Grieksegids nieuws     
Te koop: 4 tickets BRU/Charleroi-Athene 13/20 okt. 2012
#1
Geboekt, maar helaas kunnen we deze tickets niet gebruiken.
Wie weet wil iemand anders ze van me overnemen tegen elk aannemelijk bod....

Vier Jetairfly tickets Brussel/Charleroi - Athene (heen en terug)

HEEN: zaterdag 13 oktober 2012
vertrek Brussel South-Charleroi: 15.30 uur
aankomst Athene: 20.00 uur.
Vluchtnummer JAF6363

TERUG: zaterdag 20 oktober 2012
vertrek Athene: 20.30 uur
aankomst Brussel South-Charleroi: 23.15 uur
Vluchtnummer JAF6364

Inclusief de kosten van vervoer van 1 koffer per persoon (20kg) en 1 stuk handbagage (6kg)

Wijziging naam op ticket kost € 70,00 (per persoon voor heen en terugreis, dus totaal € 280,00) en is voor rekening van koper.

Tickets kosten nu Euro 209,98 per retour per persoon.

Ik heb 4 tickets, 2 voor volwassenen en 2 voor kinderen van 2-11 jaar (maar mogelijk ook voor volwassenen, want kosten zijn gelijk).

Eventueel ook per stuk of per 2 te koop.
Quote
#2
Had ik dit eerder geweten dan hadden we onze vakantie wat uitgesteld. We vertrekken op 2 oktober en komen terug op 12 oktober.
Bob Rempetis's signatuur Δεν ελπίζω τίποτα. Δε φοβούμαι τίποτα. Είμαι λέφθερος.
Quote
#3
Ik bedoel natuurlijk dat ze nu Euro 209,98 per stuk zouden kosten als je ze nu bij Jetairfly zou kopen. Dit hoef ik er natuurlijk niet voor te hebben......
Quote
#4
Jammer dat jullie niet naar Kalynos kunnen @Marieke, kun je niks ritselen met een doktors attest en daarmee naar de annulerings verzekering gaan.( ja dit kan óók in NL zonder φιλακια )
Wat is jou minimum prijs voor de tickets, ik zie dat dit week 42 is de herfstvakantie in zuid en midden NL, dan zullen er toch nog wel mensen op Athene vliegen.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#5
Iets ritselen met dokters is niks voor mij...
Het is inderdaad in een groot deel van Nederland herfstvakantie, ik dacht bij ons ook, tot de school van mijn kinderen erg laat liet weten dat ze afweken van het advies van het ministerie en wij dus nu een week later herfstvakantie hebben... Erg balen, eigenlijk hadden we het plan om naar Roosmarijn op Skiros te gaan, maar een week later gaan er nauwelijks meer vluchten of vreselijk duur...
Tsja, wat is m'n minimumprijs, ik ben al lang blij als ik ze kwijt raak en iemand anders er plezier van heeft.
Arthur, Kalymnos is gelukkig volgend jaar mei weer 2 weken aan de beurt, maar dat duurt me eigenlijk nog veel te lang. Ik begreep dat jij ook wel wat met Kalymnos hebt?

Groeten Marieke
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Te koop: Tickets Amsterdam Preveza mei 2018 Karien 0 3.787 24 February 2018, 17:48
Laatste bericht: Karien

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)