film Unfair World
#1
Video 
Wie weet een torrentsite om de film Unfair World te downloaden.

‘Unfair world’ is Griekse Oscarinzending
De zwarte komedie Unfair World (Adikos kosmos) van regisseur Filippos Tsitos is dit jaar de Griekse inzending voor de Oscars.

De film gaat over een politieagent die de corruptie zat is en besluit dat het veel rechtvaardiger en makkelijker is om zijn verdachten vrij te laten . Unfair World viel tweemaal in de prijzen op het San Sebastian Film Festival.

Unfair World is de derde film van de 46-jarige Tsitos. Eerder maakte hij Plato’s Academy (2009) en My sweet home (2001). De in Athene geboren regisseur verhuisde in 1991 naar Berlijn om aan de filmacademie te gaan studeren.

Of Unfair World daadwerkelijk mee mag dingen naar de Oscar voor beste buitenlandse film, blijkt op 15 januari 2013 als de vijf genomineerde films bekend worden gemaakt. De Oscaruitreiking is op 24 februari.

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




&feature=player_

alvast bedankt.
will
Quote
#2
ωπα ωπα, je bent niet alleen,ik wil Unfair world ook, wie het eerst vind graag delen. een mooi film ,hoop ik dat te downloaden is , maar ik zoek nu een uur de volgende en kan het niet vinden
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






heb je platos akademie al gezien?
Quote
#3
probeer het hier eens
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






χαιρετισμοί από το Βέλγιοgreekfilm
Quote
#4
jammer maar je moet ergens inloggen. onze mastoras gebruikt cat.ph en wij hebben gisteren tevergeefs geprobeerd. izou de dvd in griekenland te koop zijn??
Quote
#5
(06 September 2012, 22:55)Tzimis Bazoukas schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




ωπα ωπα, je bent niet alleen,ik wil Unfair world ook, wie het eerst vind graag delen. een mooi film ,hoop ik dat te downloaden is , maar ik zoek nu een uur de volgende en kan het niet vinden
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






heb je platos akademie al gezien?

ja deze heb ik inmiddels al gedownload
maar ik blijf zoeken naar unfair world
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Contact opnemen met ERT-world spanport 4 5.867 29 November 2009, 11:01
Laatste bericht: Ger
  ERT-World: Odyssey Ollandia Ger 2 4.015 14 May 2009, 15:18
Laatste bericht: Ger

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)