννης is typisch een zanger die jong publiek (ben wel jong van hartBig Grin) aantrekt. Het was trouwens een mooi concert, hij zong er liederen van Theodorakis.
Quote
#3
Theeke, hartstikke bedankt voor de links! Prachtige CD hoor.

En Sylvia, ook jij bedankt; je maakt m'm dag helemaal goed:
(25 November 2009, 22:52)Sylvia schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Χατζηγιάννης is typisch een zanger die jong publiek (ben wel jong van hartBig Grin) aantrekt.

Ik voel me weer helemaal jeugdig want ik vond het prachtig (hoor dus nog steeds bij dat jonge publiek terwijl m'n paspoort iets heel anders zegt Rolleyes )

K-A
Quote
#4
Die laat ik ook niet liggen.

Dank je wel !
Quote
#5
Voor wie alvast een voorproefje wil horen:

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






en de cover:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Yassas, Mario
Quote
#6
Ben ook wel jong van hart Tongue maar toch is het niet mijn genre.
Maar goed dat we niet allemaal hetzelfde willen Big Grin
Quote
#7
(26 November 2009, 21:55)Mario schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Voor wie alvast een voorproefje wil horen:

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






en de cover:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Yassas, Mario

Dankje wel Mario
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Michalis Hatzigiannis op 26 mei in Amsterdam Ger 1 2.468 16 October 2022, 00:09
Laatste bericht: PAOK4ever
  Michalis Hatzigiannis in Nea Moudania (Chalkidiki) PAOK4ever 2 2.660 08 August 2014, 21:08
Laatste bericht: PAOK4ever
  Michalis Chatzigiannis s' agapw - new song 2011 Dafne 2 2.478 08 July 2012, 11:57
Laatste bericht: Dafne
  new greek songs 2012 no.1 Dafne 0 1.969 07 June 2012, 09:50
Laatste bericht: Dafne
  Mixalis Xatzigiannis Arion 9 7.312 14 May 2012, 15:35
Laatste bericht: ellinida
  Nieuwe Mixalis Xatzigiannis ou_zo 5 4.473 11 December 2011, 16:10
Laatste bericht: Xander
  New music release Aleko 13 9.114 25 August 2011, 13:56
Laatste bericht: Imogen
  Nieuwe CD Mixalis Xatzigiannis al uit? Koukla 12 8.660 20 March 2011, 13:12
Laatste bericht: Harry
  Mpougas Tasos - Arista Pantou 2009 theeke 4 4.860 17 December 2009, 19:43
Laatste bericht: El Greco
  Demis Roussos in Arnhem op 16 oktober 2009 Ger 5 5.752 05 December 2009, 13:13
Laatste bericht: Eleni

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)