My life in ruins op NET-5
#1
Morgen, zondag 9 september om 20:30 op NET-5

My life in ruins:

Leuke film op prachtige locaties.

Quote
#2
Wij hebben deze film op dvd, hele leuke film ja!
Poepie Kakas Big Grin
Quote
#3
Bedankt voor de info Ger, na het nieuws kijk ik niet veel meer maar deze ziet er leuk uit.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#4
Gezellig! Even de recorder instellen. Bedankt voor de tip!
Angeliki's signatuur Χαιρετισμους! 
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




  gremo
Quote
#5
Ik heb deze film ook thuis en heb er met plezier naar gekeken.
Bob Rempetis's signatuur Δεν ελπίζω τίποτα. Δε φοβούμαι τίποτα. Είμαι λέφθερος.
Quote
#6
Met plezier naar gekeken, prima film
Quote
#7
ik heb het gemist. ik bleef op ert hangen, de film met de mooiste scene van de griekse bioscoop was op dezelfde tijd daar.

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#8
Heb gisteren ook naar de film gekeken, maar was niet onder de indruk qua verhaal nog qua plaatjes, halverwege afgehaakt.
Quote
#9
(10 September 2012, 08:25)connie schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Heb gisteren ook naar de film gekeken, maar was niet onder de indruk qua verhaal nog qua plaatjes, halverwege afgehaakt.

Helemaal mee eens Connie, ik kijk toch al weinig tv maar deze was echt mierzoet, ben na een half uur kijken toch nog maar even gaan vissen, tevens heerlijk uitgewaaid.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Win kaartjes voor de premiere van 'Pity' bij Griekenland.net Ger 0 1.202 09 September 2018, 12:59
Laatste bericht: Ger
  TV-tip: My big fat greek wedding 2 op NET 5 Ger 0 1.842 08 September 2018, 21:58
Laatste bericht: Ger

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)