Nog een mooi Samos filmpje
#1
Nou ja, zeg maar gerust film ( duurt 47 minuten ).
Schitterende beelden van een dito eiland

Quote
#2
Ger ik zal het in NL bekijken want hier zit ik al snel aan mijn GB-tax. Bovendien is streaming video hier erg lastig met Vodafone 3G+ (jawel!) omdat de capaciteit van het netwerk erg klein is.
Maar dan hou ik wat tegoed.
Quote
#3
Nou Ger, jullie hebben die week goed besteed! Op veel plekken geweest. Ik zie namen waar ik -na 4 x Samos en véél kilometers- nog nooit gehoord heb, laat staan geweest ben.
Hebben jullie het leuk gehad en is het eiland goed bevallen?
Dat moet wel......en het is een mooi filmpje geworden.
Hoe zijn jullie naar Micro en Megalo Seitani gegaan?
Antoinette.
Quote
#4
Misverstandje Antoinette, dit filmpje heb ik niet gemaakt hoor Big Grin maar ik kwam het toevallig tegen en wilde het de andere Samosfans niet onthouden. Ik heb wel heel wat fotos en een paar leuke filmpjes geschoten en zal ze tzt ook hier plaatsen.
Quote
#5
Deze man heeft meerdere mooie filmpjes van Griekenland gemaakt ,,, ze staan hier op een rij,,
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#6
Inderdaad erg mooi allemaal. Sommige mensen hebben daar duidelijk feeling voor. Zelf maak ik ook altijd grootse plannen maar eenmaal op locatie geniet ik zó van al het moois dat ik vaak helemaal vergeet er een plaatje van te schieten Blush
Quote
#7
OOOHOOOO, dat verklaart een heleboel!;)

Wat 't raadseltje betreft: ik heb geen idee......ben benieuwd....
Antoinette.
Quote
#8
Haha, en ik maar kijken of ik nog in het filmpje voorkwam.
Ik zat tegelijkertijd met Ger op Samos maar dan in Kokkari.
Harma's signatuur Pluk de dag 
                         gremo
Quote
#9
nu ik die filmpjes over Samos zie weet ik het niet meer voor mei kreta of samos ???


groeten ger
Quote
#10
SAMOS NATUURLIJK; bijna alles wat je op Kreta vind, vind je ook op Samos op een wat kleinere schaal. Behalve de Oh Oh Cherso toestanden. En geen ellende op de parking van het vliegveld!!
Quote
#11
Samos is leuk voor 1 keer vakantie, dat was het dan ook, Kreta leeft het hele jaar door ook in de winter, @Els dat cherso gedoe is verleden tijd en parkeer plaatsen zijn er in overvloed, je loopt een paar jaar achter.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#12
Nou Arthur we zullen het altijd oneens met elkaar blijven denk ik. Maar ik waardeer het zeer dat we dat op een plezierige wijze kunnen doen. Als je met je kaik een keer verdwaalt naar Samos zal ik mijn uiterste best doen om mijn gelijk te bewijzen. En wie weet komen we wel weer eens naar Kreta en dan kun jij jouw gelijk proberen te bewijzen.
Quote
#13
(30 August 2012, 22:14)ElsR schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




SAMOS NATUURLIJK; bijna alles wat je op Kreta vind, vind je ook op Samos op een wat kleinere schaal. Behalve de Oh Oh Cherso toestanden. En geen ellende op de parking van het vliegveld!!

Helemaal mee eens Els, ook wij zijn altijd op zoek naar kleinschalige, overwegend groene bestemmingen en absoluut geen massatoestanden. Samos behoort wat ons betreft tot de top 5 van mooiste plekjes die we in al de jaren tot nu toe bezocht hebben.

(30 August 2012, 21:58)ger64 schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




nu ik die filmpjes over Samos zie weet ik het niet meer voor mei kreta of samos ???
groeten ger

Ik zou het wel weten ger64 ;)
Ik denk bovendien dat Samos in mei heel speciaal is als al dat groen begint uit te lopen en te bloeien (maar daar kunnen Els en Wick je vast meer over vertellen).

Arthur schreef:Kreta leeft het hele jaar door ook in de winter
Ger64 schrijft dat hij in mei naar Griekenland wil, ik mag toch aannemen dat ook op Kreta dan de winter voorbij is Blush
Quote
#14
Ik heb volgende week een afspraak met iemand die voor touroperators "gewone" rondritten over Samos doet, maar die erg geïnteresseerd is in planten, net als ik. Wie weet kunnen we samen botanische excursies gaan organiseren voor liefhebbers. En dan zijn de voorjaarsmaanden bij uitstek het beste natuurlijk. Ik heb zelf als amateur-fotograaf al een foto-verzameling van zo'n 250 verschillende planten van Samos. Volgend jaar wil ik eens een proefexemplaar laten drukken van mijn plantenalbum.
Vroeger was er ooit een Duitse op Samos die botanische wandelingen deed (Ilse) maar die kan dat door hoge leeftijd niet meer.
Quote
#15
Ger, wij zijn op Kreta in Analipsi, Sissi, Mirtos en Stalos geweest.
We zijn nu voor de 5de keer op Samos in Kokkari geweest en volgend jaar gaan we weer.
Harma's signatuur Pluk de dag 
                         gremo
Quote
#16
Even nog een feitje voor natuurliefhebbers: Samos is 10 x zo klein als Kreta, maar er zijn 1600 verschillende planten beschreven, en op Kreta ca. 1900 (op Cyprus 1000). (uit: Checklist Hogere Planten op Samos, Ikaria en Fourni, 2011, Prof. Ruprecht Duell)
Quote
#17
Hallo SAMOS fans.
Ger ik ga vanavond in alle rust de filmpjes bekijken met een heerlijk Samos wijntje erbij,die bewaar ik altijd voor speciale gelegenheden en over 2 weken ga ik weer voor 3 weken dus weer even in de stemming komen,wie weet sta ik zelf of mijn Nederlandse of Griekse vrienden erop.
Ben benieuwd.
Arthur even voor jouw ongetwijfeld ook prachtige Kreta,ik zelf ben 25 jaar geleden per toeval op Samos terecht gekomen,mijn hart aan het eiland,de natuur vooral in mei, en veel bewoners verloren dus ga ik heerlijk 2x per jaar genieten en nog steeds niet uitgekeken.
Misschien als ik eens een keer voor Kreta zou kiezen of een ander eiland de keus moeilijker wordt ik ga er maar niet aan beginnen.
Gelukkig zijn we als Oriste fans het er allemaal over eens:Wat is Griekenland een prachtig mooi land,ondanks alles blijven we als het even kan allemaal zeker komen.
Groetjes Margaritha
Margaritha's signatuur sirtakisirtaki
Quote
#18
Ger, werkelijk prachtig.
Dank dat je dit op het forum hebt gezet.
Voor mij veel bekende plekjes,mooi ook de muziek erbij.
Ook veel onbekend vooral sommige strandjes, over 2 weken 1 dag mijn scooter,hakjes en slippers thuislaten, een jeep huren en de wandelschoenen mee.
Nogmaals dank je, veel video"s van Samos gezien maar deze is werkelijk erg bijzonder.
Groetjes Margaritha
Margaritha's signatuur sirtakisirtaki
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  mooi filmpje over Samos Dirk 1 4.234 24 January 2016, 23:39
Laatste bericht: ElsR
  Filmpje Samos ElsR 3 3.491 15 March 2014, 20:27
Laatste bericht: Jef Dockx

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)