De maximale serverbelasting....
#1
Nogal vaak krijg ik op dit forum onderstaande zin te lezen:

De maximale serverbelasting is bereikt. Probeer het later opnieuw.

Ik weet uiteraard wat dit inhoudt en hoe het opgelost kan raken....
Maar de vraag gaat dus naar de initiatiefnemers van dit forum. Zien jullie kans dit te verhelpen?
Bob Rempetis's signatuur Δεν ελπίζω τίποτα. Δε φοβούμαι τίποτα. Είμαι λέφθερος.
Quote
#2
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Ger heeft hier uitgelegd wat het probleem is.
Quote
#3
Ik had eerlijk gezegd de indruk dat het de laatste tijd vrij goed ging Bob.
Hoe vaak krijg je die melding de laatste tijd? Ik zie inderdaad dat er gisterenavond/nacht weer een spamaanval heeft plaatsgevonden dus dat zou kunnen kloppen.

(31 August 2012, 23:25)Bob Rempetis schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ik weet uiteraard wat dit inhoudt en hoe het opgelost kan raken....
Tips zijn welkom Bob, laat je even weten welke oplossing je in gedachten hebt?


Mochten meer mensen vaker last hebben (een enkele keer is geen ramp, dat gebeurt overal wel eens) van de overbelasting hoor ik dat natuurlijk graag.

Ger
Quote
#4
(01 September 2012, 08:57)Ger schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ik had eerlijk gezegd de indruk dat het de laatste tijd vrij goed ging Bob.
Hoe vaak krijg je die melding de laatste tijd? Ik zie inderdaad dat er gisterenavond/nacht weer een spamaanval heeft plaatsgevonden dus dat zou kunnen kloppen.

(31 August 2012, 23:25)Bob Rempetis schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ik weet uiteraard wat dit inhoudt en hoe het opgelost kan raken....
Tips zijn welkom Bob, laat je even weten welke oplossing je in gedachten hebt?


Mochten meer mensen vaker last hebben (een enkele keer is geen ramp, dat gebeurt overal wel eens) van de overbelasting hoor ik dat natuurlijk graag.

Ger

Voor mij was gisteravond de eerste keer na een lange tijd.
ADO's signatuur Αύριο πάλι.....Morgen weer
Quote
#5
Ger, het is bij momenten. Het kan dagenlang goed gaan en dan ineens ondervind ik problemen. Gisteren bleef het maar aan de gang. Maar soms is het kwestie van een paar minuten.

Deze morgen was het forum helemaal niet bereikbaar, de pagina bleef maar laden...!

Wat betreft de oplossing ik stuur een pb, oké.

Bob
Bob Rempetis's signatuur Δεν ελπίζω τίποτα. Δε φοβούμαι τίποτα. Είμαι λέφθερος.
Quote
#6
Vreemd ik heb dat nog nooit gehad, en ik bezoek het forum elke dag.....
Quote
#7
Hier geen enkel probleem !
Quote
#8
Ger, het is hier een puinhoop tegenwoordig. Zeker om de dag de serverbelastingmelding en het maakt niet uit of het overdag is of ´s nachts... Ik heb het idee dat het ´s avonds laat nog meer voorkomt dan overdag.
Sorry, leuker kan ik het niet maken.
Overigens blij met je site en je toezicht. Hoewel er wel eens een schermutseling (?) is, blijft het meestal toch beschaafd.
Ik ben blij hier diverse reakties uit mijn vaderland te horen van mensen die Ellada een warm hart toedragen (wat niet betekent overigens dat ik het altijd met hun eens ben, maar dat hoeft ook niet, toch?)
Ik zou nu wel graag meer horen van de leefomstandigheden van de "gewone" mensen, maar dat hoort weer niet bij deze topic vanzelf...
Quote
#9
Ik had gisteravond ook de maximale serverbelasting
Quote
#10
Ook hier was het gisteravond een paar keer raak @Ger.
En @Mitsos, de leefomstandigheden van de "gewone" mensen worden steeds slechter, je volgt toch alle berichten neem ik aan over de bezuiningen die er nog aan komen.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#11
Op de tijden dat ik op de site zit, overdag of 's avonds laat, heb ik in ieder geval geen problemen.
Quote
#12
Ja inderdaad had ik er ook last van.
Quote
#13
Vanacht om 01:05 probeerde ik hier een kort berichtje te plaatsen + 1 link.Resultaat: Foutmelding Server overbelast.Lijkt me toch iets te haperen.


NB Het voorgaande probeerde ik een paar minuten eerder ook al.Maar weer server overbelast.Pas toe ik "voorbeeld weergeven" oversloeg en direct plaatste, ging het vlekkeloos wél goed.Zou daartussen misschien iets kunnen haperen?
Quote
#14
Zojuist om 11:57 gaf het systeem ook maximale serverbelasting aan ook bij directe plaatsing
Quote
#15
Ongeveer 30 min. geleden was er hier ook "maximale serverbelasting".
Quote
#16
Had gisterenavond ook het probleem. Jammer dat enkele klojo's steeds het plezier van anderen proberen te vergallen door o.a. spamaanvallen.
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#17
Ik denk dat ik een remedie tegen de excessieve spamaanvallen tegen dit forum heb gevonden. Als het goed is wordt de forumbelasting met onmiddelijke ingang (5 september 19:50 uur) véél minder. Mochten er tóch nog lezers zijn die de bewuste melding krijgen hoor ik dat natuurlijk graag. Ik blijf het in de gaten houden maar vermoed dat het leed is geleden......

Ger
Quote
#18
(05 September 2012, 19:54)oriste schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ik denk dat ik een remedie tegen de excessieve spamaanvallen tegen dit forum heb gevonden. Als het goed is wordt de forumbelasting met onmiddelijke ingang (5 september 19:50 uur) véél minder. Mochten er tóch nog lezers zijn die de bewuste melding krijgen hoor ik dat natuurlijk graag. Ik blijf het in de gaten houden maar vermoed dat het leed is geleden......

Ger

Goed Ger, hopelijk zijn we er dan van af.
Bob Rempetis's signatuur Δεν ελπίζω τίποτα. Δε φοβούμαι τίποτα. Είμαι λέφθερος.
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Maximale serverruimte is bereikt? Vito 9 7.536 22 July 2012, 12:36
Laatste bericht: Vito

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)